MOTTO

08-05-2008 23:11 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je voor jouw motto gekozen en welk motto op het forum vind je het mooiste?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Weet niet meer van wie die is, maar ik vond deze heel mooi:

Zelfvertrouwen, is weten dat je over een kracht beschikt, die sterker is dan je angst

(ongeveer)
ik zal ook gelijk aftrappen,

Mijn motto is een regel uit een liedje van de Little River Band, genaamd Cool change en klopt precies. Ik ben een waterteken (kreeft) en ik ben dol op water.

Een van de mooiste motto's hier op het forum vind ik die van

Eleonora: dat van die soep, die niet zo heet enz... vind ik een hele goeie
quote:Marieke1981 schreef op 08 mei 2008 @ 23:14:

Weet niet meer van wie die is, maar ik vond deze heel mooi:

Zelfvertrouwen, is weten dat je over een kracht beschikt, die sterker is dan je angst

(ongeveer)Dank Marieke :-)
Deze vind ik dan weer heel moo.....

When God Takes Something From You... He's Not Punishing You... But Merely Opening Your Hands To Receive Something Better...
Hé Muis,

Ja inderdaad, nu weet ik het weer haha.

En hoe voelt die veer in je reet?
quote:Marieke1981 schreef op 08 mei 2008 @ 23:25:

Hé Muis,

Ja inderdaad, nu weet ik het weer haha.

En hoe voelt die veer in je reet? Kriebelt 'n beetje....:-)
Vind ik ook wel leuk: "verdomd interessant, maar gaat u verder...."
"dat dan weer wel" van Very Cherry (geloof ik) vind ik een leuke.
anoniem_58180 wijzigde dit bericht op 09-05-2008 00:11
Reden: moet ik t wel goed schrijven natuurlijk
% gewijzigd
''mensen met een motto sucks''

met dank aan Robs
Ik vind mijn eigen mottoos eigenlijk wel het beste.
quote:Nijntje schreef op 09 mei 2008 @ 00:05:

quote:Nijntje schreef op 09 mei 2008 @ 00:05:

Voor Muizelien en vrienden enzo zeker.

Verder handig voor:

kriebels krabbenboodschappen vasthoudentypenkatten wegmeppenzwaaien
Mijn motto is met dank aan RV een vrije vertaling van mijn zoontjes opmerking: mama je bent net een prinses. Dat vond ik zo'n lieve opmerking.

Doe van Leo vind ik erg mooi, ook het motto van jasmine (ust being yourself, being who you are is a successful rebellism) vind ik erg mooi.

Het motto van Solomio moet ik om glimlachen: als je ontbijt op bed wilt, moet je in de keuken gaan slapen.
van @muis en @ nijn vind ik erg mooi...

ook die van @ elmervrouw....alles is mooi wanneer het echt is ( zoiets iig)
Heb er zelf geen..en kan hem dus ook niet uitleggen.

Mijn twee favorieten zijn ook al genoemd hier. Die van Nijn 'Arms are for Hugging' en die van Eleonora 'Dan van die Soep, die zo heet enz....dat vind ik wel een goeie'
Joepie!! :-)

Maargoed, ik vind "Wees jezelf, er zijn algenoeg anderen" ook erg leuk. En Korenwolf heeft ook al een paar keer een leuke gehad, nu geloof ik "Interessant, maar gaat u verder". Lekker relativerend.

En Liv had eerst een plaatje van Manuel van Foulty Towers met als motto "Que?", dat vond ik heel grappig.
"Wees jezelf er zijn al genoeg anderen" en "leven is het meervoud van lef" vind ik twee goeie uitspraken.

Mijn moto staat voor dat je soms dingen moet doen en ondernemen en niet overal oneindig over na moet denken en in de sleur moet blijven hangen.
Ik vond het motto 'het leven is niet ingesteld op jouw persoonlijk comfort' of zoiets dan, wel erg leuk. Weet niet meer van wie het is, en heb het ook al een tijd niet gezien. Als mij nu iets tegenzit, denk ik er vaak aan en haal ik gewoon m'n schouders op. Niet alle tegenslag is meteen een drama!
quote:Soundpost schreef op 08 mei 2008 @ 23:44:

"dat dan weer wel" van Very Cherry (geloof ik) vind ik een leuke.Inderdaad, altijd goed voor 'n brede smile!
quote:kletsbets schreef op 09 mei 2008 @ 07:05:

Ik vond het motto 'het leven is niet ingesteld op jouw persoonlijk comfort' of zoiets dan, wel erg leuk. Weet niet meer van wie het is, en heb het ook al een tijd niet gezien. Als mij nu iets tegenzit, denk ik er vaak aan en haal ik gewoon m'n schouders op. Niet alle tegenslag is meteen een drama!

Van Minny! Toch?

Vind ik ook wel cool
668, the neighbour of the Beast
hé, ik ben helemaal verbaasd dat mijn motto in de mottodinges wordt genoemd! Dit is een tijdelijke, tot ik een hele goeie tegen zou komen. Goh.... Leuk!

Die van Liv (Que?) en die van Korenwolf (verdomd interessant maar gaat u verder) vind ik erg goed.
mijn motto zijn de 3 zinnen die marjorie uit little britain (mijn avatar) het liefst zegt
quote:Lalein schreef op 09 mei 2008 @ 08:35:

mijn motto zijn de 3 zinnen die marjorie uit little britain (mijn avatar) het liefst zegt Ooooooooh, ben je dit niet zelf?
mijn motto is een tekst van acda en de munnik (vertaald uit het engels) de tekst is oorspronkelijk van John Lennon. Het is mijn lijfspreuk en ik vind hem eigenlijk een beetje de waarheid van het leven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven