Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
maandag 17 december 2012 om 21:58
dinsdag 18 december 2012 om 16:47
Heeft er iemand nog een paardenmeisje in de omgeving?
Ik heb het boek 'de vrolijke rijschool' te geef. Het is al een ouder boek, maar het ziet er nog perfect uit, hardcover, zonder beschadigingen, ezelsoren of aantekingen. Ik was voeger al zuinig op mijn boeken..
De vrolijke rijschool leert de jeugdige lezer het paardrijden op een manier die onmiddellijk aanspreekt. dat is voor een deel te danken aan het eenvoudige begrijpelijke taalgebruik, maar nog meer aan de heel originele vorm waarin het boek is geschreven: het paard vertelt dit keer wat zijn berijder doen moet, het paard vertelt wat hem pijn doet of wat het onaangenaam vindt en waarom dat zo is. En dat vertellen gebeurt op een manier die voor het kind goed verstaanbaar is; in de vertrouwelijke jij-en-jou vorm. De heldere verteltrant en de 300 grappige tekenigen maken dit boek inderdaad tot een 'vrolijke rijschool'.
Het is de vertaling van dit boek, kon er geen Nederlands plaatje/beschrijving van vinden
http://www.goodreads.com/book/show/2075 ... rsemanship
vivahimalaya op gmail punt com
(en wil je je naam van hier vermelden? Ik vind het wel zo leuk om het weg te geven aan een forummer ipv een stille meelezer..)
Ik heb het boek 'de vrolijke rijschool' te geef. Het is al een ouder boek, maar het ziet er nog perfect uit, hardcover, zonder beschadigingen, ezelsoren of aantekingen. Ik was voeger al zuinig op mijn boeken..
De vrolijke rijschool leert de jeugdige lezer het paardrijden op een manier die onmiddellijk aanspreekt. dat is voor een deel te danken aan het eenvoudige begrijpelijke taalgebruik, maar nog meer aan de heel originele vorm waarin het boek is geschreven: het paard vertelt dit keer wat zijn berijder doen moet, het paard vertelt wat hem pijn doet of wat het onaangenaam vindt en waarom dat zo is. En dat vertellen gebeurt op een manier die voor het kind goed verstaanbaar is; in de vertrouwelijke jij-en-jou vorm. De heldere verteltrant en de 300 grappige tekenigen maken dit boek inderdaad tot een 'vrolijke rijschool'.
Het is de vertaling van dit boek, kon er geen Nederlands plaatje/beschrijving van vinden
http://www.goodreads.com/book/show/2075 ... rsemanship
vivahimalaya op gmail punt com
(en wil je je naam van hier vermelden? Ik vind het wel zo leuk om het weg te geven aan een forummer ipv een stille meelezer..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 18 december 2012 om 20:07
Ben even een tijdje niet wezen kijken hier en nu is er alweer een deel 5! Doen jullie goed! Ik kwam vanochtend tijdens het opruimen een persona ovulatietest ding tegen. Ik heb het apparaatje hooguit een maand gebruik (zitten nog 2 van die teststaafjes bij) toen ik er achter kwam dat het niet voor mij ging werken. Iemand intresse? Het ding kost nieuw tegen de 70 euro maar hou er wel rekening mee dat je elke maand van die staafjes moet kopen. Kan volgens mij bij de etos, daar heb ik 'm zelf ook vandaan..
dinsdag 18 december 2012 om 22:20
quote:snjokorn schreef op 18 december 2012 @ 17:52:
Kikkerprinses: het shirtje is aangekomen en het past ook nog
Dank je wel!
Graag gedaan! Wel snel van PostNL. Ik heb het zaterdag op de post gedaan.
Ben benieuwd wanneer de anderen hun pakketje krijgen.
Ik heb de andere t-shirts en vesten nog in de aanbieding. En binnenkort nog wat babykleertjes. Ik raak een beetje klaar met Marktplaats!
Kikkerprinses: het shirtje is aangekomen en het past ook nog
Dank je wel!
Graag gedaan! Wel snel van PostNL. Ik heb het zaterdag op de post gedaan.
Ben benieuwd wanneer de anderen hun pakketje krijgen.
Ik heb de andere t-shirts en vesten nog in de aanbieding. En binnenkort nog wat babykleertjes. Ik raak een beetje klaar met Marktplaats!
dinsdag 18 december 2012 om 22:32
@kikkerprinses
Ik heb nog niets binnen, maar wacht rustig af, postbode bus stopte wel voor de deur vandaag, maar alleen om een pakket van de buren te droppen, hij gaat me nog missen als ik komende week weer moet werken, want verlof voorbij.
Mocht je nog wat grote maatjes in de aanbieding hebben, hou ik me aanbevolen :p
Ik heb nog niets binnen, maar wacht rustig af, postbode bus stopte wel voor de deur vandaag, maar alleen om een pakket van de buren te droppen, hij gaat me nog missen als ik komende week weer moet werken, want verlof voorbij.
Mocht je nog wat grote maatjes in de aanbieding hebben, hou ik me aanbevolen :p
dinsdag 18 december 2012 om 23:39
Ik heb nog een leuk boek in de aanbieding
Versjes voor het slapen gaan incl. cd
http://www.boekwijs.nl/boek/versjes-voor-het-slapengaan
Versjes voor het slapen gaan incl. cd
http://www.boekwijs.nl/boek/versjes-voor-het-slapengaan
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 18 december 2012 om 23:54
Oeh, hoop te reageren.
Hopen dat ik niets vergeet:
Meesi: strijk plaatjes van de action blijven hier goed zitten op zoons gebreide vest.Ding is echter nog maar twee keer gewassen....
Isa: flock folie bestel ik online. Weet uit mn hoofd even niet welke webshop. Hotfix punten nogwat geloof ik. Even googelen op flockfolie, dan kom je hem tegen.
Wie vroeg zoons maat? Hij gaat nu onder naar 92 en boven 98/110.
Is er evt interesse in een snowboard jack mt M?
Anorak, beige met grijs, en gras groene details.
Kwalitatief erg goed, weinig gedragen.
Hopen dat ik niets vergeet:
Meesi: strijk plaatjes van de action blijven hier goed zitten op zoons gebreide vest.Ding is echter nog maar twee keer gewassen....
Isa: flock folie bestel ik online. Weet uit mn hoofd even niet welke webshop. Hotfix punten nogwat geloof ik. Even googelen op flockfolie, dan kom je hem tegen.
Wie vroeg zoons maat? Hij gaat nu onder naar 92 en boven 98/110.
Is er evt interesse in een snowboard jack mt M?
Anorak, beige met grijs, en gras groene details.
Kwalitatief erg goed, weinig gedragen.
woensdag 19 december 2012 om 06:54
Ziet er leuk uit, dat flockfolie. Maar ik snap nog niet helemaal hoe het werkt. Moet je er zelf een plaatje op tekenen en dan uitknippen? Dan is het niks voor mij, want ik kan echt niet tekenen. Zelfs m'n nichtje van 6 tekent beter dan ik....
Of kan je het ook in je printer stoppen, net als van dat transferpapier?
Of kan je het ook in je printer stoppen, net als van dat transferpapier?
woensdag 19 december 2012 om 07:28
Ik print een simpel plaatje/letters/oid, knipt dat net naast het lijntje uit, plakband het op de flockfolie (is vrij stug spul door plastic beschermlaag, dus printen zou ik niet doen), knip het plaatje uit (papier en flockfolie samen), leg het op de textiel, velletje bakpapier erover (als het verkeerd om ligt strijk je het aan je strijkbout. Isnie grappig. Plus handig voor evt. plakband restjes), en strijken maar.
Je kan er ook uit de losse hand wat op tekenen, maar zo goed ben ik niet. Carbonpapier kan ook, kan je overtrekken.
Je kan er ook uit de losse hand wat op tekenen, maar zo goed ben ik niet. Carbonpapier kan ook, kan je overtrekken.
woensdag 19 december 2012 om 08:13
quote:Marels schreef op 19 december 2012 @ 08:07:
De kopjes komen er ergens binnenkort aan hoor Maylea.
Heb een beetje kerstmarktstress, ik ga vandaag verkopen...
Als dat achter de rug is heb ik inpaktijd
Pff, jouw kralen ook hoor.
Ze liggen door de hele rommelkamer en dat moet ik even opzoeken. Nou ja, even, het heet met recht een rommelkamer
Succes vandaag, het komt vast goed
De kopjes komen er ergens binnenkort aan hoor Maylea.
Heb een beetje kerstmarktstress, ik ga vandaag verkopen...
Als dat achter de rug is heb ik inpaktijd
Pff, jouw kralen ook hoor.
Ze liggen door de hele rommelkamer en dat moet ik even opzoeken. Nou ja, even, het heet met recht een rommelkamer
Succes vandaag, het komt vast goed
woensdag 19 december 2012 om 08:19
woensdag 19 december 2012 om 08:25
quote:Marels schreef op 19 december 2012 @ 08:19:
Of niet....
Ik heb hele dure spullen bij me dit keer.
Kettingen met echte Swarovski-kristallen en echte zoetwaterparels, zilveren sluitingen en onderdelen enzo.
Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik er voor moet vragen...
Suggestie?
Materiaalkosten x 2?
Of zeg ik nou iets heel raars
Of niet....
Ik heb hele dure spullen bij me dit keer.
Kettingen met echte Swarovski-kristallen en echte zoetwaterparels, zilveren sluitingen en onderdelen enzo.
Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik er voor moet vragen...
Suggestie?
Materiaalkosten x 2?
Of zeg ik nou iets heel raars