Ik ben er nog!?

21-12-2012 08:15 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Wat nu?

Hier had ik me niet op voorbereid.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Merry Apocalypse Day iedereen!!!

De dag duurt nog lang! We zijn er nog niet he
Daarbij, ik voel me toch al heel kut. Haske ongesteld en au overal daardoor. Een stukje Total Annahilation kan daar best nog wel bij. Het is erger dat de wereld had vergaan als ik me helemaal top had gevoeld. Dat zou weer jammer zijn.
quote:steel_schaapje schreef op 21 december 2012 @ 09:17:

[...]

Er zijn mensen die hun hypotheek al hebben betaald (echt, die zijn er!) en die hoor je ook niet klagen.

Maar ja.. dat zijn vaste lasten waar je maandelijks mee te maken krijgt... en dat is mijn kaartje niet...

Daarbij krijg ik nog geld ervoor van mijn zus... dus...
Helaas is het met 28 jaar uitgesteld dat deze ellende vergaat, 28 jaar
quote:camomille schreef op 21 december 2012 @ 09:29:

Merry Apocalypse Day iedereen!!!

De dag duurt nog lang! We zijn er nog niet he Wanneer vergaat Australië eigenlijk? Hun tijd is bijna op
quote:winkelfanaat schreef op 21 december 2012 @ 09:00:

[...]

Ja, jij bent vannacht al aangezwangerd door buitensaardse wezens! Waarschijnlijk behoor jij tot 1 van de weinige overlevende!

Zit ik hier in mijn eentje!

En hoe moet ik dan baren he? Allenig.

Nou nee hoor, helemaal geen zin in.
quote:Rara70 schreef op 21 december 2012 @ 09:23:

Ik neem nog maar even een mandarijntje om het te vieren.

Hoeveel heb je er al op?

Mandarijnen zijn verslavend he....
quote:Very__Cherry schreef op 21 december 2012 @ 08:24:

[...]

[afbeelding]

Dang, ten ondergaan onder de tonen van dat langharig tuig van Europe ...

Ik heb trouwens vanavond theaterbezoek. Mis ik weer de helft. Blij dat ik wél voor de buis ben blijven zitten tijdens de opening van de Olympische Spelen.
Wanneer mag ik mijn kat trouwens loslaten heb hem al uren vastgeklemd in mijn armen, om samen onder te gaan, maar hij word nu echt vervelend

Ik vind het zielig voor al die Apocalyps fanaten die nu helemaal geen levensdoel meer hebben. Gelukkig is een nieuwe datum snel verzonnen.
Eleonora; wil het kistje nog wel leeg krijgen vandaag......en voor de rest kliekjesdag vandaag. Toch zonde als het blijft liggen he?!

Maar ja, zie net dat het ook nog orgasmedag is.....druk druk druk hoor zo"n laatste dag!
quote:Star schreef op 21 december 2012 @ 09:32:

[...]

Wanneer vergaat Australië eigenlijk? Hun tijd is bijna op

Ik hou voor het gemaak de tijd in Zuid en Midden Amerika maar aan. Daar is het net 02:00 en is de 21ste net pas begonnen. Dat lijkt me logischer dan een andere tijdzone.

Kortom nog 22 uur te gaan
Wat lees ik nu hier allemaal? Aangezwangerd door mandarijnen?

Happy new life allemaal!
quote:-no-nick- schreef op 21 december 2012 @ 09:36:

Wanneer mag ik mijn kat trouwens loslaten heb hem al uren vastgeklemd in mijn armen, om samen onder te gaan, maar hij word nu echt vervelend

Laat 't los, laat 't los! *prevelt*
quote:Yraatje schreef op 21 december 2012 @ 09:26:

[...]

Ja... Dahaag... ik zit op mijn werk....Dat schijnt veel mensen niet uit te maken, getuige de vele 'o la la mijn collega'-topics op Seks en Relaties. Kortom: ...dús?
quote:Rara70 schreef op 21 december 2012 @ 09:23:

Ik neem nog maar even een mandarijntje om het te vieren. Op de valreep nog even Quote van het Jaar geworden.
Dus, Tia Dalma (Tia Dalma! Out and about eh? You add an agreeable sense of the macabre to any delirium. - Captain Jack Sparrow) leven we gewoon verder,

Maar dat wist jij ook.;-)
quote:-no-nick- schreef op 21 december 2012 @ 09:31:

Helaas is het met 28 jaar uitgesteld dat deze ellende vergaat, 28 jaar Volgens mij is je kat het tegen die tijd écht wel helemaal zat, dus laat los laat los laat gáán... (letterlijk)
quote:roodpaars schreef op 21 december 2012 @ 09:41:

[...]

Laat 't los, laat 't los! *prevelt*
quote:Tia.Dalma schreef op 21 december 2012 @ 09:45:

[...]

quote:camomille schreef op 21 december 2012 @ 09:40:

[...]

Ik hou voor het gemaak de tijd in Zuid en Midden Amerika maar aan. Daar is het net 02:00 en is de 21ste net pas begonnen. Dat lijkt me logischer dan een andere tijdzone.

Kortom nog 22 uur te gaan En dan nu de hamvraag. Hoe gaan we eigenlijk straks?
quote:Star schreef op 21 december 2012 @ 09:47:

[...]

En dan nu de hamvraag. Hoe gaan we eigenlijk straks?Nou, ik denk dat ik gewoon op de fiets ga.
quote:roodpaars schreef op 21 december 2012 @ 09:49:

[...]

Nou, ik denk dat ik gewoon op de fiets ga.
Na Bultrug Johannes hebben we een nóg onzinniger hype gevonden! En dan te bedenken dat er mensen zijn die er echt in geloven...
wdr; zure mandarijntjes gegeten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven