Serious Request 2012 Enschede
donderdag 20 december 2012 om 23:36
quote:yasmijn schreef op 20 december 2012 @ 22:43:
[...]
Geheel eensch.Ik ook. Dat vind ik pas zonde, die miljoenen die letterlijk de lucht in gaan. Echt nog nooit een cent aan uitgegeven en dat zal ik ook nooit doen. Weggegooid geld. Maar ook dat moet iedereen zelf weten, waar 'ie z'n geld aan uitgeeft en als mensen dat wel of niet aan SR willen doen moeten ze dus óók zelf weten.
[...]
Geheel eensch.Ik ook. Dat vind ik pas zonde, die miljoenen die letterlijk de lucht in gaan. Echt nog nooit een cent aan uitgegeven en dat zal ik ook nooit doen. Weggegooid geld. Maar ook dat moet iedereen zelf weten, waar 'ie z'n geld aan uitgeeft en als mensen dat wel of niet aan SR willen doen moeten ze dus óók zelf weten.
vrijdag 21 december 2012 om 00:15
quote:Eleonora schreef op 21 december 2012 @ 00:13:
[...]
Poeh, nou. Genezen ben je dan wel denk ik. Afschuwelijk was dat.
Geloof maar dan je dan wel geneest. Maar goed, het eerste jaar na de ramp was het hier doodstil met oud en nieuw, maar de jaren erna ging er weer van alles de lucht in.
Ik vind het doodeng spul.
En nu hebben we dit prachtige evenement!
[...]
Poeh, nou. Genezen ben je dan wel denk ik. Afschuwelijk was dat.
Geloof maar dan je dan wel geneest. Maar goed, het eerste jaar na de ramp was het hier doodstil met oud en nieuw, maar de jaren erna ging er weer van alles de lucht in.
Ik vind het doodeng spul.
En nu hebben we dit prachtige evenement!
vrijdag 21 december 2012 om 00:17
quote:eingenzinnig schreef op 21 december 2012 @ 00:14:
Yasmijn: het is nog erger, ik kijk nu naar de tv en wil weer terug:(
Ik ben gewoon thuis, mijn man is er wel, die is opgeroepen door onze stamkroeg om achter de bar te staan, zo druk dat ze het met al het personeel niet meer aankunnen.
Het is loopafstand, dus ik zou even kunnen gaan.....
Maar alleen teruglopen zie ik niet zitten, want man is vast niet klaar voor morgenvroeg 6 uur en dat trek ik niet meer.
Yasmijn: het is nog erger, ik kijk nu naar de tv en wil weer terug:(
Ik ben gewoon thuis, mijn man is er wel, die is opgeroepen door onze stamkroeg om achter de bar te staan, zo druk dat ze het met al het personeel niet meer aankunnen.
Het is loopafstand, dus ik zou even kunnen gaan.....
Maar alleen teruglopen zie ik niet zitten, want man is vast niet klaar voor morgenvroeg 6 uur en dat trek ik niet meer.
vrijdag 21 december 2012 om 00:40
quote:yasmijn schreef op 21 december 2012 @ 00:15:
[...]
Geloof maar dan je dan wel geneest. Maar goed, het eerste jaar na de ramp was het hier doodstil met oud en nieuw, maar de jaren erna ging er weer van alles de lucht in.
Ik vind het doodeng spul.
wat kan ik met dat indenken. Ik vind het al ellendige troep zonder dat ik die ramp heb meegemaakt. Dit jaar vier ik O&N met vuurwerkafstekers, ik blijf binnen, bij de beesten. Nog geen sterretje steek ik af. Ik vraag dus liever een plaat aan bij SR voor dat geld.
quote:En nu hebben we dit prachtige evenement!Van harte gegund!
[...]
Geloof maar dan je dan wel geneest. Maar goed, het eerste jaar na de ramp was het hier doodstil met oud en nieuw, maar de jaren erna ging er weer van alles de lucht in.
Ik vind het doodeng spul.
wat kan ik met dat indenken. Ik vind het al ellendige troep zonder dat ik die ramp heb meegemaakt. Dit jaar vier ik O&N met vuurwerkafstekers, ik blijf binnen, bij de beesten. Nog geen sterretje steek ik af. Ik vraag dus liever een plaat aan bij SR voor dat geld.
quote:En nu hebben we dit prachtige evenement!Van harte gegund!