Stoute Sprookjes
zaterdag 22 december 2012 om 17:00
Ja, dit klinkt heel fout. En dat is het ook.
Binnenkort heb ik een verkleedfeest met het thema Stoute Sprookjes. Iemand ideeën voor kleding, accessoires, attributen? Dingen om zelf in elkaar te knutselen desnoods? Elke creatief idee is welkom.
Op internet staat veel van dit, maar daar zie ik mezelf niet echt in lopen (te naakt en porno-achtig):
http://www.partykostuums. ... &limit=38&order=promotion
Het enige waar ik tot nu toe zelf op ben gekomen is een simpel jurkje te kopen en hier allerlei snoep aan te naaien, zodat ik als het huis van Hans en Grietje kan gaan.
Alvast bedankt!
Binnenkort heb ik een verkleedfeest met het thema Stoute Sprookjes. Iemand ideeën voor kleding, accessoires, attributen? Dingen om zelf in elkaar te knutselen desnoods? Elke creatief idee is welkom.
Op internet staat veel van dit, maar daar zie ik mezelf niet echt in lopen (te naakt en porno-achtig):
http://www.partykostuums. ... &limit=38&order=promotion
Het enige waar ik tot nu toe zelf op ben gekomen is een simpel jurkje te kopen en hier allerlei snoep aan te naaien, zodat ik als het huis van Hans en Grietje kan gaan.
Alvast bedankt!
zaterdag 22 december 2012 om 17:09
zaterdag 22 december 2012 om 17:18
quote:josefina schreef op 22 december 2012 @ 17:00:
Het enige waar ik tot nu toe zelf op ben gekomen is een simpel jurkje te kopen en hier allerlei snoep aan te naaien, zodat ik als het huis van Hans en Grietje kan gaan.
Alvast bedankt!Is het de bedoeling dat Hans en Grietje ook daadwerkelijk binnen gaan of is het toch niet dat soort stout?
Het enige waar ik tot nu toe zelf op ben gekomen is een simpel jurkje te kopen en hier allerlei snoep aan te naaien, zodat ik als het huis van Hans en Grietje kan gaan.
Alvast bedankt!Is het de bedoeling dat Hans en Grietje ook daadwerkelijk binnen gaan of is het toch niet dat soort stout?
zaterdag 22 december 2012 om 17:23
http://www.arnhem-direct. ... n/het_stoute_sprookjesbal
Als het hier is hoef je je niet zo druk te maken, zie ik.
Als het hier is hoef je je niet zo druk te maken, zie ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 22 december 2012 om 17:26
http://www.stoutesprookjesbal.nl/dresscode.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 22 december 2012 om 17:27
http://www.stoutesprookjesbal.nl/spelregels.php
Oud filmpje
Oud filmpje
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 22 december 2012 om 17:30
zaterdag 22 december 2012 om 17:35
zaterdag 22 december 2012 om 18:10
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 december 2012 @ 17:27:
http://www.stoutesprookjesbal.nl/spelregels.php
Oud filmpjeDeze is zeker goed ter inspiratie! Thanks!
http://www.stoutesprookjesbal.nl/spelregels.php
Oud filmpjeDeze is zeker goed ter inspiratie! Thanks!