Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
quote:Stukje_Cake schreef op 18 december 2012 @ 21:39:

Julus, waar woon je? Op mijn werk hebben we nog een tv die we niet meer gebruiken, is wel een grote tv met achterbak... Hij moet het nog gewoon doen, maar is al een poos niet meer aangeweest.





O lief zeg!

Toevallig hebben wij laatst onze tv weggegeven, anders had ik 'm graag aan Julus gedoneerd.
Ligt het nou aan mij, of is Gerard pafferiger geworden??
Alle reacties Link kopieren
Komt door dat korte haar volgens mij Julus.
quote:Stukje_Cake schreef op 18 december 2012 @ 21:39:

Julus, waar woon je? Op mijn werk hebben we nog een tv die we niet meer gebruiken, is wel een grote tv met achterbak... Hij moet het nog gewoon doen, maar is al een poos niet meer aangeweest.Wat een lief aanbod! Maar ik ga gewoon lekker via de laptop kijken en na SR zou ik toch geen tv meer aanzetten. Heb abonnement ook al stopgezet.
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 21:42:

[...]





O lief zeg!

Toevallig hebben wij laatst onze tv weggegeven, anders had ik 'm graag aan Julus gedoneerd.
Lunax, zou kunnen inderdaad. Viel me echt op...als je het vergelijkt met vorig jaar.
Wat een drukte! Ongelooflijk! Mooi he?

En dat hier zowat pal om de hoek! Ik hoef maar 7 mins te lopen.



Ik hou ervan.



Julus, wat balen een inbraak. Was je thuis?
Yas, jij zit gewoon op de eerste rij, cool!!



Het is idd balen, maar dat duurde maar kort. Kon me er makkelijk overheen zetten. Waren de hele dag weg en kwamen middernacht thuis. Toen nog midden in de nacht noodraam laten zetten, politie erbij. Wel raar hoor, heb die nacht amper geslapen.

Maar er zijn veel ergere dingen.
Alle reacties Link kopieren
KPN zend het uit op de zender van de maand (net 20). Leuk! Vorig jaar kon ik alleen online kijken. TV op de achtergrond is toch gezelliger
Alle reacties Link kopieren
Wie was dat ?
Wie deed dat??!!



In beeld verscheen:



Hallo Vivaforum





Bummer: mijn telefoon blijkt geblokkeerd voor commerciele SMS diensten.

Nooit aangevraagd, geen idee hoe het kan.

Morgen Telfort bellen om het op te heffen.



Ik had ook naar jullie willen zwaaien via de SMS!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik kan dat ook niet, ook nooit aangevraagd. Geen idee ook hoe ik het weer ophef.
Alle reacties Link kopieren
Shit! Net gemist dat. Zat te forummen haha
Maar wie was het?
Wasn't me!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 18 december 2012 @ 22:12:

Wie deed dat??!!



In beeld verscheen:



Hallo Vivaforum





Leuk!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Waar kijken jullie?
Me was it dus ook not.



Ik kijk op kanaaltje 13.
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 22:33:

Ik kijk op kanaaltje 13.Die heb ik niet. Was dat?
Alle reacties Link kopieren
Del-speciaal, leuke nick
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zit het ook niet op de tv, ik kijk via de livestream.
quote:Gatti schreef op 18 december 2012 @ 22:35:

Del-speciaal, leuke nick Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Racoon dus mooier in het Nederlands.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven