Ik ben er nog!?
vrijdag 21 december 2012 om 10:00
quote:roodpaars schreef op 21 december 2012 @ 09:56:
[...]
En ben jij nu bezwangerd? Daar kun je veel geld mee generen! U is toch man?Ja. Ik heb wat zwangerschappen en bevallingen van nabij meegemaakt. En ik bedank even voor de eer. Geef dat geld maar gewoon hier. Ik kan wel anderen bezwangeren, dat wel.
[...]
En ben jij nu bezwangerd? Daar kun je veel geld mee generen! U is toch man?Ja. Ik heb wat zwangerschappen en bevallingen van nabij meegemaakt. En ik bedank even voor de eer. Geef dat geld maar gewoon hier. Ik kan wel anderen bezwangeren, dat wel.
vrijdag 21 december 2012 om 10:06
vrijdag 21 december 2012 om 10:16
vrijdag 21 december 2012 om 10:24
At the end: we are free! http://www.youtube.com/watch?v=lqSKVv6YO8g
vrijdag 21 december 2012 om 10:25
Mag ik meepellen aan een mandarijn?
Ik geloofde wel altijd in astrologie, maar ik daar ga ik maar eens een punt achter zetten.
En ik heb een vermoeden hoe het straks gaat: er zal heus wel het een en ander gebeuren vandaag, zoals elke dag. En dan hadden we het volgens 'de gelovigen' het op 'die' manier moeten lezen.
Ik geloofde wel altijd in astrologie, maar ik daar ga ik maar eens een punt achter zetten.
En ik heb een vermoeden hoe het straks gaat: er zal heus wel het een en ander gebeuren vandaag, zoals elke dag. En dan hadden we het volgens 'de gelovigen' het op 'die' manier moeten lezen.
vrijdag 21 december 2012 om 10:29
Las net, op zoek naar apocalyptisch nieuws, dat één van de theorieën is dat er binnenkort een zonne-maximum bereikt gaat worden (zonnevlammen, -stormen, etc) en dat de eerste outbursts ons vandaag zouden moeten gaan bereiken. En dat dat biljarden dollars zou moeten gaan kosten wegens uitvallende en kapotgaande electronica. Dat waar zo'n beetje alles nu op draait.
vrijdag 21 december 2012 om 10:37
vrijdag 21 december 2012 om 10:38
quote:Rara70 schreef op 21 december 2012 @ 10:12:
Ha Wdr; ben jij gynaecoloog? Lijkt me een lastig beroep. Ik bedoel; een frietboer eet thuis volgens mij ook nooit friet Dat zou wel lekker verdienen en het beroep scoort volgens mij goed bij de dames, maar nee ik heb nooit geneeskunde willen studeren want ik hou helemaal niet van bloed, wonden, ziekte, operaties en dat soort ongein.
Ha Wdr; ben jij gynaecoloog? Lijkt me een lastig beroep. Ik bedoel; een frietboer eet thuis volgens mij ook nooit friet Dat zou wel lekker verdienen en het beroep scoort volgens mij goed bij de dames, maar nee ik heb nooit geneeskunde willen studeren want ik hou helemaal niet van bloed, wonden, ziekte, operaties en dat soort ongein.