Once Upon a Time
donderdag 13 december 2012 om 08:24
Iemand dit gisteren gekeken?
Ik keek er al een paar weken naar uit, toen ik voor het eerst de trailer zag.
Dus ben er gisteren lekker voor gaan zitten.
Ik vond het echt al meteen leuk! Heel mooi in gemonteerd allemaal (de overloop naar heden en sprookjeswereld, zeg ik maar even)
Ben erg benieuwd of het zo leuk blijft!
Ik keek er al een paar weken naar uit, toen ik voor het eerst de trailer zag.
Dus ben er gisteren lekker voor gaan zitten.
Ik vond het echt al meteen leuk! Heel mooi in gemonteerd allemaal (de overloop naar heden en sprookjeswereld, zeg ik maar even)
Ben erg benieuwd of het zo leuk blijft!