Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
Wauw, geweldig!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
12.251.667!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Omg! Wat een geld.....
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
echt super zeg!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 december 2012 @ 21:30:

jeuzus



Ja!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
12 miljoen!!!
Groot feest daar!
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit nooit verwacht! Dit is,zo fantastisch.

Dat wordt echt giga afkicken van de week. Weer niks op tv haha
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dat plein.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Italie_Meisje schreef op 24 december 2012 @ 21:32:

Ik had dit nooit verwacht! Dit is,zo fantastisch.

Dat wordt echt giga afkicken van de week. Weer niks op tv hahaMaar wel de top2000 op de radio
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Mensenkinderen..... WAT GAAAAAF!
Nu nog hopen dat alles goed terecht komt. Geweldig.
Alle reacties Link kopieren
zo TROTS op ons allemaal! Wow zo verschrikkelijk veel babys en ouders zijn er mee geholpen! Zó veel, dat is je niet voor te stellen!
life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:Hasse88 schreef op 24 december 2012 @ 21:33:

[...]





Maar wel de top2000 op de radio Oh ja, die is ook leuk .
Alle reacties Link kopieren
Whiehoeeeeee!!!!!
12.251.667/15 euro = 816.777 baby's.

Als je allemaal 15 euro dozen zou vullen.
En er zijn 500.000 mensen in Enschede. Wow.
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch echt waar, dit wordt enorm afkicken
Alle reacties Link kopieren
Toen was het stil in mijn oor....

Mooiste moment voor mij is als ze hun vrouwen weer zien.
Alle reacties Link kopieren
@Uncharted: Ja, maar het gaat niet alleen om die 15 euro (voor bevalling geloof ik). Ze hebben veel meer. Zo hoorde ik ook dat ze voor 75 euro iets hebben voor de babies. En dan zijn het er minder dan 800.000 hoor.
quote:Truffelmaffia schreef op 24 december 2012 @ 21:41:

@Uncharted: Ja, maar het gaat niet alleen om die 15 euro (voor bevalling geloof ik). Ze hebben veel meer. Zo hoorde ik ook dat ze voor 75 euro iets hebben voor de babies. En dan zijn het er minder dan 800.000 hoor.



Het was maar even een simpel sommetje. Om even een indicatie te geven van hoeveel geld dit wel niet is.

Ik weet dat het niet alleen om die 15 euro gaat.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik was gelukkig niet de enige die de tranen niet kon bedwingen? Gelukkig!

Zat met Zweed op de bank en ik voelde ze al opkomen haha, krijg zo'n vragende blik terug...."Ik weet ook niet waarom ik aan het janken ben!"

Tja die sfeer dreunt de huiskamer binnen, weerzien met de partners, de compilatie van de DJ's, veeg me maar op.

Hier mogen we allen als klein landje toch trots op zijn, we hebben in ieder geval een groot hart

En Gerard die mag het van mijn part ieder jaar doen, wat een energie en overgave spat door het scherm!
Alle reacties Link kopieren
Nu rest de vraag, wat moet ik nu?! het is zo stil in huis!
Wat een fantastische middag en avond heb ik gehad in Enschede! Wat een feest op van Heek en wat een mensen! En de optredens waren stuk voor stuk goed-:) nu afkicken en snel naar huis. Pff wat druk!
Alle reacties Link kopieren
Sommige avonden kloppen helemaal.. Met de hele familie samen om te eten en dan ook nog met z'n allen SR12 kijken met zo'n opbrengst, geweldig!



Gelukkig morgen de Top2000, dat vult het zwarte gat weer op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven