Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Zonde, ik ben gek op kleding maar maat S ga ik niet passen
668, the neighbour of the Beast
quote:woepsie schreef op 23 december 2012 @ 19:38:

Le chat, heb je mail gezien. Mag t na de feestdagen dat ik kijk hoe ik t ga verzenden?Maar natuurlijk! Ik hou de boel zelf nu ook niet helemaal bij. Geniet van de feestdagen zou ik zeggen!
quote:Marels schreef op 23 december 2012 @ 20:16:

Zonde, ik ben gek op kleding maar maat S ga ik niet passen Ik helaas ook niet meer..al die maat Sjes stammen uit een ver,slank verleden en de hoop er ooit nog in te passen heb ik maar opgegeven!
Leuk, de cd-speler, maar daar zijn mijn kotertjes al wat te groot voor Je mag er iemand anders blij mee maken!

Ik ga nog even een dagje werken en dan heb ik vakantie!! Heerlijk, ik kijk er onwijs naar uit...... dan zal ik ook eens tijd maken om puin te ruimen, kan ik hier het topic mooi volgooien

groetjes!
Kabouter, je zou mij erg blij maken met de handkolf. Mijn mailadres is viva_tallulah @ Yahoo .com

Edit: ik zie nu dat Bokito al had gereageerd. Niet goed gelezen, sorry!
@watervrouw: mijn bril is klaar dus ik ga kijken of ik hem op kan halen in de kerstdrukte (als er een parkeerplek te bemachtigen is ) dus hopelijk kan ik je straks mailen voor je adres. Anders wordt het na de Kerst!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Kabouter schreef op 22 december 2012 @ 22:33:

Wat een leuk topic is dit!

Ik heb een handkolf van Avent in de aanbieding (half jaar geleden gekocht). Heb het 2x gebruikt en vind het zo zonde dat het verder niet gebruikt wordt, heb ook niemand meer in de omgeving die nog een kindje gaat krijgen. Dus, wie maak ik er blij mee?Mij!!! Maar ik zie dat ik niet de enige ben... Mocht je m nog hebben kun je me mailen op linjmh AT hotmail??
quote:jl1986 schreef op 23 december 2012 @ 19:42:

Vandaag even de kledingkast opgeruimd, en dit heb ik om weg te geven.

Als je foto's wilt, kan ik die via de mail versturen.

Dit is mn aanbod:

-Donkergroen truitje met lange mouwen met V hals en kant langs de hals en van onder ook kant van The Sting, maat S

-Wit shirtje met V hals, wit met oranje, rood en blauw, vind het zelf een erg leuk shirtje. maat S

-2 zwarte shirtjes van H&M, eentje met ruches langs de hals en eentje met kant op de mouwtjes, maar S.

-Zwart shirtje van The Sting met vleermuis mouwen, van onder -een printje met paars en roze. maat XS maar valt meer als S,

-Wit shirtje van H&M met bloemen print maat S

- Grijs shirtje met kraaltjes langs de hals van CoolCat maat SLeuk, kun je foto's sturen naar ukkie21 at hotmail punt nl?
Haha, ik moest ook gelijk aan jou denken Ukkie! Volgens mij ben jij hier namelijk een van de weinigen die nog in (X)S past!

Het ziet er hier naar uit dat ik niet aan de zolder toe ga komen dit jaar, dus ik kan wel alvast een pakketje voor je samenstellen met wat ik tot nu toe heb liggen (ook dingen die nog niet op de foto's staan) De zolder herbergt ook voornamelijk zomerkleding, dus dat heeft denk ik geen haast.

Oh, mocht je ooit nog gaan trouwen, als je dat nog niet bent tenminste.. dan heb ik wellicht ook nog een trouwjurk maatje 34 voor je . Pff en dan te bedenken dat dat nog maar 6 jaar geleden is....
Woepsi. Heb hier een foto van het boxkleed. Maar dat zal evt ook pakketpost worden... Het boxmatras zal lastig verzenden wirde... Of kom je zo af en toe in btrabant. Pff firum nu voor t eerst mobiel... Handig al die taalfouten. Even zoeken hoe iknu foto kan plakken
nou, dat werkt dus niet.... dan maar via de pc.

Oke, kan dus ook nog steeds niet plakken...

Dan maar toevoegen aan album...

boxkleed
Ik heb Bokito gemaild om te vragen welk onderdeel ze mist, misschien heb ik dat toevallig dubbel? Je weet maar nooit. Zo ja, dan is hij nog steeds voor de weggeef. Maar hoe moet ik dan kiezen wie? Het liefst geef ik 'm aan iemand die het zeker gebruikt/nodig heeft (sorry woepsie, je was de eerste die reageerde, maar het kan natuurlijk best zijn dat je hem helemaal niet nodig hebt, vind ik dan jammer eigenlijk)
Ik heb glimmende grijze pumps (geen extreem hoge hak, centimeter of 4/5) maat 40. Heb er foto's van voor de liefhebber.

Ook heb ik een legpuzzel (uit mn hoofd 1000 stukjes) met ongeveer deze foto, iets meer blauwe lucht te zien en op het strand staan blauwwitte strandstoelen.

Beide tegen de verzendkosten op te sturen, weet niet of iemand het de moeite waard vindt.

Mailen kan op gebruikersnaam apenstaart live punt nl.
jl1986 mocht ukkie de kleren niet (of niet alles) willen hebben, hou ik me aanbevolen voor de foto's klinkt wel als leuke shirtjes.
Oww kabouter, ik hoef m niet hoor! Ja ik zou wel willen, maar ik weet niet of ik m ga gebruiken. Daarom zei ik t ook!

@ mama

Ik zal boxkleed ff aan mn man laten zien!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Watervrouw, je hebt mail als het goed is! Check je even?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Sorry mamak

We vinden beiden het boxkleed niet zo mooi. :( sorry!

Wb het zitje voor t badje. Ik denk er nog even over na.. Als iemand me voor is, heb ik pech. Laat t na de feestdagen horen!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Vans gaan naar MamaK77!!

Had deze hele mooie killer heels op mp geplaatst, gister ofzo. Maar in kader van Kerstgedachte, dat iemand met oud en nieuw een nw vlam opduikelt doordat ze hele geile schoenen (jullie merken het al, ik heb een schoenentic) aanheeft en vervolgens een leven leidt dat in romantische boekjes voorkomt etc. Afijn jullie begrijpen het beeld, daarom bied ik ik te geef mijn nog nooit gedragen super killer heels voor iemand met maatje 37 en smalle voeten (zijn je voeten ietsje breder dan heeft het geen zin om te reageren, want je martelt je pootjes er alleen maar mee). Hakhoogte 9 cm. Zit nog een extra setje "naaldjes" erbij om bij slijtage het laatste stukje van de hak te vervangen.

[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QEHZKLJZ.jpg[/img]

p.o.m.p.i.e.d.o.e.2.0.1.1 (zonder puntjes) at hetemail.nl
Kabouter, ik zou m graag willen hebben, heb nu een elektrische maar dat is best n ding en wil graag snel even kunnen kolven, ipv de hele stellage uitpakken en opstellen, t lijkt wel een scheikunde experiment ;)

Ik woon in de buurt van 020, misschien dat dat iets helpt? Als jij tegen de Duitse grens of zo woont dan kan ik m moeilijk komen halen, misschien dat dan de andere gegadigden dan meer in de buurt zijn?
Olijfje_ Mail gezien & gereageerd
Silverzephyr, ik ben wel erg benieuwd naar de pumps! Zou je me willen mailen op martje24 apestaartje live punt nl?
Ipad Camera Connection Kit voor een Ipad II.

Nooit gebruikt. Als ik alles uit het doosje haal kan het door de brievenbus. Wie oh wie.
Luxaflex .... zou ik m mogen hebben? Heb er toevallig van de week naar staan kijken, maar heb m toch niet gekocht.

Je kunt me mailen op sallie68 etje hotmail dot com

Alvast heel veel dank!

Fijne feestdagen allemaal!
Woepsi... haha, ik vond 'm ook niet zo super! Hij komt bij opa en oma vandaan... Maar het komt goed uit, want dochter heeft het ding sinds vandaag in beslag genomen als 'dekentje voor de pop'
linjhm, ik woon aan de andere kant van nl.... Ik wacht nog op antwoord van Bokito. Mocht ik 'm nog wel hebben, dan kan ik het opsturen? Kost wel 6,75 ivm niet door de brievenbus kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven