Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 21 december 2012 om 20:41
Helemaal afgemat hier, maar wel de vakantie weer gehaald, dus:
Verder:
voor Steph
voor de fijne dag van EV
voor Snjo omdat ze zo lief is zomaar wantjes te breien
voor de boodschappenactie van Bootje
voor de tabletverhalen van ikbenik
voor Zwarte kat
en voor iedereen die ik vergeten ben: een verrassingscadeautje:
Verder:
voor Steph
voor de fijne dag van EV
voor Snjo omdat ze zo lief is zomaar wantjes te breien
voor de boodschappenactie van Bootje
voor de tabletverhalen van ikbenik
voor Zwarte kat
en voor iedereen die ik vergeten ben: een verrassingscadeautje:
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zaterdag 22 december 2012 om 09:39
zaterdag 22 december 2012 om 13:13
Ik doe even een rondedansje mee met AK!!!
Hectische week overleefd!!!
Twee weken vrij in het vooruitzicht!!!
Kinders ook vrij dus hoef niet vroeg op om pre-school-hectiek in goede banen te leiden!!!
Gisteravond geslaagd voor ALLE (!) kerstkado's !!!
Dus...
Vooruitzicht op heeeerlijk spelen met de nieuwe tablet, knutselen in m'n hobbie-hokje (waar ik nu ook een warmte-blaas-kacheltje heb neergezet zodat het ECHT een gezellig warm knus knutslehokje is geworden!), en natuurlijk naast Pinterest ook nog naar die site van Welke (verslavend!) Ik ga nu eerst maar eens mezelf trakteren op een warm verwen-bad met gezichtsmaskertje...
(*vandaag geen antidepressiva nodig, hahaha!*)
Hectische week overleefd!!!
Twee weken vrij in het vooruitzicht!!!
Kinders ook vrij dus hoef niet vroeg op om pre-school-hectiek in goede banen te leiden!!!
Gisteravond geslaagd voor ALLE (!) kerstkado's !!!
Dus...
Vooruitzicht op heeeerlijk spelen met de nieuwe tablet, knutselen in m'n hobbie-hokje (waar ik nu ook een warmte-blaas-kacheltje heb neergezet zodat het ECHT een gezellig warm knus knutslehokje is geworden!), en natuurlijk naast Pinterest ook nog naar die site van Welke (verslavend!) Ik ga nu eerst maar eens mezelf trakteren op een warm verwen-bad met gezichtsmaskertje...
(*vandaag geen antidepressiva nodig, hahaha!*)
zaterdag 22 december 2012 om 14:20
Steph, ik beloof nog niets, maar heb wel bedacht dat ik wellicht een vogelhuisje zo op kan sturen, dat je de laatste randjes zelf moet plakken. Dat het zeg maar een soort zelfbouwpakketje wordt. In een bubbeltjesenvelop moet dat toch de tocht overleven?
Disclaimer: het is niet, ik herhaal NIET, professioneel gemaakt hè? Gewoon amateuristisch gefrunnik!
Fijn ikbenik, dat alles zo goed lukt. heerlijk vooruitzicht hè, twee weken rust!
Ik ben heel druk al mijn achterstallig leesvoer en werk weg te werken. heb met mezelf afgesproken dat dat tot morgenavond mag, en dat dan de werktas de hoek in gaat en er 2 weken niet meer uitkomt. En heb vandaag al flinke klapper gemaakt.
Ik heb mijn kekke roze apparaten binnen. En ze zijn zoveel beter dan de tijdelijke, bruinkleurige dingen die ik had en die zoveel op een prothese leken! man zei verbaasd: hé, je ziet er nog steeds bijna niets van, maar ik voel me er veel beter bij. Ze zijn veel meer Akakia, zeg maar. Gek, dat zo'n kleurtje zoveel verschil maakt!
(Voor het idee:)
Disclaimer: het is niet, ik herhaal NIET, professioneel gemaakt hè? Gewoon amateuristisch gefrunnik!
Fijn ikbenik, dat alles zo goed lukt. heerlijk vooruitzicht hè, twee weken rust!
Ik ben heel druk al mijn achterstallig leesvoer en werk weg te werken. heb met mezelf afgesproken dat dat tot morgenavond mag, en dat dan de werktas de hoek in gaat en er 2 weken niet meer uitkomt. En heb vandaag al flinke klapper gemaakt.
Ik heb mijn kekke roze apparaten binnen. En ze zijn zoveel beter dan de tijdelijke, bruinkleurige dingen die ik had en die zoveel op een prothese leken! man zei verbaasd: hé, je ziet er nog steeds bijna niets van, maar ik voel me er veel beter bij. Ze zijn veel meer Akakia, zeg maar. Gek, dat zo'n kleurtje zoveel verschil maakt!
(Voor het idee:)
zaterdag 22 december 2012 om 14:59
Die zien er netjes en beschaafd uit Akakia.
IBI: fijn dat je nu van 2 vakantie weken kunt gaan genieten. Enjoy
EV: dat dagje klinkt als zeer geslaagd. Heerlijk.
Ik heb hier nu 2 katten die voor het eerst de kerstversiering (de pluche muizen) uit de boom meppen.... vind het eigenlijk wel erg grappig
IBI: fijn dat je nu van 2 vakantie weken kunt gaan genieten. Enjoy
EV: dat dagje klinkt als zeer geslaagd. Heerlijk.
Ik heb hier nu 2 katten die voor het eerst de kerstversiering (de pluche muizen) uit de boom meppen.... vind het eigenlijk wel erg grappig
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 22 december 2012 om 15:05
Akakia, wat zien die oorapparaten er mooi uit. Zo 2013, bruin is te 2012 (kan nog net).
Geeft niets Akakia, als het amaturisch gefrunnik is, zijn mijn sjaal ook hoor.
Snjokorn, jammer dat ik dit jaar niet meer de katten kan zien de kerstversiering uit de boom meppen.
Hopelijk ruimt vriend vandaag de verfspullen uit de huiskamer, of morgen want ik wil echt een beetje kerstsfeer hebben.
Geeft niets Akakia, als het amaturisch gefrunnik is, zijn mijn sjaal ook hoor.
Snjokorn, jammer dat ik dit jaar niet meer de katten kan zien de kerstversiering uit de boom meppen.
Hopelijk ruimt vriend vandaag de verfspullen uit de huiskamer, of morgen want ik wil echt een beetje kerstsfeer hebben.
zaterdag 22 december 2012 om 18:01
Dat is een heul leuk kleurtje, Akakia.
Leuk, al die rondedansjes van jullie.
Ik loop al de hele dag op mijn keistoere schoenen die ik gisteren kocht voor heeeeeel weinig geld terwijl ze eigenlijk heel duur zijn, en ze lopen heel makkelijk. Nieuwe ervaring is dat ik me heel rebels voel als ik ze aanheb (en ik heb toch wel vaker best wel stoere schoenen gehad, ben niet zo damesachtig) en dat is leukkkkk.
Net ff afreageerblog geschreven, voor degenen die daar weleens komen.
Leuk, al die rondedansjes van jullie.
Ik loop al de hele dag op mijn keistoere schoenen die ik gisteren kocht voor heeeeeel weinig geld terwijl ze eigenlijk heel duur zijn, en ze lopen heel makkelijk. Nieuwe ervaring is dat ik me heel rebels voel als ik ze aanheb (en ik heb toch wel vaker best wel stoere schoenen gehad, ben niet zo damesachtig) en dat is leukkkkk.
Net ff afreageerblog geschreven, voor degenen die daar weleens komen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 23 december 2012 om 13:46
zondag 23 december 2012 om 14:01
Akakia: ik ben al voor je begonnen hoor, jij wilde toch paars-wit, roze-wit en/of rood-wit??!! (ik heb alleen geen echt wit, het is licht grijs)
Ruilen voor een vogelhuisje vind ik leuk!!
Steph: goed bezig met de schoonmaak. Fijn dat het schilderwerk in de huiskamer af is. Kan ik het volgend jaar komen bewonderen
Ik ga nu lekker even het dorp in, 't is koopzondag, altijd wel gezellig vind ik.
Ruilen voor een vogelhuisje vind ik leuk!!
Steph: goed bezig met de schoonmaak. Fijn dat het schilderwerk in de huiskamer af is. Kan ik het volgend jaar komen bewonderen
Ik ga nu lekker even het dorp in, 't is koopzondag, altijd wel gezellig vind ik.
zondag 23 december 2012 om 15:11
zondag 23 december 2012 om 15:31
Akakia: ik heb een blauw-wit-zilveren boom (maar ook witte, bruine en grijze muizen erin ).
Ik ga wat leuks voor je maken (ik ga morgen een lange, lange, lange treinreis maken dus de breipennen gaan lekker mee).
Het was gezellig in het dorp maar heb geen geld uitgeven (best knap he).
Ik ga wat leuks voor je maken (ik ga morgen een lange, lange, lange treinreis maken dus de breipennen gaan lekker mee).
Het was gezellig in het dorp maar heb geen geld uitgeven (best knap he).
zondag 23 december 2012 om 15:47
Wat is dat fijn als er een grote schoonmaak is gebeurt, nu wilt vriend (die is werken) alleen nog de kasten uitruimen.... (wat inhoud weer troep op de grond die ik vandaag schoon heb gemaakt..... soms zou je toch @@@#@$%#@) Maar vandaag een schone vloer en alles is gestoft.
Snjokorn, ik moet nog naar jouw toekomen. En de kleuren ken je al, net als de kast en de achtergond (wit/antreciet).
Ga je morgen naar je mams?
Wat zijn jullie kerstplannen??
Snjokorn, ik moet nog naar jouw toekomen. En de kleuren ken je al, net als de kast en de achtergond (wit/antreciet).
Ga je morgen naar je mams?
Wat zijn jullie kerstplannen??
zondag 23 december 2012 om 16:52
zondag 23 december 2012 om 16:59
Oh daar kan ik wel wat mee Snjo! Wat is de kleur blauw? Donker, licht, of meer turquoise?
Knap dat je niets gekocht hebt! En de waddeneilanden, dat lijkt me wel gaaf tijdens de kerst. Jammer dat het geen witte kerst wordt. Veel plezier in ieder geval!
Knap dat je niets gekocht hebt! En de waddeneilanden, dat lijkt me wel gaaf tijdens de kerst. Jammer dat het geen witte kerst wordt. Veel plezier in ieder geval!
zondag 23 december 2012 om 17:03
Oh lekker, waddeneiland, ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me zo lekker rustig en vooral Natuur. Fijne tijd Snjo!
Hier was in het dorp ook alles open, en er is een ijsbaan in het centrum, maar ik kon de moed niet opbrengen om door die regen te gaan. Ben het beu, al die regen! Ik heb veel liever strakblauwe luchten en vrieskou, als het dan toch winter moet zijn. Dit gedruil en grijze lucht, daar hou ik niet van. Ik heb dus op de bank gezeten met een boek en de hond aan mijn voeten.
Lekker, een schoon huis, Steph.
Hier was in het dorp ook alles open, en er is een ijsbaan in het centrum, maar ik kon de moed niet opbrengen om door die regen te gaan. Ben het beu, al die regen! Ik heb veel liever strakblauwe luchten en vrieskou, als het dan toch winter moet zijn. Dit gedruil en grijze lucht, daar hou ik niet van. Ik heb dus op de bank gezeten met een boek en de hond aan mijn voeten.
Lekker, een schoon huis, Steph.
zondag 23 december 2012 om 17:24
quote:Akakia schreef op 23 december 2012 @ 16:59:
Oh daar kan ik wel wat mee Snjo! Wat is de kleur blauw? Donker, licht, of meer turquoise?
Voornamelijk lichtblauw met hier en daar een wat donkerdere toon.
Het voordeel van "geen witte kerst" is dat de treinen op tijd zouden moeten rijden
Dank je wel EV.
Voornamelijk lichtblauw met hier en daar een wat donkerdere toon.
Het voordeel van "geen witte kerst" is dat de treinen op tijd zouden moeten rijden
Dank je wel EV.
zondag 23 december 2012 om 19:32
Snjo, ik vind het wel handig om alvast wat gegevens van je te hebben (ik heb zo'n vermoeden dat ik snel met je vogelhuisje begin!). Kun je me mailen op puntje puntje puntjel?
Graag laten weten wanneer je dit gelezen hebt, dan verwijder ik het adres.
Graag laten weten wanneer je dit gelezen hebt, dan verwijder ik het adres.
zondag 23 december 2012 om 21:46
Ik ben maar weer een sjaal aan het breien, misschien alvast een aantal gaan maken voor Serious request volgend jaar?
Snjokorn, alvast veel plezier op de wadden.
Ik ga over een paar dagen als het niet regent naar de lokale schaatsbaan (tijdelijke). Gewoon kijken koek en zopie eten en drinken met een vriendin van mij.
Snjokorn, alvast veel plezier op de wadden.
Ik ga over een paar dagen als het niet regent naar de lokale schaatsbaan (tijdelijke). Gewoon kijken koek en zopie eten en drinken met een vriendin van mij.
maandag 24 december 2012 om 11:16
Ha, toevallig zeg, dat bericht.
Ja, ik heb veeeel liever sneeuw en strakke blauwe luchten, en eerlijke vrieskou (niet té erg dan). Van dat echte winterweer. Dit gedruil vind ik helemaal niets. En de hond is elke keer zo smerig als we terugkomen van een wandeling, dus de vloer ook (ondanks afdrogen met oude handdoek). Leuk, een golden retriever met lang haar. Haha!
Ja, ik heb veeeel liever sneeuw en strakke blauwe luchten, en eerlijke vrieskou (niet té erg dan). Van dat echte winterweer. Dit gedruil vind ik helemaal niets. En de hond is elke keer zo smerig als we terugkomen van een wandeling, dus de vloer ook (ondanks afdrogen met oude handdoek). Leuk, een golden retriever met lang haar. Haha!