Het échte mannen paleis

10-12-2012 10:49 2907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
Hij is zo, zo ontzettend lie-hie-hief!

Ik word er week van in mijn hart en in mijn knieetjes....
Zo dan. Ben een beetje verliefd op Beer. Krijg er kriebeltjes van in mijn buik!
quote:secondhandsuus schreef op 21 december 2012 @ 10:56:

Hij is zo, zo ontzettend lie-hie-hief!

Ik word er week van in mijn hart en in mijn knieetjes....Dit vind ik nu leuk Suzanne. Volgens mij gaan jullie samen veel knuffelplezier beleven!
En nu moet ik ophouden met zwijmelen, geef Amand een dikke kus, zeg hem dat ik blij ben dat hij er is, en hoop dat de misselijkheid snel weg trekt...

En ga me aankleden. De kadootjes jacht gaat beginnen!

Ik kom straks melden of het allemaal gelukt is!
Dilemma: zal ik me nu aankleden? Of pas als ik weg moet straks...
quote:wdr schreef op 21 december 2012 @ 10:59:

[...]

Dit vind ik nu leuk Suzanne. Volgens mij gaan jullie samen veel knuffelplezier beleven!

Jaaah! Ik verheug me nu al op zijn pels! Lekker zacht! En dan die neus! En die oogjes!

Ik gun jullie allemaal zo'n Beer!

Zo ga ik hem ook noemen. Beer

Ook omdat het engels is voor bier. Das dan weer heel stoer.

*zwijmel*
quote:pimpelmeesje67 schreef op 21 december 2012 @ 11:02:

Dilemma: zal ik me nu aankleden? Of pas als ik weg moet straks...Waarom moeite doen, als het straks ook kan?
quote:secondhandsuus schreef op 21 december 2012 @ 11:03:

[...]

Jaaah! Ik verheug me nu al op zijn pels! Lekker zacht! En dan die neus! En die oogjes!

Ik gun jullie allemaal zo'n Beer!

Zo ga ik hem ook noemen. Beer

Ook omdat het engels is voor bier. Das dan weer heel stoer.

*zwijmel*Je kan hem ook Amand noemen
* klaagmodus aan *

Ik heb zooooo slecht geslapen. Piekeren. Snurkende man (ja Suus, ook ik....).

en nu wilde ik terug naar bed, zijn er naast m'n slaapkamerraam stratenmakers bezig.

* klaagmodus uit *
Bleuhh stom Pimpel zal ik klaas vaak vannacht naar je toesturen?

wat een sexy man
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:pimpelmeesje67 schreef op 21 december 2012 @ 12:02:

* klaagmodus aan *

Ik heb zooooo slecht geslapen. Piekeren. Snurkende man (ja Suus, ook ik....).

en nu wilde ik terug naar bed, zijn er naast m'n slaapkamerraam stratenmakers bezig.

* klaagmodus uit *Woon je ver bij Suus vandaan? Want anders weet ik wel een oplossing voor vannacht .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 21 december 2012 @ 13:14:

[...]

Woon je ver bij Suus vandaan? Want anders weet ik wel een oplossing voor vannacht .haha nou inderdaad!
quote:merano schreef op 21 december 2012 @ 13:14:

[...]

Woon je ver bij Suus vandaan? Want anders weet ik wel een oplossing voor vannacht .

Heul erg ver.

't Ergste is nog dat mijn vent net klaagde dat ie zo rot geslapen had. Ja, dat kan kloppen, als 't goed is zit ie onder de blauwe plekken. GRRRR
Eigenlijk is dit het-topic-dat-alle-topics-vervangt, want hier gaat het werkelijk over alles, seks, slaapproblemen, eten, vrijmibo...

Volgende topic noemen we dan maar de échte mannen dorpspomp...

Is het niet al tijd voor een nieuw topic? Wie gaat dat maken?
Aftellen!!! Tot einde werkdag, nog 2 uurtjes. Niet tot einde van de wereld. Daar geloof ik niet in.

Zoveel zin in as wknd!!!!!
quote:wdr schreef op 21 december 2012 @ 13:54:

Eigenlijk is dit het-topic-dat-alle-topics-vervangt, want hier gaat het werkelijk over alles, seks, slaapproblemen, eten, vrijmibo...

Dat is slecht nieuws want dan is het èchte mannen topic dus een soort beknopte kopie geworden van het Viva forum.

De bedoeling is/was dat we hier een afwijkend hoekje onderhouden waar mannen de dienst uitmaken.

Maar je ziet maar weer dat het nog lang niet gemakkelijk is om niet in "meer van hetzelfde" te verzanden. Man zijn is hard werken anno 2012/2013 !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:wdr schreef op 21 december 2012 @ 13:54:

Ai.....maar wij mogen ons er toch nog wel tegen an bemoeien hè? Daar aan die dorpspomp? Als vrouwen-met-ballen en zo?

Dat nieuwe topic moet dan weer wel door een man worden geopend vind ik.
Arme Amand....balen dat je je zo beroerd voelt. Snel weer beter worden hoor, we kunnen toch niet zonder jou?!

Voor het einde van de wereld heb ik nog geen tijd hoor, heb net boodschappen gedaan, ze wachten nog maar effe.
'tuurlijk Kuiken; jullie mogen input aandragen en adviezen geven.

En wij mannen moeten dan besluiten of we ons daar aan storen of niet. Zo zijn de rollen weer helder.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:datdus schreef op 21 december 2012 @ 14:06:

Aftellen!!! Tot einde werkdag, nog 2 uurtjes. Niet tot einde van de wereld. Daar geloof ik niet in.

Zoveel zin in as wknd!!!!!

Leuke plannen datdus?

Ik tel mee af! Moet nog 2,5 uur en heb alles af dat af moest, zit nog op een antwoord te wachten en dat zal wel kwart voor 5 komen ofzo

moet vooral de boel bewaken hier vandaag... ben ineens de 'eindverantwoordelijke' op de afdeling vandaag... lang leve hierarchische lijnen
quote:Donkeyshot schreef op 21 december 2012 @ 14:23:

En wij mannen moeten dan besluiten of we ons daar aan storen of niet. Zo zijn de rollen weer helder.Nou donk, leef je uit!
quote:Donkeyshot schreef op 21 december 2012 @ 14:23:

En wij mannen moeten dan besluiten of we ons daar aan storen of niet. Zo zijn de rollen weer helder.

Ah, ok, da's dan duidelijk.

*laat Donkey maar even in die waan*
quote:Donkeyshot schreef op 21 december 2012 @ 14:14:

[...]

Dat is slecht nieuws want dan is het èchte mannen topic dus een soort beknopte kopie geworden van het Viva forum.

De bedoeling is/was dat we hier een afwijkend hoekje onderhouden waar mannen de dienst uitmaken.

Maar je ziet maar weer dat het nog lang niet gemakkelijk is om niet in "meer van hetzelfde" te verzanden. Man zijn is hard werken anno 2012/2013 !

We hebben het een tijdje aardig onder controle gehad Donkey, maar de PMS onderwerpen beginnen weer te overheersen

Man zijn is hard werken in het algemeen en kei- en keihard zwoegen op dit forum!
quote:Grobbekuiken schreef op 21 december 2012 @ 14:28:

[afbeelding]

wat kunnen mannen zielig zijn he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven