Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier hardop te lachen
Deed ik ook

Het beest leeft!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 december 2012 @ 12:36:

http://giel.vara.nl/rubrieken/backstage/





geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Koop ook geen vuurwerk yasmijn... Ook zonde...

En ik weet van teveel doelen wat er met geld gebeurt, ik ga liever iets doen dan geld schenken ... Maar ieder eigen zijn mening daarover denk ik dan maar..
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen vuurwerk. Sinds de vuurwerkramp ben ik doodsbang ervoor. Uberhaupt voor harde knallen. Klein souveniertje dat ik daar aan over heb gehouden. En een paar kleine littekentjes van rondvliegend pijn.

Maar ik vind dat ik daarmee nog geluk heb gehad, vrienden waren hun huis kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vannacht 2 uur liggen kijken. Was wakker vanaf half 3.

Volgend jaar is ie gelukkig iets dichterbij (Leeuwarden).



Zwolle zou helemaal ideaal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wisten jullie trouwens dat je die doppen van campina in moest leveren?

Ik niet nl, had wel zien staan dat ze serious request steunden. Maar dacht dat er per pak een klein bedrag zou worden gedoneert.

Heb de doppen dus weg gegooid. Stom!
Ik was er ook die dag. Ik woonde er niet, maar we zaten te borrelen bij vrienden in de tuin op die bloedhete dag daar in die wijk.

Het was werkelijk onvoorstelbaar. Dat je zoiets meemaakt, kun je je in je stoutste dromen niet voorstellen.

Toen het eerste vuurwerk begon zei mijn man: er klopt hier iets niet.

Bij de eerste knal sprongen de ramen eruit en de verwarmingen van de muren.

We stormden allemaal naar de voorkant van het huis en we zagen die vuurbal zichzelf opblazen. Je staat te kijken en je denkt: dit is niet echt, dit is een film.

En toen kwam die 2de knal.

Door de drukgolf werd ik 10 meter achteruit geslagen en ik voelde mijn organen in mijn lichaam.

En toen brak de helse paniek uit. Dat zijn dingen die ik nooit meer van mijn netvlies krijg.
http://www.telegraaf.nl/b ... jke_boodschap_Giel__.html





quote:yasmijn schreef op 21 december 2012 @ 13:24:

http://www.telegraaf.nl/b ... jke_boodschap_Giel__.html





Dit heb ik gezien gisteravond, echt te grappig!
Alle reacties Link kopieren
Haha dat filmpje. Super.
Met onze veiligheid zit het ook goed:



http://www.tubantia.nl/video-s/Tag/enschede#1.3573174
Alle reacties Link kopieren
Ja erg he Yasmijn dat die beelden nooit meer uit je herinnering gaan.

Bah zo vreselijk.
Ja, gaat nooit meer weg.
quote:miloo schreef op 21 december 2012 @ 01:59:

Fantastisch dit: *zo trots als een hond met 2 staarten*Dat is een hele nette variant van de uitdrukking zoals ik hem ken .
Alle reacties Link kopieren
Wauw Yasmijn, onder de indruk van je verhaal.



Boodschap, lol!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef geen vuurwerkramp mee te maken om te weten dat vuurwerk kut is, en heel gevaarlijk en dat ze het in NL helemaal zouden moeten verbieden, behalve in de grote steden vuurwerkshows om 0:00 uur.



Ik HAAT vuurwerk, ik haat die onverwachtse k*****knallen!!
quote:anky schreef op 21 december 2012 @ 13:43:

[...]





Dat is een hele nette variant van de uitdrukking zoals ik hem ken .Hoe dan?
Ik blijf het gewoon echt leuk vinden om naar te kijken ( en te luisteren!) Is de Living Doll al voorbij gekomen? Dit jaar zo Gerard het weer playbacken volgens mij:)



Gisteren nog even gezwaaid in de camera, heerlijk met collega's nageborreld en het glazen huis bezocht, nou ja, voor gestaan-;). Wat mensen er al wel niet voor over hebben-;) Uit Sneek, Leeuwarden en Groningen! Gelukkig woon ik zelf in een dorp vlakbij Enschede, kan het bijna fietsend af.



En de vuurwerkramp.. Pff.. Ik weet nog dat we bij Van der Valk reden en dachten dat Akzo Nobel opgeblazen was, industrieterrein in Hengelo. Als een gek naar huis gereden en daar direct RTV oost opgezet.

Achteraf hebben mijn oom en tante + kinderen geluk gehad, ze woonden in het rampgebied en waren net op een fietstochtje. Ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Alle 4 een trauma aan over gehouden, maar ze leven tenminste nog.



Ik vind vuurwerk prachtig, maar steek het absoluut niet zelf af. Per gemeente/ plaats mooi siervuurwerk inslaan en afsteken lijkt me een goed idee. Maar of het ook uitvoerbaar is?
Ik denk dat er eens eerst plannen moeten worden geschreven over hoe je vuurwerk opslaat.



Naja, nu leuke dingen.



Ik ga vanavond weer! Ik ga lekker in mijn stamkroeg zitten!
Heftige reportage van Eric...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan dit nummer dus niet meer horen zonder de kop van Emile voor me te zien.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Yasmijn!
Dat sapje
Alle reacties Link kopieren
Dat zou in vaste vorm al niet met elkaar willen eten, laat staan vloeibaar, brrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven