Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
Dames, vannacht bevallen van onze gezonde zoon!! Thuis uit het ziekenhuis en nu lekker rusten! We hebben een kerstkindje!!!
Gefeliciteerd mommy!!! toch een kerstbaby!!

Geniet ervan!!!
Jaaaaaaaa mommy!!!!! Gefeliciteerd meid!!! Een echt lief kerstkindje!! Geniet samen met mommyman van jullie zoontje!! Hopelijk is alles goed gegaan! Wat lekker trouwens dat jullien al thuis zijn,
Mommy, ook nog even hier... Gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat jullie al thuis zijn inderdaad en nu lekker uitrusten met z'n drieën. Hopelijk is de bevalling goed gegaan en knap je snel op!
Gefeliciteerd mommy! Toch nog een baby onder de kerstboom!
Boekenlegger, het gaat weer helemaal goed met ons meisje. Ze is weer lekker vrolijk en lacht weer:)

Twinklinstar, ik hoorde op de huisartsenpost inderdaad dat het rs virus heerst, gelukkig was dit niet wat ons meisje heeft.

Orzoo, lekker he, om soms even weg te zwijmelen.

Italia, hoe is het met je? Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Moest jij nu vrijdag eventueel weer voor controle? Hopelijk is dat natuurlijk niet nodig en kondigt jullie mannetje zich eerder aan!! Leuk zeg, mommy en jij dus allebei een zoontje van dezelfde leeftijd!
.
Mommy van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Heel veel geluk met zijn drieën en een hele fijne, bijzondere kerst!
Wauw Mommy, gefeliciteerd!! Hoop dat alles goed gaat met jullie en dat je een goede bevalling hebt gehad. Wat een bijzondere kerst voor jullie zo.

Italia: Alles nog rustig bij jou? Hoop dat jullie zoontje zich ook snel meldt.
@ allen. Ik check even snel in voordat ik de douche in waggel.

Hij zit er nog in hoor. We zitten al grapjes te maken dat hij de 9 maanden met een korrel zout neemt. Tja, italiaman is een siciliaan he :P Het tijdsbesef zal hij van zijn vader hebben.

Gelukkig wel goed geslapen vannacht. Dan ziet de wereld er toch weer anders uit. Wel sinds gisteravond wat meer gerommel in mijn buik, maar eigenlijk wil ik nergens op hopen. Kan het ook niet tegen vallen.

Vrijdag weer controle en dan wil ik graag gestript worden als dat mogelijk is.
Italia, haha hopelijk lijkt jullie kleine mannetje daarin niet op zijn vader;)

Fijn dat je wel goed geslapen hebt vannacht. Jullie hebben jullie laatste kerst met z'n tweetjes gehad, volgend jaar gezellig met zn drietjes!

Wij hebben onze eerste kerst samen met ons meisje gehad. Zo zei ik nog dat ze weer de oude was, maar ineens kreeg ze toch weer koorts en was ze niet helemaal zichzelf. Ze sliep veel, dat doet ze altijd wel, maar normaal is ze dan wanneer ze wakker is vrolijk en alert, en dat was ze nu niet. Inmiddels lijkt het weer goed te gaan, ze drinkt weer goed. Ook heeft ze vandaag ineens drie flinke poepluiers gehad en dat luchtte haar zichtbaar op. Misschien dat dat haar ook dwars heeft gezeten.

Ze ligt nu weer lekker te slapen.

Mommy, hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten? Hebben jullie een leuke kraamzorg?
Ik geloof dat het me een beetje naar mn hoofd aan het steigen is want ik zag bij het kerstdiner opeens voor me dat er een kinderstoel bij de tafel staat over een paar jaar
.
Paddle wat moet je nog allemaal regelen voordat je het idee hebt er klaar voor te zijn?
@ muisje. Vervelend dat de kleine meid ineens weer ziekig was. Het heerst nu wel he, maar lijkt mij zo naar om dat bij zo'n kleintje te zien. Ja de laatste kerst met z'n tweeën. Volgend jaar is zoon gewoon al bijna 1!!!

@orzoo. Haha leuk he die rammels. Welkom bij de club! Dat wordt alleen maar erger :P

@ paddle. Leuke kerstdagen gehad?! Hier nog geen kindje nee. Hij had vast geen zin om kerstman te worden Ze laten hier maximaal tot 41+3 doorlopen. Wel checken ze iedere keer dmv ctg en vruchtwater echo. Als dat afneemt, dan leiden ze eerder in.
Italia laatste loodjes he! Succes, nog even en je hebt je zoontje in je armen!

Ja het gaat hier met ups en downs. Het ene moment wil ik NU een baby, het andere moment heeft een van de buurkinderen een driftbui om 6 uur s ochtends engeniet ik er ook even van dat ik er mijn bed niet voor uithoef
.
Dubbel
Ik zit net nu vpro import te kijken. Iets heel zweverigs over sjamanistische genezing van autisme en wat ik al veel langer wist komt nu opeens keihard binnen... met een pdd-nos zwagertje en een 2 autistische neven en vader met asperger aan mijn kantis de kans best aanwezig dat wij ook een kindje met iets in het autistische spectrim zouden kunnen krijgen. Ai.
Wat ontzettend leuk trouwens van dat voorleesboekje. Datmaakt t gerammel zeker alleen maar erger
.
@orzoo

Hoeveel last hebben jouw familieleden van hun autisme?

Mijn partner heeft zelf een stoornis op het autisme spectrum. Bah stoornis klinkt zo raar. In zijn familie zijn meer mensen waarvan vermoed wordt dat zij dit ook hebben, maar zij zijn nooit getest. Er zal bij ons mogelijk ook verhoogde kans zijn op een kindje met een stoornis van het autisme spectrum. Er zijn vele gradaties, maar ik maak me daar niet zo druk om. Ik ken veel mensen met een autistische stoornis, die ook 'gewoon' meekomen in de samenleving.
quote:[message=13647031,noline]Paddle schreef op 27

@hier: Ow, we zijn vorige week nog eens naar ikea geweest en vriend heeft een kindervoorleesboekje meegedaan. Heb er niet veel over gevraagd, staat nu te blinken in de boekenkast.

Geloof dat er iemand behalve ik ook wel behoorlijk klaar voor is Haha herkenbaar. Ik probeer geen babyspullen te kopen. Wel heb ik van mijn oppaskinderen een klein voorleesboekje gehad dat gaat over een jongetje met dezelfde voornaam als mijn vriend. Dat boekje bewaren we goed voor als wij misschien ooit kinderen hebben!
Mommy gefeliciteerd!!!! :Hug:

Nog een jongen erbij, ti's volgens mij een echt mannentopic aan het worden!!!

@jomi: ben vandaag 33 weken en de kleine is druk bezig met zich afzetten in mijn buik

Net of er elke keer een skippybal word opgeblazen haha

@italia, ik kan me voorstellen dat je wil dat je mannetje er nou eens uit komt. Maar blijkbaar vind hij je nu al zo lief dat ie inderdaad niet bij la mamma weg wil. Is het trouwens erg om nou te zeggen dat ik gewoon duim/ hoop dat ik 3 dagen overtijd ga??!!

@ Orzoo wil je er in de tabel bij??

Ik zit nu op mobiel dus dan wordt het morgen
anoniem_143641 wijzigde dit bericht op 28-12-2012 08:52
Reden: naam Orzoo aangepast, stomme iphone ;-)
% gewijzigd
Leuk mrskrijgsman. Voor in de tabel dan: leeftijd: 23, startdatum 2014 of 2015 hopelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven