Serious Request 2012 Enschede
dinsdag 18 december 2012 om 19:25
En dat gezeur over de kosten. Inderdaad alle evenementen kosten geld, en natuurlijk vind niet iedereen elk evenement leuk.
Door de vele toeschouwers, ook heel veel van buiten de stad, zijn er veel extra inkomsten voor de winkeliers en horeca.
Vorig jaar was mijn stad in de race om 't hier te krijgen, ik vind 't zo jammer dat dat niet is doorgegaan.
Door de vele toeschouwers, ook heel veel van buiten de stad, zijn er veel extra inkomsten voor de winkeliers en horeca.
Vorig jaar was mijn stad in de race om 't hier te krijgen, ik vind 't zo jammer dat dat niet is doorgegaan.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
dinsdag 18 december 2012 om 19:28
quote:friezinnetje schreef op 18 december 2012 @ 17:35:
Ik vind het ook leuk om naar te kijken. Dit jaar ga ik er niet heen, maar volgend jaar is het in Leeuwarden, dan een stuk dichterbij. Waarschijnlijk ga ik dan wel kijken (en mss geld inzamelen) Ik ga er ook volgend jaar langs. Ik woon echt vlakbij de binnenstad.
Ik vind het ook leuk om naar te kijken. Dit jaar ga ik er niet heen, maar volgend jaar is het in Leeuwarden, dan een stuk dichterbij. Waarschijnlijk ga ik dan wel kijken (en mss geld inzamelen) Ik ga er ook volgend jaar langs. Ik woon echt vlakbij de binnenstad.
dinsdag 18 december 2012 om 20:11
quote:Designed schreef op 18 december 2012 @ 18:40:
Ik werd geroepen door Thee las ik Hierbij de tussenstand van de Lentemeiden actie, mogelijk gemaakt door alle Lentekriebelmeiden van de lentekriebeltopics (hoeveel lente wil je hebben)
tromgeroffel......................
146 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*bestaat er ook een trotse smiley?*
en we zitten op 171!!
Ik werd geroepen door Thee las ik Hierbij de tussenstand van de Lentemeiden actie, mogelijk gemaakt door alle Lentekriebelmeiden van de lentekriebeltopics (hoeveel lente wil je hebben)
tromgeroffel......................
146 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*bestaat er ook een trotse smiley?*
en we zitten op 171!!
life ain't a perfect story, write it while you live it
dinsdag 18 december 2012 om 20:19
Jaa, serious request! I love it!
Tv staat aan sinds ik thuis ben en morgen vrij dus... gaat laat worden vanavond! En morgen overdag ook lekker luisteren en kijken!
Niet het hele topic doorgelezen (beetje lui...), maar ben heel benieuwd naar Ekdom en Veenstra. Hoop dat ze een klein beetje extra weekend doen
En, goed bezig Lentemeiden!!
Tv staat aan sinds ik thuis ben en morgen vrij dus... gaat laat worden vanavond! En morgen overdag ook lekker luisteren en kijken!
Niet het hele topic doorgelezen (beetje lui...), maar ben heel benieuwd naar Ekdom en Veenstra. Hoop dat ze een klein beetje extra weekend doen
En, goed bezig Lentemeiden!!