Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 20 december 2012 om 13:04
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 december 2012 @ 11:43:
Het topic enquete multiculturele opvoeding PWS is verwijderd, enquetes zijn zijn toegestaan
met vriendelijke groet,
Junior
Oh dan moet ik nog even snel de huisregels aanpassen
@missiem: dat kan op deze pagina: http://www.viva.nl/profiel-wijzigen/ en dan via de knop "portret toevoegen"
Het topic enquete multiculturele opvoeding PWS is verwijderd, enquetes zijn zijn toegestaan
met vriendelijke groet,
Junior
Oh dan moet ik nog even snel de huisregels aanpassen
@missiem: dat kan op deze pagina: http://www.viva.nl/profiel-wijzigen/ en dan via de knop "portret toevoegen"
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 21 december 2012 om 10:00
quote:Rara70 schreef op 21 december 2012 @ 09:57:
Juniors,
Ik wil jullie op deze laatste dag bedanken voor jullie tomeloze inzet en dat jullie mijn leven veraangenaamd hebben!
Wil dit graag met jullie vieren, iemand een mandarijntje?
Adieu,
Rara70
Liever niet, ik zit al over mijn tax. Voor de rest +1.
Vaarwel, lieve vrienden!
Juniors,
Ik wil jullie op deze laatste dag bedanken voor jullie tomeloze inzet en dat jullie mijn leven veraangenaamd hebben!
Adieu,
Rara70
Liever niet, ik zit al over mijn tax. Voor de rest +1.
Vaarwel, lieve vrienden!
vrijdag 21 december 2012 om 14:43
quote:Rara70 schreef op 21 december 2012 @ 09:57:
Juniors,
Adieu,
Rara70
Dank je Rara, -grijp het hele mandje mandarijntjes om hier uit te delen aan de andere mods - , lekker.
Maar ik wij geloven dat er ook na deze dag nog een forum is. Tot morgen .
mvg,
Junior.
Juniors,
Adieu,
Rara70
Dank je Rara, -grijp het hele mandje mandarijntjes om hier uit te delen aan de andere mods - , lekker.
Maar ik wij geloven dat er ook na deze dag nog een forum is. Tot morgen .
mvg,
Junior.
vrijdag 21 december 2012 om 20:49
vrijdag 21 december 2012 om 20:53
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 21 december 2012 @ 20:49:
Is het mogelijk om mijn topic titel van een tijdje terug in Gezondheid aan te passen zodat het schip de lading meer dekt?
Het gaat om "plotseling raar zien met 1 oog", nieuwe titel: "Ziekte van Devic/NMO"
Alvast bedankt en fijne feestdagen!
Ik ga hem aanpassen. Jij ook hele fijne feestdagen!!!
mvg,
Junior.
Is het mogelijk om mijn topic titel van een tijdje terug in Gezondheid aan te passen zodat het schip de lading meer dekt?
Het gaat om "plotseling raar zien met 1 oog", nieuwe titel: "Ziekte van Devic/NMO"
Ik ga hem aanpassen. Jij ook hele fijne feestdagen!!!
mvg,
Junior.
vrijdag 21 december 2012 om 22:27
Hallo,
Kan mijn profiel ook verwijderd worden? (mijn nick, en daarmee alle berichten die ik ooit geplaatst heb? Heb het niet altijd even makkelijk gehad, daarover meerdere topics geopend, maar ben nu gelukkig en wil het verleden graag achter me laten. Zeg maar hetzelfde als een negatief dagboek verbranden.
Kan mijn profiel ook verwijderd worden? (mijn nick, en daarmee alle berichten die ik ooit geplaatst heb? Heb het niet altijd even makkelijk gehad, daarover meerdere topics geopend, maar ben nu gelukkig en wil het verleden graag achter me laten. Zeg maar hetzelfde als een negatief dagboek verbranden.
vrijdag 21 december 2012 om 23:43
quote:ashley1983 schreef op 21 december 2012 @ 22:27:
Hallo,
Nee sorry, op de manier hoe jij het zou willen kan het niet. Wel kunnen we je account anonimiseren, dan ben je niet meer te loepen maar bij quotes ben je onder de oude nick wel te lezen. Je eigen postings kan je wel zelf verwijderen.
Laat maar weten of je jouw account wilt anonimiseren.
mvg,
Junior.
Hallo,
Nee sorry, op de manier hoe jij het zou willen kan het niet. Wel kunnen we je account anonimiseren, dan ben je niet meer te loepen maar bij quotes ben je onder de oude nick wel te lezen. Je eigen postings kan je wel zelf verwijderen.
Laat maar weten of je jouw account wilt anonimiseren.
mvg,
Junior.