Ervaringen Centerparcs

07-05-2008 12:49 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met een kleine onder de 2 jaar vinden wij het ideaal om af en toe een weekje er op uit te gaan in Nederland. Centerparcs is favoriet want bij slecht weer hebben we altijd het zwembad nog.

Maarrrr nu is onze ervaring eigenlijk dat de huisjes qua interieur oud en versleten zijn. Is dit ook jullie ervaring? Wat is een goed alternatief? Tips van harte welkom. Ook iets aan zee vinden we lekker maar toch nog steeds voorkeur naar zwembad erbij!
Wij zijn afgelopen voorjaar in Hof van Saksen geweest vlakbij Assen. Alles is splinternieuw, prachtige huisjes, mooi zwembad met wildwaterbaan. Mijn neefje en nichtje waren er helemaal weg van. Neefje was toen ook onder de twee jaar, nog steeds trouwens.

In de buurt daar heb je kabouterland, erg schattig. Vonden de kinderen ook het einde.
Ik ben pas in een huisje van Landal geweest (vlakbij Arnhem). Was heel erg netjes.
het gaat toch niet om het huisje.....................
Wij gaan graag naar Port Zélande, maar zal never nooit naar de Eemhof gaan. Vergane glorie.
quote:maansa schreef op 07 mei 2008 @ 13:04:

het gaat toch niet om het huisje.....................Nou sorry maar als je ziet wat voor prijzen ze durven te hanteren zit ik wel graag op een bank zonder scheuren en lig ik wel graag in een bed waarvan de veren niet in je rug prikken....
Port Zelande is ons goed bevallen. Mooie huisjes, veel vertier voor de kids (wij hadden ook een 2-jarige bij ons) en een mooi zwembad. Wij hadden een huisje aan het water, heeerlijk. Wij vonden het huisje prima qua onderhoud.
laatst waren we in een 8 persoonshuisje bij de eemhof zag er allemaal keurig uit ! bedden lagen ook prima!
Port Zélande is dan nog het leukst! Ik zou daar eerder heen gaan dan naar Zandvoort. Dat hotel vond ik bijvoorbeeld echt niet mooi en het eten was bar en bar slecht.
Bij de Kempervennen hebben ze wel huisjes met een mooi interieur.
Eemhof......op de wisseldagen staat er een file door het hele park heen, verschrikkelijk! En dan ook nog fijn de vuilniswagen er tussendoor.....

Ik heb vorig jaar nog een 6 persoons huisje van binnen gezien, dat interieur kwam volgens mij nog uit de jaren 80.
quote:muis80 schreef op 07 mei 2008 @ 14:25:

Bij de Kempervennen hebben ze wel huisjes met een mooi interieur.Een paar jaar geleden was dat nog van die ouwe meuk..! Is dat aangepast dan? Ze hadden daar serieus nog huisjes met donkerbruine meubels, een zitkuil, oranje gordijnen...
Hof van Saksen schijnt erg mooi te zijn maar ik vond het nogal prijzig.

Wij gaan liever naar Landal. Er is iets minder te doen op het park, het zwembad is iets minder uitgebreid dan Centerparcs maar de huisjes maken alles goed. Die zijn nieuw, groter en dus prettiger o in te verblijven.
Parc Sandur bij Emmen is ons erg goed bevallen. Mooie huisjes, mooi zwembad, leuk restaurant, goede supermakrt, leuke omgeving. Ik weet niet of je met hele kleine kinderen gaat, want het ligt middenin het water.
O, lees net dat je een kleine onder de twee jaar hebt, sorry... Ja, dan zou ik denk ik toch iets anders kiezen.
Port Zelande is idd een mooi park, met fijne huisjes en goede voorzieningen. In America (plaatsje in Limburg) heb je ook een leuk park van Center Parcs,weet ff niet meer hoe het heet..
Dat is het Meerdal!

(Vroeger gingen we elk jaar naar een ander CP park... Toen was dat nog betaalbaar en hip.)
quote:Ring1981 schreef op 07 mei 2008 @ 14:33:

[...]

Een paar jaar geleden was dat nog van die ouwe meuk..! Is dat aangepast dan? Ze hadden daar serieus nog huisjes met donkerbruine meubels, een zitkuil, oranje gordijnen...Ik was er vorig jaar november. Misschien ligt het dan aan het huisje dat je hebt? Wij hadden Economyclass, de goedkoopste dus, maar die hadden wel de mooiste kleuren interieur; alles was frisgroen en leuk lenteachtig ingericht, een hele verademing nadat we op de Huttenheughte inderdaad in een huisje met een ouderwets interieur hadden gezeten!
Hoi BabyAenB,

Bij RP holidays hebben ze speciaal voor kinderen ingerichte bungalows. Van binnen extra kleurig.

Die huisjes liggen bij elkaar op een omheind en veilig terrein, zodat de kindertjes niet kunnen verdwalen.

Veel speelvoorzieningen.

Sukses met het zoeken naar een leuk vakantieadres!

(Ik heb zelf geen kinderen, maar ben wel op zo'n park geweest en toen viel me dat op! )

Groetjes, Beter Laat
Wij zijn 2 jaar geleden naar De Vossemeren in België geweest en 2 weken geleden naar Het Meerdal in America. Akllebei zeer over te spreken. Niks op het huisje aan te merken.
Gingen voor de kinderen naar school moesten altijd naar center parcs (nu beetje te duur in de vakantieperiodes)

Heerlijk.Goed eten, mooie schone huisjes, mocht er toch iets niet goed zijn wordt het gelijk opgelost, en goede oppascentrale zodat je ook eens samen weg kan.

Krijg er gelijk zin in...

Zijn ook wel eens bij parken geweest die vroeger van center parcs waren (nu landall geloof ik) maar er was duidelijk te merken dat ze niet dezelfde hoge standaard aanhouden als bij center parcs.

De eemhof vindt ik trouwens niets zo.Geen binnen terrassen meer en dus alleen nog gezellig als het echt mooi weer is (maar dat is mijn mening natuurlijk)
Ok, wat ik vermoed uit jullie reacties, is dat het er gewoon vanaf hangt wat voor huisje je hebt. Want waar sommige van jullie goeie ervaringen hebben, hadden wij juist zo'n slecht huisje...Zou het komen omdat we op de aanbiedingen af gaan en daarom maar oude zooi krijgen omdat we minder betalen...?
Dat zou ook nog kunnen, wij hadden in Port Zélande het meest luxe huisje omdat we eens zin hadden in sjiekdelapoep. En dat was het inderdaad.
Loohorst is ook erg netjes. De huisjes (toevallig die wij hadden dan) waren erg schoon en redelijk modern. Het park ernaast (Meerdal) heeft iets meer faciliteiten, maar dit is ook een duurder park. En als je kleine nog geen twee is, is Loohorst een prima alternatief. Wij hebben nu weer hetzelfde huisje als twee jaar terug, zit een veldje omheen en geen water in de buurt.

Als we naar de kinderboerderij willen, rijden we even naar het Meerdal...Wij gaan trouwens 27 juni en die week was nog redelijk 'goedkoop', de week erna schieten de prijzen de lucht in.

Veel plezier!

Jennie
Ik heb wel een afrader en dat is Sunparks in Vielsalm(Belgie) wat een oude vieze bende is het daar en dan ook echt letterlijk vies...

Verder is de Huttenheugte ons altijd goed bevallen,alleen was de laatste keer dat wij er zijn geweest ik denk een jaar of zes terug....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven