Serious Request 2012 Enschede
maandag 24 december 2012 om 21:33
quote:Italie_Meisje schreef op 24 december 2012 @ 21:32:
Ik had dit nooit verwacht! Dit is,zo fantastisch.
Dat wordt echt giga afkicken van de week. Weer niks op tv hahaMaar wel de top2000 op de radio
Ik had dit nooit verwacht! Dit is,zo fantastisch.
Dat wordt echt giga afkicken van de week. Weer niks op tv hahaMaar wel de top2000 op de radio
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 24 december 2012 om 21:43
quote:Truffelmaffia schreef op 24 december 2012 @ 21:41:
@Uncharted: Ja, maar het gaat niet alleen om die 15 euro (voor bevalling geloof ik). Ze hebben veel meer. Zo hoorde ik ook dat ze voor 75 euro iets hebben voor de babies. En dan zijn het er minder dan 800.000 hoor.
Het was maar even een simpel sommetje. Om even een indicatie te geven van hoeveel geld dit wel niet is.
Ik weet dat het niet alleen om die 15 euro gaat.
@Uncharted: Ja, maar het gaat niet alleen om die 15 euro (voor bevalling geloof ik). Ze hebben veel meer. Zo hoorde ik ook dat ze voor 75 euro iets hebben voor de babies. En dan zijn het er minder dan 800.000 hoor.
Het was maar even een simpel sommetje. Om even een indicatie te geven van hoeveel geld dit wel niet is.
Ik weet dat het niet alleen om die 15 euro gaat.
maandag 24 december 2012 om 21:52
Oh ik was gelukkig niet de enige die de tranen niet kon bedwingen? Gelukkig!
Zat met Zweed op de bank en ik voelde ze al opkomen haha, krijg zo'n vragende blik terug...."Ik weet ook niet waarom ik aan het janken ben!"
Tja die sfeer dreunt de huiskamer binnen, weerzien met de partners, de compilatie van de DJ's, veeg me maar op.
Hier mogen we allen als klein landje toch trots op zijn, we hebben in ieder geval een groot hart
En Gerard die mag het van mijn part ieder jaar doen, wat een energie en overgave spat door het scherm!
Zat met Zweed op de bank en ik voelde ze al opkomen haha, krijg zo'n vragende blik terug...."Ik weet ook niet waarom ik aan het janken ben!"
Tja die sfeer dreunt de huiskamer binnen, weerzien met de partners, de compilatie van de DJ's, veeg me maar op.
Hier mogen we allen als klein landje toch trots op zijn, we hebben in ieder geval een groot hart
En Gerard die mag het van mijn part ieder jaar doen, wat een energie en overgave spat door het scherm!