Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
woensdag 19 december 2012 om 16:58
woensdag 19 december 2012 om 17:15
Weer terug van het shoppen, gelukkig geslaagd voor de kerstkado's, moet er niet aan denken om nog 3x op pad te gaan daarvoor.
Worden jullie ook altijd zo moe van dat slenteren ?
Hmmm een bad, gelukkig heb ik er weer een sinds kort, toch wel lekker af en toe , helaas geen bubbels of we moeten ze zelf produceren
Worden jullie ook altijd zo moe van dat slenteren ?
Hmmm een bad, gelukkig heb ik er weer een sinds kort, toch wel lekker af en toe , helaas geen bubbels of we moeten ze zelf produceren
woensdag 19 december 2012 om 17:34
quote:DeeDee86 schreef op 19 december 2012 @ 16:58:
Ligt datdus nog in bad?
zooo weer bijna naar huis... nog 2 dagen werken en dan 2 weken vrij... OH MY wat LEKKER
(maar verder gaat het wel goed en ben ik niet zo heel erg toe aan vakantie hoor )
Nee joh, ben er allang weer uit. Anders wordt ik een krent.
Lekker, 2 weken vrij!! Als het goed is ben ik een week vrij. Als het werk morgen en overmorgen beetje voorspoedig gaat.
Ligt datdus nog in bad?
zooo weer bijna naar huis... nog 2 dagen werken en dan 2 weken vrij... OH MY wat LEKKER
(maar verder gaat het wel goed en ben ik niet zo heel erg toe aan vakantie hoor )
Lekker, 2 weken vrij!! Als het goed is ben ik een week vrij. Als het werk morgen en overmorgen beetje voorspoedig gaat.
woensdag 19 december 2012 om 18:06
quote:datdus schreef op 19 december 2012 @ 17:34:
[...]
Ah lekker, hopen dat het werk dan nog een beetje snel af is!
Wat is het stil hier de laatste dagen... droogt het mannentopic op? Nee toch?
[...]
Ah lekker, hopen dat het werk dan nog een beetje snel af is!
Wat is het stil hier de laatste dagen... droogt het mannentopic op? Nee toch?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 19 december 2012 om 18:15
Hello
Wat een rustig dagje op het werk moest worden, bleek toch nog een drukke dag te worden. De hele ochtend met collega in het ziekenhuis op de spoedeisende hulp gezeten. Ik ga geen details neerzetten, maar gelukkig bleek het loos alarm.
Toen was de middag eigenlijk zo voorbij, dus dat was wel lekker.
Nog één dagje werken, morgenmiddag Kerstborrel en dan vrij tot 7 januari
Nog iets gemist? Moet ik teruglezen?
Wat een rustig dagje op het werk moest worden, bleek toch nog een drukke dag te worden. De hele ochtend met collega in het ziekenhuis op de spoedeisende hulp gezeten. Ik ga geen details neerzetten, maar gelukkig bleek het loos alarm.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 19 december 2012 om 18:19
quote:Miss.Innuendo schreef op 19 december 2012 @ 18:15:
Hello
Hi Miss!!
Jemig! Das nog best schrikken lijkt me! Fijn dat er toch niets aan de hand was! Oh jij hebt ook lekker 2 wk vrij, heerlijk he Nog leuke plannen in die tijd?
Weet eerlijk gezegd niet wanneer jij hier voor het laatst was, en of je dus veel moet bijlezen
We zijn de mannen aan t lokken, doe je mee?
Hello
Hi Miss!!
Jemig! Das nog best schrikken lijkt me! Fijn dat er toch niets aan de hand was! Oh jij hebt ook lekker 2 wk vrij, heerlijk he Nog leuke plannen in die tijd?
Weet eerlijk gezegd niet wanneer jij hier voor het laatst was, en of je dus veel moet bijlezen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 19 december 2012 om 18:21
quote:DeeDee86 schreef op 19 december 2012 @ 18:19:
[...]
Hi Miss!!
Ik was hier gisteravond nog, volgens mij
Mannen lokken....goed plan.
Ik ga alleen eerst even eten. Pannenkoeken, mjam.
Mr I is ze aan het bakken. Past niet echt in mijn plannen om af te vallen, maar ja, ik zie dit als mijn galgenmaal.
(en ja Kerst komt eraan, maar dat wordt bij ons geen vreterij, dus dat zou ook goed moeten gaan)
[...]
Hi Miss!!
Ik was hier gisteravond nog, volgens mij
Mannen lokken....goed plan.
Ik ga alleen eerst even eten. Pannenkoeken, mjam.
Mr I is ze aan het bakken. Past niet echt in mijn plannen om af te vallen, maar ja, ik zie dit als mijn galgenmaal.
(en ja Kerst komt eraan, maar dat wordt bij ons geen vreterij, dus dat zou ook goed moeten gaan)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 19 december 2012 om 18:36