Entertainment alle pijlers

Ontvoerd Rtl 4

16-12-2012 20:14 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk mee naar dit moeilijke en actuele onderwerp
jeetje.. wat een gedoe zeg.. op naar volgende week dan maar
Maar het loopt wel goed af kennelijk
Pfff heb echt weer met hartkloppingen gekeken! Maar ik wil niet tot volgende week inspanning zitten dus heb effe gegoogles op ontvoert emir, dan weet je zo hoe het afgelopen is.
quote:Ikje86 schreef op 23 december 2012 @ 21:51:

Pfff heb echt weer met hartkloppingen gekeken! Maar ik wil niet tot volgende week inspanning zitten dus heb effe gegoogles op ontvoert emir, dan weet je zo hoe het afgelopen is.Nou het is mij niet echt duidelijker geworden, ergens staat ook dat hij nachts uit huis is gehaald door instanties

Als je wilt weten wat er staat dan zie je een spoiler ..Wil je het niet weten lees dan niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had het leuker gevonden als ze alles in 1 uitzending hadden gepropt. Dan maar een beetje inkorten hoor.
quote:emma77emma schreef op 23 december 2012 @ 22:04:

Ik had het leuker gevonden als ze alles in 1 uitzending hadden gepropt. Dan maar een beetje inkorten hoor.Ben ik zo met je eens.
Natuurlijk ook weer gekeken

maar ik had even het begin gemist. Had de moeder ook nog een dochter? En hoezo is alleen de zoon ontvoerd? Hoezo was dat tijdens een vakantie in Bosnië? Woonde de vader daar?

Ik heb echt met afschuw zitten kijken. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een vader met dit soort plannen gewoon wegkomt en dat de jongen gewoon weer met hem mee moet. Hersenspoelen om zelfmoord te plegen. Afgrijselijk.

Misschien moet ik niet meer kijken naar zulke programma's, want wie weet waartoe mijn ex in staat is met onze kinderen. Gehersenspoeld zijn ze iig al. Maar iemand die in staat is om acht jaar lang niets van zich te laten horen, en nu doet alsof er niets aan de hand is en 'gezellige' praatjes houdt, die kan volgens mij alles bij elkaar liegen en manipuleren. En daar sta ik machteloos tegenover..... ik moet maar proberen te blijven geloven (en vertrouwen op) dat eerlijkheid uiteindelijk overwint, maar of dat werkelijk waar is?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Elmervrouw,

Waarom alleen zoon is niet helemaal duidelijk. Ik heb even verder gegooglet. Als je wilt weten hoe t nu met hem is kan je dat ook doen.

Misschien is dit inderdaad niet een programma voor je. Aan de andere kant denk ik dat ik ook zou kijken.

Moet zo aan je denken deze december dagen. Hoop echt dat je kinderen alles zelf gaan inzien als ze oud genoeg zijn. En dat jij ze weer ziet.
Wat ik niet snap is: Waarom op vakantie gaan naar Bosnië als je weet dat een agressieve vader daar woont? dan neem je toch geen risico?
Jee wat n uitzending...ik werd er gewoon nerveus van.

Het lijkt erop dat ze hem volgende week toch weer in haar armen kan sluiten.

Maargoed, gaat ze dan de rest van haar leven in een blijf van mn lijf huis?

Ze moet altijd voor die man uit blijven kijken.
Naja, ik denk niet dat je als moeder er vanuit gaat dat vader z'n eigen kind ontvoerd.

Als moeder denk je dan toch: t zijn ook zijn kinderen.
Ik heb gisteren met verbazing zitten kijken. Die vrouw werd gewoon aan alle kanten tegenwerkt !! Ik vraag me af hoe het geweest zou zijn als HIJ degene was die op zoek was naar zijn zoon... ik denk dat het dan toch wel anders gegaan was.

Vind het wel goed dat ze dit verhaal verspreiden over 2 afleveringen. Anders moet je zoveel kleine (maar interessante) details achterwege laten....
quote:Flashy schreef op 24 december 2012 @ 11:17:

Wat ik niet snap is: Waarom op vakantie gaan naar Bosnië als je weet dat een agressieve vader daar woont? dan neem je toch geen risico?Zij ging met haar 2 kinderen naar haar moeder in Bosnié voor een vakantie. Dat heeft zij hem gezegd en hij vond dat goed. Hij zou in Nederland blijven, maar na 10 dagen is hij die kant ook opgekomen en heeft hij de jongen ontvoerd.
Even een hele dikke voor EV.
Dank je Ramiaatje.

Ik heb nog even gegoogled. Dus hij is nu niet meer bij de moeder? Waarom dan niet eigenlijk?

En idd, MissyAcy, je gaat er als moeder niet van uit dat de vader je kinderen ontvoert, zeker niet als zijn vaderland Irak is en hij altijd heeft gezegd dat hij nooit, nooit meer zou teruggaan. Dan verwacht je zoiets dus echt niet en ben je verbijsterd als het toch gebeurt.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Het werd net zo spannend stopt het door nieuws
Vond het ook eembeetje raar. Hoi!
quote:newimprovedkitty schreef op 30 december 2012 @ 20:00:

waarom is die minuut stilte bij rtl 4? als ik aan al mijn overleden familie en vrienden wil denken dan doe ik dat wel op mijn momentIk had het bij SBS6 ook en heb hetzelfde gevoel als dat jij hebt.
Hai

Vind t nu alweer spannend.

Zit nu alweer met samengeknepen billen op de bank.
I am surrounded by morons
Ik snap nu wel iets meer van de situatie dan vorige week.
quote:steph schreef op 30 december 2012 @ 20:05:

[...]

Ik had het bij SBS6 ook en heb hetzelfde gevoel als dat jij hebt.ja, stom he.. als we dat zelf niet kunnen beslissen
Ze is nerveus.
net of die vader zijn zoon zomaar meegeeft ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven