Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Ik kan weer eens niet slapen, iemand een houten hamer in de weggeef?
Mees, geld is over gemaakt!

Mamak, wat een super geweldig pakket! Werd er helemaal blij van!!!! Geld is over gemaakt!

Wie moest ik nu nog mailen????
mij lelytje

over babykleding

mijn mail is nickname @ xs4all punt nl
@ jamil

Past zoiets in elk badje? Ik heb t prenatal badje van my little friends.

@ kabouter, ja ik. Maar ik weet nog niet of ik ga kolven en hoevaak etc.

@ mamak

Jaa klopt! Heb je een leuke? :-) onze box is niet vierkant. We hebben de box kubus ll kleur honing vd babypark. Wat moet ik verstaan onder een boxmatras? Dat leg je onder een boxkleed? Maar dat zal wel dik spul zijn wat niet opgevouwrn kan worden tot n pakketje?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
@ le chat

Ik heb je de fotos gemaild vd kapstok haken!
lilja, inmiddels al in slaap gevallen?
@woepsie,

zoiets past over het algemeen in elk badje.

boxmatras heb ik ook nog nooit van gehoord :P
Ja ik heb net ff op internet gekeken wat ze onder boxmatras verstaan. Bij mij op t werk hebben ze die dingen ook haha alleen dan hele dikke afpoetsbare. Schijnt beter voor t ruggetje te zijn, en ook omdat baby in het begin misschien nog vaak in de box slaapt.
quote:Jamil schreef op 22 december 2012 @ 18:34:

En heeft er iemand interesse in babyspeelgoed van Fisherprice? Oa een cdspeler, fotocamera, stapeltoren, vormenstoof, rammelaars en sleutels.Hoi, wat voor cd-speler is het? Heb je er ook een foto van?
heeft iemand van jullie toevallig de nieuwste Margriet More liggen? En zo ja, zou je dan het recept van de trifle die daar in zit naar mij willen mailen? ingredienten weet ik inmiddels wel, maar ik moet nog weten hoe in elkaar te zetten..... zou wel super zijn.....
quote:Nikoo schreef op 21 december 2012 @ 10:41:

Zelf ben ik op zoek naar kortingsbonnen voor de Efteling, of een kraskaart of misschien die van de Douwe Egberts. Is er iemand die ze toevallig heeft liggen?Ik ben lid van de Efteling nieuwsbrief en heb een code voor ¤8 korting. Dan moet je wel de kaartjes vooruit betalen via de Efteling website. Ik heb anders ook 1 volle spaarkaart van DE, een spaarkaart met 3 zegels en bij de C1000 hadden ze spaarkaarten met al 2 zegels voorgedrukt, dus dan hoef je nog maar 4 DE zegels zelf bij te plakken. Je kunt me mailen op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
Een beetje erg last minute maar ik heb hier nog c1000 dagje uit coupons
@mamsks

Ik ook nog 2 :P
@woepsie, volgens mij is zowel het matras als het kleed rechthoekig. Wij hadden het matras vooral omdat ons koppel nogak hardhandig kon spelen in de box en we regelmatig een 'boink' van een hoofdje hoorden tegen de bodemplaat.
@ mamak

Als je n foto hebt vh boxkleed?
@woepsie Als het goed is zijn die zitjes universeel.

@alyla Het is niet een echte cdspeler hoor, het is babyspeelgoed. Fisher Price cdspeler

Laugh&Learn Camera
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
@jamil

Mocht er niemand anders interesse hebben heb ik dat wel, wat een leuke dingen!
Zo goed als nieuwe Vans, zijn een beetje van die slobberlaarsjes, maar dan gympstijl. Superleuk, maar even vergeten dat Vans zeker een maat groter vallen. Gekocht als maat 37, maar is denk ik eerder een maat 38 of 38,5.

Heb 1x meegelopen, zooltjes gekocht in de hoop dat dat de extra ruimte compenseerden, maar helaas de schoenen zijn mij echt te groot.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QMYUWF78.jpg[/img]

[img]http://www.http://www.mijnalbum.nl/Foto-8QKYACIT.jpg[/img]

Mailen kan naar p.o.m.p.i.e.d.o.e.2.0.1.1 (zonder puntjes) at hetemail.nl
Humm ondanks dat ik toestemming heb gevraagd om plaatjes te mogen plakken, heb ik die nog steeds niet gekregen...

Kan iemand met toestemming de linkjes omzetten naar plaatjes?
quote:Kabouter schreef op 22 december 2012 @ 22:33:

Wat een leuk topic is dit!

Ik heb een handkolf van Avent in de aanbieding (half jaar geleden gekocht). Heb het 2x gebruikt en vind het zo zonde dat het verder niet gebruikt wordt, heb ook niemand meer in de omgeving die nog een kindje gaat krijgen. Dus, wie maak ik er blij mee?

Kabouter zou je mij willen mailen op dawn _ mp @ hotmail punt nl?

(alles aan elkaar) ik ben nl een onderdeeltje kwijt van mijn kolf.. als niemand interesse heeft hou ik me graag aanbevolen
Laatste poging: onze piano is er nog steeds.

Transportkosten zijn voor degene die 'm overneemt (zie ook de marktplaats-link).
Pompidoe, ik ga je mailen! Of heb je al iemand?
woepsie, ik ga vanavond voor je zoeken... als ik tenminste niet weer 2 uur bezig ben 2 kinderen op bed te krijgen... leuk, ledikanten zonder spijltjes...
Le chat, heb je mail gezien. Mag t na de feestdagen dat ik kijk hoe ik t ga verzenden?
Vandaag even de kledingkast opgeruimd, en dit heb ik om weg te geven.

Als je foto's wilt, kan ik die via de mail versturen.

Dit is mn aanbod:

-Donkergroen truitje met lange mouwen met V hals en kant langs de hals en van onder ook kant van The Sting, maat S

-Wit shirtje met V hals, wit met oranje, rood en blauw, vind het zelf een erg leuk shirtje. maat S

-2 zwarte shirtjes van H&M, eentje met ruches langs de hals en eentje met kant op de mouwtjes, maar S.

-Zwart shirtje van The Sting met vleermuis mouwen, van onder -een printje met paars en roze. maat XS maar valt meer als S,

-Wit shirtje van H&M met bloemen print maat S

- Grijs shirtje met kraaltjes langs de hals van CoolCat maat S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven