Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
En dat gezeur over de kosten. Inderdaad alle evenementen kosten geld, en natuurlijk vind niet iedereen elk evenement leuk.

Door de vele toeschouwers, ook heel veel van buiten de stad, zijn er veel extra inkomsten voor de winkeliers en horeca.

Vorig jaar was mijn stad in de race om 't hier te krijgen, ik vind 't zo jammer dat dat niet is doorgegaan.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ben jij die zwaaierd Yasmijn?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 18 december 2012 @ 17:35:

Ik vind het ook leuk om naar te kijken. Dit jaar ga ik er niet heen, maar volgend jaar is het in Leeuwarden, dan een stuk dichterbij. Waarschijnlijk ga ik dan wel kijken (en mss geld inzamelen) Ik ga er ook volgend jaar langs. Ik woon echt vlakbij de binnenstad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 18 december 2012 @ 19:25:

Ben jij die zwaaierd Yasmijn?
Alle reacties Link kopieren
@ gatti 13.95? Ik dacht dat ik zag dat het officiele shirt 19.95 was bij de wehkamp. Dit zal dan allemaal ernaar toe gaan.
Yeahhh!! Heerlijk! Dat wordt weer een weekje top genieten! Diepe buiging voor de dj's!
Alle reacties Link kopieren
Heb 't baby t-shirt voor mijn zoontje.gekocht,was ¤ 12,95. En zie nu dat inderdaad de hele opbrengst naar S.R. gaat.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oh, heerlijk die beelden van de afgelopen jaren!
Alle reacties Link kopieren
Aaah een baby shirtje. Schattig!
Alle reacties Link kopieren
Kunnen de mensen die er zijn niet even een bord omhoog houden met: hallo viva forum?

Dan zwaai ik vanaf de bank terug, beloofd.
Alle reacties Link kopieren
Nouja hij is 1,5, al wel baby af eigenlijk. Was ook de grootste maat.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, nog een uurtje!



@Ris: Heb geantwoord op het diabetestopic.
quote:allalone schreef op 18 december 2012 @ 19:00:

[...]





Tele2 heeft het ook niet, balen!Ruk zeg.....
quote:yasmijn schreef op 18 december 2012 @ 19:05:

Hoera voor Leo's dochter!



De flashmob in Groningen....

Zo mooi.




Alle reacties Link kopieren
quote:Designed schreef op 18 december 2012 @ 18:40:

Ik werd geroepen door Thee las ik Hierbij de tussenstand van de Lentemeiden actie, mogelijk gemaakt door alle Lentekriebelmeiden van de lentekriebeltopics (hoeveel lente wil je hebben)



tromgeroffel......................



146 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



*bestaat er ook een trotse smiley?*



en we zitten op 171!!
life ain't a perfect story, write it while you live it
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 19:59:

[...]





Ruk zeg.....Lang leve internet!
quote:Designed schreef op 18 december 2012 @ 20:11:

[...]





en we zitten op 171!! goed van ons
Ben ook nog geen enkele chagrijnige inwoner van Enschede tegengekomen hoor... En heel Twente loopt al uit naar Enschede, hoera voor Tukkerland.
Ik zit nog thuis



De Oude Markt wordt nu afgesloten, vol.



Als ik mijn achterdeur open, hoor ik alles.

Het is mooi!
Jaa, serious request! I love it!

Tv staat aan sinds ik thuis ben en morgen vrij dus... gaat laat worden vanavond! En morgen overdag ook lekker luisteren en kijken!

Niet het hele topic doorgelezen (beetje lui...), maar ben heel benieuwd naar Ekdom en Veenstra. Hoop dat ze een klein beetje extra weekend doen :-)



En, goed bezig Lentemeiden!!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook "live geluid" zit ook te genieten..
Wat is jouw locatie, Allalone, ook binnen de singels?
Alle reacties Link kopieren
Nope, net erbuiten.... enschede noord..jij wel binnen de singels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven