Pinterest

23-12-2012 17:16 148 berichten
Wie is er hier ook lichtelijk Pinterest verslaafd ? Welke categorien volgen jullie ?

Ik volg voornamelijk DIY & Crafts en Food & Drinks.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa! Heb al ruim een half jaar pinterest en vind het super. Inspiratie op doen voor het huis, maar ook mooie plaatjes plakken in verschillende categorieen. Heb nu ook 2 secret boards, wat een uitvinding
Bijvoorbeeld wat te doen met broodclipjes. Deze staat in mijn organiseer-map (met nog tig andere ideeen)

Zoiets, je moet er maar opkomen

Deze winter nog doen met dochter

quote:magnolia81 schreef op 24 december 2012 @ 11:55:

Heb nu ook 2 secret boards, wat een uitvindingWat zet je daar dan in?
Dingen waarvan ik niet wil dat bekenden weten dat ik er mee bezig ben. Toekomstige bruiloft en kinderkamer, want ben nog niet verloofd en ook niet zwanger
@schouderklopje: die broodclips vond ik ook superhandig. En een pin met een tijdschriftencassette waarin je je huishoudfolie e.d. kunt bewaren heb ik inmiddels ook in de praktijk gebracht: bewaarplaats voor folie
Ah Magnolia, ja, dat snap ik dat je dat geheim wilt houden. Hoewel, nu al bezig met een kinderkamer terwijl je nog niet eens zwanger bent haha?
Hahaha, daarom schouderklopje. Ik vind het vooral leuk om inspiratie op te doen. Overigens zijn trouwen en zwanger worden wel ondeerwerpen waar we het veel over hebben.
Dat is een goede schouderklopje van die hebbedingen als inspriratie voor toekomstige verjaardagen !

Ga Straks een extra board aanmaken :-)
ik haal er veel creatieve dingen vandaan, die ik weer op mijn werk gebruik. Al een hele map aangelegd, superhandig!
Ik ben inmiddels ook al best een tijd verslaafd! Het was toen in Nederland nog helemaal niet zo bekend, wat het voor mij juist alleen maar leuker maakte! Soms gaan er dagen voorbij dat ik er niks mee doen, meestal wel wekenlijks actief. Ik pin vooral Mode / Haar/ Quotes / huizen. Staan ook absoluut heel veel nuttige tips en handige weetjes op, hier wil ik nog een keer tijd voor maken, niet alleen pinnen maar ook echt iets mee doen

Vooral om Pinterest op de Ipad te doen vind ik heerlijk, je bent echt zo uren verder!
quote:Rifkaa schreef op 24 december 2012 @ 09:47:

Pins die je interessant lijken kun je ook eerst even openen in een apart tabblad en dan later stuk voor stuk nalopen.

Zo doe ik dat ook, ideale manier!

Ben al een poosje behoorlijk verslaafd aan Pinterest en heb er al veel leuke ideetjes en heerlijke recepten door gevonden. :
En die secret boards vind ik ook erg fijn. Ik begreep echter dat dat momenteel een tijdelijk experiment is van Pinterest bedoeld voor de feestdagen. Hoop niet dat de boards na december verdwijnen of zichtbaar worden, weet iemand dat? Nog niet naar gekeken.
Ik ben ook verslaafd,pin zelf reizen,eten,film/boeken etc en gewoon dingen die ik leuk vind.

Kijk heel vaak op humor en dieren.
Wil ik tussen alle drukte door even lekker rustig kijken ligt pinterest eruit
Dat heb ik de laatste weken al een paar keer gehad....

Moeten zo weg voor mij nu geen tijd./.
bij mij doet ie het
Nu doet alleen het beginscherm het niet kan wel in de catagorieën gelukkig.

( Even off topic heb jij een mops friezinnetje ? Ik heb er 2 ! ) .
HELLUP!!

Heb sinds een tijdje ook op Pinterest eigen pins en boards aangemaakt. Ben ff gaan testen door pins van mezelf op te zoeken maar die worden helemaal niet gevonden ..

Haha, zou natuurlijk ook nog zomaar kunnen dat niemand interesse heeft...

A.u.b is hier iemand die mij kan helpen?

Mijn waardering is groot!

Bedankt dus alvast!
De zoekfunctie van Pinterest is inderdaad niet geweldig.

Ik zoek ook wel eens naar pins waarvan ik weet dat ze bestaan, maar bij de zoekresultaten staan ze er dan lang niet altijd bij.
Bij mij ligt ie er nu trouwens ook uit.

Heb ik in al die maanden nog niet eerder gehad.
quote:Rifkaa schreef op 25 december 2012 @ 14:00:

Bij mij ligt ie er nu trouwens ook uit.

Heb ik in al die maanden nog niet eerder gehad.

Oh dat is helemaal vervelend.. mss door de drukte? 1e kerstdag, iedereen vrij, hup op Pinterest..

Las ook dat je door bepaalde plaatjes te pinnen, virussen kunt binnenhalen... maar dat door een goede virusscanner dit weer opgelost wordt..
Pinterest doet nog steeds raar hoop dat het na de kerstdagen weer over is !
Ik heb net weer zitten pinnen, nergens last van:)
quote:pretzel66 schreef op 25 december 2012 @ 11:56:

Nu doet alleen het beginscherm het niet kan wel in de catagorieën gelukkig.

( Even off topic heb jij een mops friezinnetje ? Ik heb er 2 ! ) .Nee, geen mops hier. Vond het plaatje alleen erg grappig
quote:beelicious schreef op 26 december 2012 @ 13:59:

Ik heb net weer zitten pinnen, nergens last van:)

Ga nu weg en hoop dat het morgen weer normaal is bij mij.

Vrije dag en heerlijk alleen dus hele dag pinterest tijd )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven