Gezondheid alle pijlers

help!! heel verdrietig door rosacea/acne

02-07-2012 20:32 61 berichten
*
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik heb net ook op een ander rosaceatopic gereageerd, maar zal ook hier even mijn ervaring neerzetten. Ik heb/had sinds 6 jaar rosacea en heb net als jullie alles geprobeerd.. ik heb honderden uren achter internet gezeten om de oplossing te vinden, mijn leven draaide op een gegeven moment bijna alleen nog maar om de rosacea. Ik ben toen gestuit op een dame uit Drenthe, ik ben 3 weken bij mijn ouders in het oosten van het land blijven wonen en ben in 3 weken 15 keer naar haar toe geweest voor een behandeling. Het was intensief, maar wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan zeg! Na 9 maanden ben ik nog steeds zo goed als rosacea vrij en kan bijna alles weer eten en drinken! Ik ga weer zelfverzekerd door het leven en kan mijn energie eindelijk weer in de leuke dingen van het leven stoppen. Ik ben hier absoluut niet om reclame te maken, maar omdat ik iedereen met rosacea ditzelfde geluk toewens. Ze heeft een marktplaatspagina met heel veel reviews, als je zoekt op google via 'rositta rosacea marktplaats' vind je de pagina meteen. Ik zou zeggen waag een kans, je krijgt er geen spijt van. Succes allemaal! Groetjes.
Ik vind het behoorlijk reclame. Je legt niet eens uit wat ze doet en wáárom het werkt.
quote:Gravinnetje schreef op 22 december 2012 @ 20:03:

Ik vind het behoorlijk reclame. Je legt niet eens uit wat ze doet en wáárom het werkt.Als ik loep denk ik van niet.
Ik ben geinteresseerd in dit topic (zit zelf met huidproblemen en heb een afspraak met de dermatoloog) maar het leest verdomd irritant wanneer mensen hun posts weghalen.
Ja ik zag dat net ook. Vreemd.
quote:Frizzy schreef op 22 december 2012 @ 20:29:

Ja ik zag dat net ook. Vreemd.Ik snap ook niet waarom, er zijn zoveel mensen met huidproblemen, wat is daar nu privacy-achtig aan? Ik kan nog niet eens meepraten met diegene die het topic opent want ze haalt alles weg
TO heeft in allerlei topics zitten wissen zie ik.
Ah op die fiets. Achja, dan komt hier waarschijnlijk ook niet veel meer uit.. Ik ga iets anders doen, prettige feestdagen Frizzy
Ja jij ook Fruit. Kijk anders nog even naar mijn tip.
Als het geen reclame is, blijft mijn vraag: hoe werkt het, wat doet ze. Ik ben nog steeds zoekende namelijk.
Ik snap niks van dit topic door alle verwijderde posts.

Ik heb dus ook geen idee wat je al geprobeerd hebt. Je zou eens kunnen kijken naar de boeken van Marjo Horn.

Veel mensen krijgen namelijk een slechte huid van bijvoorbeeld varkensvlees, aardbeien, suiker, vet eten, maar ook zuivel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven