Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
dinsdag 18 december 2012 om 10:40
quote:oddjobx schreef op 18 december 2012 @ 00:15:
Ok, dank je Armand. Ik kom er verder nooit meer op terug.
Nadat too much information ons allemaal maandenlang ongevraagd om de oren is gevlogen, zou het raar zijn als je niet 1 bescheiden vraag zou mogen stellen Odd
Ok, dank je Armand. Ik kom er verder nooit meer op terug.
Nadat too much information ons allemaal maandenlang ongevraagd om de oren is gevlogen, zou het raar zijn als je niet 1 bescheiden vraag zou mogen stellen Odd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 18 december 2012 om 11:11
quote:missy_Acy schreef op 18 december 2012 @ 10:55:
Die krijg je niet amand. Je weet toch, vrijdag gaan we allemaal dood.
Allemaal? Nee hoor. Ik heb gelezen dat in Frankrijk een UFO uit een bepaalde berg komt vliegen en dat die UFO 4000 mensen mee gaat nemen naar de planeet waar die aliens vandaan komen.
Fact.
Die krijg je niet amand. Je weet toch, vrijdag gaan we allemaal dood.
Allemaal? Nee hoor. Ik heb gelezen dat in Frankrijk een UFO uit een bepaalde berg komt vliegen en dat die UFO 4000 mensen mee gaat nemen naar de planeet waar die aliens vandaan komen.
Fact.
dinsdag 18 december 2012 om 11:17
quote:secondhandsuus schreef op 18 december 2012 @ 11:16:
Van mij mag het. 1 grote boem en dan alles weg.
Behalve dan die 4000 mensen uit frankrijk.
(ben ik blij dat ik niet in frankrijk woon. Stel je voor zijn alleen maar lelijke mannen die mee mogen. Of mannen met een hangzak. Ben je mooi genaait... )Maar flirten, dat kunnen ze. En ze hebben verstand van kaas en wijn.
Van mij mag het. 1 grote boem en dan alles weg.
Behalve dan die 4000 mensen uit frankrijk.
(ben ik blij dat ik niet in frankrijk woon. Stel je voor zijn alleen maar lelijke mannen die mee mogen. Of mannen met een hangzak. Ben je mooi genaait... )Maar flirten, dat kunnen ze. En ze hebben verstand van kaas en wijn.