Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 19 december 2012 om 15:16
O, mopjes van de weggeef:
De postzegels worden volgend jaar weer 4 cent duurder, dus slaan jullie even extra velletjes in?!
Ze kunnen niet meer verlopen/je hoeft niet meer bij te plakken sinds de nieuwe zegels, dus daar hoef je het niet voor te laten.
PostNL.nl bezorgd ze gratis thuis, dus makkelijker besparen kan bijna niet.
De postzegels worden volgend jaar weer 4 cent duurder, dus slaan jullie even extra velletjes in?!
Ze kunnen niet meer verlopen/je hoeft niet meer bij te plakken sinds de nieuwe zegels, dus daar hoef je het niet voor te laten.
PostNL.nl bezorgd ze gratis thuis, dus makkelijker besparen kan bijna niet.
woensdag 19 december 2012 om 17:01
@lelytje,
Ik heb wel al wat apart liggen, maar moet nog even uitzoeken.
Zit in ieder geval een pakje maatje 50 bij, en wat rompers 50/56 voor zover ik zo uit mijn hoofd weet.
je mag me mailen op nick apenstaartje xs4all punt nl
Wat jongensspul maar ook neutraal zit ertussen voor zover ik weet, ook een mutsje en een paar slofjes.
Ik heb wel al wat apart liggen, maar moet nog even uitzoeken.
Zit in ieder geval een pakje maatje 50 bij, en wat rompers 50/56 voor zover ik zo uit mijn hoofd weet.
je mag me mailen op nick apenstaartje xs4all punt nl
Wat jongensspul maar ook neutraal zit ertussen voor zover ik weet, ook een mutsje en een paar slofjes.
woensdag 19 december 2012 om 17:06
woensdag 19 december 2012 om 19:23
quote:kiwibanaansap schreef op 19 december 2012 @ 15:51:
[...]
Ja, ik!
Heb je wat leuks in de 'aanbieding'? Ik houd me aanbevolen! Tis elke week weer een beetje tobben om alles optijd droog te krijgen zodat ik t weer aan kan
Het is niet zoveel meer, de restjes zeg maar... een t-shirt en twee hemdjes. Ik zal er even een foto van maken of je er wat mee kunt, goed?
Mail me maar even op isavanviva [at] gmail [punt] com, dan mail ik je de foto's.
[...]
Ja, ik!
Heb je wat leuks in de 'aanbieding'? Ik houd me aanbevolen! Tis elke week weer een beetje tobben om alles optijd droog te krijgen zodat ik t weer aan kan
Het is niet zoveel meer, de restjes zeg maar... een t-shirt en twee hemdjes. Ik zal er even een foto van maken of je er wat mee kunt, goed?
Mail me maar even op isavanviva [at] gmail [punt] com, dan mail ik je de foto's.
woensdag 19 december 2012 om 19:52
Ik ben ook wel heel benieuwd of essie mn volle hemakaarten ontvangen heeft! En of het zonder strafport was. Had geen postzegels meer thuis dus ze onderweg bij de ako gekocht. Daar konden ze niet wegen dus gewoon op de gok er 3 postzegels opgeplakt.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
woensdag 19 december 2012 om 19:54
Ik heb niks nieuws meer te geef.
Nog steeds goudkleurige leeuwenkop kapstokhaken. Volgens mij klinkt dit zooo heel fout haha maar ik vind ze echt leuk! Waarom ik ze weg doe? Deze zaten in t huis.. Nog van de vorige bewoners. Na 3 jaar alles opnieuw geverfd en manlief wou toen nieuwe landelijkere haakjes. Die waren ook mooi, dus die zitten er nu op.
Roept u maar als je een foto wilt zien.
Nog steeds goudkleurige leeuwenkop kapstokhaken. Volgens mij klinkt dit zooo heel fout haha maar ik vind ze echt leuk! Waarom ik ze weg doe? Deze zaten in t huis.. Nog van de vorige bewoners. Na 3 jaar alles opnieuw geverfd en manlief wou toen nieuwe landelijkere haakjes. Die waren ook mooi, dus die zitten er nu op.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
woensdag 19 december 2012 om 19:54
Het is te donker voor foto's, maar ik zal ze even beschrijven.
1 kakikleurig hemd met brede schouderbanden, 1 zwartkleurig hemd met spagetti-bandjes en 1 paars t-shirt. Ik zal even kijken of ik iets vergelijkbaars kan vinden.
@kiwibanaansap, mail me maar even als je hier wat aan hebt, dan stuur ik het naar je toe.
1 kakikleurig hemd met brede schouderbanden, 1 zwartkleurig hemd met spagetti-bandjes en 1 paars t-shirt. Ik zal even kijken of ik iets vergelijkbaars kan vinden.
@kiwibanaansap, mail me maar even als je hier wat aan hebt, dan stuur ik het naar je toe.
woensdag 19 december 2012 om 19:58
woensdag 19 december 2012 om 21:58
woeps, beide bad-dingen heb ik nooit gehad hoor, en Gazelle is mn tweede en nog steeds niet verzopen.
Wat ik wel rete-handig vond was zo'n badring voor in het grote bad. zo'n soort kinderstoeltje met zuignapjes. Heeft heel wat uitglijers gescheeld voor mijn Veulen.
Lely, er stond me al iets van bij dat jij ook net een dochter had. (we lopen dubbel gelijk op ) Vandaar ook de vraag.
Maar voor een single vriendin dus! Snap.
Ik ben even aan het afwachten wat een goede vriendin van mij eruut perst deze ronde, daarna heb ik wsl wel weer wat babykleding in de aanbieding.
Er is in onze vriendengroep echt een babyboom gaande afgelopen 3 jaar, dus kleertjes rouleren hard.
Idem op mn vaste topic, dus vandaar dat er weinig babyspul van mij hier verschijnt.
MamaK, ik gun hem je van harte hoor! Als je de jas mooi vindt is ie voor jou! (nodig, nodig, wat is nodig.)
Wat ik wel rete-handig vond was zo'n badring voor in het grote bad. zo'n soort kinderstoeltje met zuignapjes. Heeft heel wat uitglijers gescheeld voor mijn Veulen.
Lely, er stond me al iets van bij dat jij ook net een dochter had. (we lopen dubbel gelijk op ) Vandaar ook de vraag.
Maar voor een single vriendin dus! Snap.
Ik ben even aan het afwachten wat een goede vriendin van mij eruut perst deze ronde, daarna heb ik wsl wel weer wat babykleding in de aanbieding.
Er is in onze vriendengroep echt een babyboom gaande afgelopen 3 jaar, dus kleertjes rouleren hard.
Idem op mn vaste topic, dus vandaar dat er weinig babyspul van mij hier verschijnt.
MamaK, ik gun hem je van harte hoor! Als je de jas mooi vindt is ie voor jou! (nodig, nodig, wat is nodig.)
woensdag 19 december 2012 om 23:33
@lelytje; mail mij ook als je wilt ivm kleertjes.
Heb een snel groeiende zoon van 8 weken
Renate92@hotmail.com
Heb een snel groeiende zoon van 8 weken
Renate92@hotmail.com
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 20 december 2012 om 09:33
donderdag 20 december 2012 om 09:34
Heeft iemand nog heel toevallig het achterste deel (met die kortingsbonnen) van de postcodeloterij-agenda 2013 te geef?
Ik heb er vorig jaar veel gebruik van gemaakt (en ook weer andere forummers blij gemaakt als die ergens heen wilden) maar mijn 'leverancier' van de agenda is verhuisd..
Ik heb er vorig jaar veel gebruik van gemaakt (en ook weer andere forummers blij gemaakt als die ergens heen wilden) maar mijn 'leverancier' van de agenda is verhuisd..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 20 december 2012 om 09:39
quote:woepsie schreef op 19 december 2012 @ 19:54:
Ik wil wel een foto zien en ook wel weten hoeveel het er zijn.
@ Marels: heb jij ook belang bij kleinere kraaltjes, van dat priegelspul? Ik heb sowieso nog wat grof spul in ongebruikte sieraden die ik naar je op wil sturen (je kijkt maar of er wat bruikbaars bij zit), en als je ook belang hebt bij dat kleine spul stuur ik dat ook op.
Ik wil wel een foto zien en ook wel weten hoeveel het er zijn.
@ Marels: heb jij ook belang bij kleinere kraaltjes, van dat priegelspul? Ik heb sowieso nog wat grof spul in ongebruikte sieraden die ik naar je op wil sturen (je kijkt maar of er wat bruikbaars bij zit), en als je ook belang hebt bij dat kleine spul stuur ik dat ook op.