Serious Request 2012 Enschede
maandag 24 december 2012 om 20:08
maandag 24 december 2012 om 21:00
maandag 24 december 2012 om 21:04
quote:Italie_Meisje schreef op 24 december 2012 @ 16:28:
Er is idd genoeg armoede in Nl. We kunnen idd geld gebruiken, maar zoveel neuh.
Ik zit er zelf middenin incl voedselbank, zoals je hebt kunnen lezen.
Ben ik arm? Ja voor Nl begrippen wel. Armoedig? Zielig? Of wat dan ook? Nee totaal niet.
Ik ben gezond, ik ben gelukkig, ik heb eten, een warm huis. Super dus.
Ik ben zo blij om hier te wonen en niet daar in Afrika. Zij kunnen het beter gebruijen als wij. Ze hebben onze hulp echt hard nodig. Door spullen en voorlichtig te brengen. En dat kost geld, geld dat zij niet hebben.
Maar ik weet wel zeker dat hier niemand is die vergeet dat wij in Nl ook armoede heben en zelf hun steentje bijdragen. Maar nu is Afrika even aan de beurt.Bravo IM. Ik had het zelf niet mooier kunnen zeggen
Er is idd genoeg armoede in Nl. We kunnen idd geld gebruiken, maar zoveel neuh.
Ik zit er zelf middenin incl voedselbank, zoals je hebt kunnen lezen.
Ben ik arm? Ja voor Nl begrippen wel. Armoedig? Zielig? Of wat dan ook? Nee totaal niet.
Ik ben gezond, ik ben gelukkig, ik heb eten, een warm huis. Super dus.
Ik ben zo blij om hier te wonen en niet daar in Afrika. Zij kunnen het beter gebruijen als wij. Ze hebben onze hulp echt hard nodig. Door spullen en voorlichtig te brengen. En dat kost geld, geld dat zij niet hebben.
Maar ik weet wel zeker dat hier niemand is die vergeet dat wij in Nl ook armoede heben en zelf hun steentje bijdragen. Maar nu is Afrika even aan de beurt.Bravo IM. Ik had het zelf niet mooier kunnen zeggen