Ik ben er nog!?

21-12-2012 08:15 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Wat nu?

Hier had ik me niet op voorbereid.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Rara70 schreef op 21 december 2012 @ 09:23:

Ik neem nog maar even een mandarijntje om het te vieren.Dat is nog niks. Ik heb hier zojuist een heel net mandarijntjes verorberd!
quote:Star schreef op 21 december 2012 @ 09:49:

[...]

Vanwege geen rijbewijs (beter voor de maatschappij en voor mij) en het OV kun je ook niet van op aan...Vierkante wielen etc.
quote:wdr schreef op 21 december 2012 @ 09:52:

[...]

Dat is nog niks. Ik heb hier zojuist een heel net mandarijntjes verorberd! En ben jij nu bezwangerd? Daar kun je veel geld mee generen! U is toch man?
Tranen met tuiten hier in de cappuccino! Vandaag in ieder geval nog even erg gelachen alvast.
quote:roodpaars schreef op 21 december 2012 @ 09:56:

[...]

En ben jij nu bezwangerd? Daar kun je veel geld mee generen! U is toch man?Ja. Ik heb wat zwangerschappen en bevallingen van nabij meegemaakt. En ik bedank even voor de eer. Geef dat geld maar gewoon hier. Ik kan wel anderen bezwangeren, dat wel.
quote:wdr schreef op 21 december 2012 @ 10:00:

[...]

Ja. Ik heb wat zwangerschappen en bevallingen van nabij meegemaakt. En ik bedank even voor de eer. Geef dat geld maar gewoon hier. Ik kan wel anderen bezwangeren, dat wel.Nah, ik heb geen geld daarvoor. Gun 't je wel.
Maar ik bedank voor bezwangeren. Heb 1 prachtig kind en dat is meer dan genoeg.
Ha Wdr; ben jij gynaecoloog? Lijkt me een lastig beroep. Ik bedoel; een frietboer eet thuis volgens mij ook nooit friet
quote:banaanaap schreef op 21 december 2012 @ 08:36:

Ik ben al begonnen met een paar shotjes spiritus, het sterkste wat ik nog in huis heb.( bovendien heeft het zo'n gezellig kleurtje)

Neem aan dat ik toch niet naar m'n werk hoef. Toch?I'm afraid dat je toch moet. Spiritus; no good.
Het bewijs is nu geleverd, astrologen zijn onzin! Ze stellen in mijn horoscoop dat ik aan mijn gezondheidsroutines moet gaan werken.

Alsof dat nog zin heeft!?! Duh...
Mandarijntje NummerZoveel???
Oh fijn, Rara! Ik werd al bang dat je het nooit zou vragen..!
quote:Rara70 schreef op 21 december 2012 @ 10:12:

Ha Wdr; ben jij gynaecoloog? Lijkt me een lastig beroep. Ik bedoel; een frietboer eet thuis volgens mij ook nooit friet nee ik ben papa
Spiritus... ik moet het met lampolie doen. Dat spul plákt! :(
At the end: we are free! http://www.youtube.com/watch?v=lqSKVv6YO8g
Vangen NummerZoveel!

Mag ik meepellen aan een mandarijn?

Ik geloofde wel altijd in astrologie, maar ik daar ga ik maar eens een punt achter zetten.

En ik heb een vermoeden hoe het straks gaat: er zal heus wel het een en ander gebeuren vandaag, zoals elke dag. En dan hadden we het volgens 'de gelovigen' het op 'die' manier moeten lezen.
quote:Tia.Dalma schreef op 21 december 2012 @ 10:24:

Spiritus... ik moet het met lampolie doen. Dat spul plákt! :(Niet om in te nemen!
quote:roodpaars schreef op 21 december 2012 @ 10:25:

[...]

Niet om in te nemen! Ooohhhhh ... *gaat lont doorslikken, aansteker pakken en "er schijnt een lichtje in mijn muil hart" neuriën*
Las net, op zoek naar apocalyptisch nieuws, dat één van de theorieën is dat er binnenkort een zonne-maximum bereikt gaat worden (zonnevlammen, -stormen, etc) en dat de eerste outbursts ons vandaag zouden moeten gaan bereiken. En dat dat biljarden dollars zou moeten gaan kosten wegens uitvallende en kapotgaande electronica. Dat waar zo'n beetje alles nu op draait.
quote:Tia.Dalma schreef op 21 december 2012 @ 10:27:

[...]

Ooohhhhh ... *gaat lont doorslikken, aansteker pakken en "er schijnt een lichtje in mijn muil hart" neuriën*Maffe Tia!
Thanks, Rara!

Tia, begrijp ik dat goed: we krijgen warm weer met een zonnetje en vakantie omdat we niet meer kunnen werken?! Wat heerlijk!!! Zie je, we gaan toch naar de hemel!
quote:-no-nick- schreef op 21 december 2012 @ 09:31:

Helaas is het met 28 jaar uitgesteld dat deze ellende vergaat, 28 jaar Wie zegt dat???
quote:NummerZoveel schreef op 21 december 2012 @ 10:35:

Thanks, Rara!

Tia, begrijp ik dat goed: we krijgen warm weer met een zonnetje en vakantie omdat we niet meer kunnen werken?! Wat heerlijk!!! Zie je, we gaan toch naar de hemel! Hemel en hel, allemaal hetzelfde.
quote:Rara70 schreef op 21 december 2012 @ 10:12:

Ha Wdr; ben jij gynaecoloog? Lijkt me een lastig beroep. Ik bedoel; een frietboer eet thuis volgens mij ook nooit friet Dat zou wel lekker verdienen en het beroep scoort volgens mij goed bij de dames, maar nee ik heb nooit geneeskunde willen studeren want ik hou helemaal niet van bloed, wonden, ziekte, operaties en dat soort ongein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven