Serious Request 2012 Enschede
Anoniem_147729
dinsdag 18 december 2012 om 10:49
Alle reacties
Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.
Wie gaat er ook heen?
dolfje
vrijdag 21 december 2012 om 16:24
Alle reacties
Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 december 2012 @ 13:54:
[...]
Hoe dan? Zo trots als een hond met 7 lullen
dolfje
vrijdag 21 december 2012 om 16:27
Alle reacties
Link kopieren
Ik ben nu eindelijk ook lekker vrij en kan nu dus ook de hele dag luisteren/kijken!
Vanmorgen een plaat aangevraagd via de site,kan helaas met mijn provider geen sms-jes sturen.
Anoniem_149724
vrijdag 21 december 2012 om 16:35
Alle reacties
Link kopieren
Ik ben dan wel heel bang voor vuurwerk maar ik ben tegen een verbod.
Ik gun het de mensen die het wel leuk vinden om het af te steken nl wel die ene dag in het jaar.
Verbod vind ik niet nodig, goede voorlichting wel.
Maar nu weer lekker gerard kwijlen. Euh serious request kijken voor het goede doel bedoel ik.
.
Vriend heeft ketstborrel dus ik heb het huis alleen. Lekket straks douchen en dan in pyjama op de bank. Heerlijk!
dolfje
vrijdag 21 december 2012 om 16:47
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb ook nog nooit van mijn leven vuurwerk gekocht en ooit 1x een pijl afgestoken en vond het doodeng dus ik hou het bij sterretjes altijd
Anoniem_69176b9c77370
vrijdag 21 december 2012 om 17:34
Een 'ketsborrel'
Ik ga rond 1900 uur de stad in!
Anoniem_12394
vrijdag 21 december 2012 om 17:38
Whoehahaahahaa Gangnam Style!
ruiva
vrijdag 21 december 2012 om 17:40
Alle reacties
Link kopieren
Zit Gerard nou zelfs gangnamstyle in het koreaans mee te zingen? Wauw!
het is wat het is
Anoniem_149724
vrijdag 21 december 2012 om 17:41
Alle reacties
Link kopieren
Haha oeps wat een spelfout!
Ach ja als hij het maar leuk heeft haha.
Veel plezier yasmijn. Ik ga morgen middag nog even.
Ooh you never walk alone! *zit hardop mee te bleren, er is toch niemand thuis*
Anoniem_149724
vrijdag 21 december 2012 om 17:43
Alle reacties
Link kopieren
Krijg altijd kippenvel van dit nummer.
Misschien dat morgen nog ga meedoen met de loop van fc twente. When the reds go marching in.
Van het stadion naar het glazen huis.
Maar moet eerst werken dus ligt eraan hoe laat ik vrij ben.
juliaaana
vrijdag 21 december 2012 om 17:45
Alle reacties
Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 december 2012 @ 17:34:
Een 'ketsborrel'
Ik ga rond 1900 uur de stad in!
Ik kom tegen 2130.
Dan ben je er toch nog wel?
Anoniem_69176b9c77370
vrijdag 21 december 2012 om 18:33
juliaaana
vrijdag 21 december 2012 om 18:48
Alle reacties
Link kopieren
Zit ik nou op 3 plaatsen met je af te spreken?!
Anoniem_149724
vrijdag 21 december 2012 om 19:52
Alle reacties
Link kopieren
Flappie! Aaah arme Flappie.
Dames veel plezier. Zwaaien jullie als jullie in beeld,zijn?
Anoniem_149724
vrijdag 21 december 2012 om 20:06
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_149724
vrijdag 21 december 2012 om 20:22
Alle reacties
Link kopieren
Omg! Die tussenstand. 2.958.873 euro.
Niet normaal meer.
Anoniem_149724
vrijdag 21 december 2012 om 20:23
Alle reacties
Link kopieren
Gezellig trouwens hier in mijn eentje haha.
Anoniem_98052
vrijdag 21 december 2012 om 20:46
Alle reacties
Link kopieren
Nee hoor ben er ook maar natuurlijk 3fm aan het kijken, ben er maar druk mee haha.
Wat is dat gegeil op Sanne? Is ze de vriendin van iemand in het huis ofzo?
Anoniem_49347
vrijdag 21 december 2012 om 20:49
Alle reacties
Link kopieren
Hi Italië_meisje ik kijk ook nog steeds hoor. Alleen nu even niet want moet zoontje op bed leggen. Die tussenstand is echt hoog!! Ik heb even gekeken hoe dat vorig jaar zat en toen zaten ze op de een na laatste dag op 3,5 miljoen. Ben echt benieuwd of er dit jaar weer zo gigantisch veel bijkomt op de laatste dag.
Anoniem_149724
vrijdag 21 december 2012 om 20:52
Alle reacties
Link kopieren
Ooh gelukkig ben ik niet alleen.
Ja snyggin irritant he. Erger me dr een beetje aan. Kan er ook niks aan doen maar heb op de een of andere manier het gevoel dat ze ook niet zoveel zin heeft om daar te zijn. Maar weet niet waarom.
Anoniem_49347
vrijdag 21 december 2012 om 20:56
Alle reacties
Link kopieren
Dan zal ze nog een zware nacht krijgen als ze er geen zin in heeft. Wat doen de mannen dan wat irritant is?
Anoniem_149724
vrijdag 21 december 2012 om 20:58
Alle reacties
Link kopieren
Ah ze moet even wennen. Nou vooruit dan maar.
Pucker ze maken de hele tijd van die domme geile opmerkingen van die dubelzinnige dingen. Weet het niet precies.
Maar goed ik vind haar ook niet leuk dus dat zal ook niet helpen haha.
Gravinnetje
vrijdag 21 december 2012 om 20:59
Alle reacties
Link kopieren
Is zij niet Miss Montreal? Ik vind haar zo vreselijk irritant. En een beetje viezig, ze heeft randjes.....
Anoniem_98052
vrijdag 21 december 2012 om 21:01
Alle reacties
Link kopieren
Als zangeres vind ik haar leuke liedjes maken, lekker stem maar inderdaad met die dubbelzinnige opmerkingen ook jegens haar de hele tijd, daarom dat ik me afvroeg of zij vriendin was toevallig van een van de heren.
Anoniem_149724
vrijdag 21 december 2012 om 21:03
Alle reacties
Link kopieren
Volgens mij niet Snyggin.
Jup miss montreal. Vind dr goed zingen maar verder weet ik het niet zo. Het is vast een leuk mens maar ik heb er niet zo veel mee.
Anoniem_12394
vrijdag 21 december 2012 om 22:15
Gezellig, Miss Montreal in het huis. Heerlijk mens!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder