maandag 24 december 2012 om 14:15
Ik ben inmiddels ook al best een tijd verslaafd! Het was toen in Nederland nog helemaal niet zo bekend, wat het voor mij juist alleen maar leuker maakte! Soms gaan er dagen voorbij dat ik er niks mee doen, meestal wel wekenlijks actief. Ik pin vooral Mode / Haar/ Quotes / huizen. Staan ook absoluut heel veel nuttige tips en handige weetjes op, hier wil ik nog een keer tijd voor maken, niet alleen pinnen maar ook echt iets mee doen
Vooral om Pinterest op de Ipad te doen vind ik heerlijk, je bent echt zo uren verder!
Vooral om Pinterest op de Ipad te doen vind ik heerlijk, je bent echt zo uren verder!
maandag 24 december 2012 om 23:07
quote:Rifkaa schreef op 24 december 2012 @ 09:47:
Pins die je interessant lijken kun je ook eerst even openen in een apart tabblad en dan later stuk voor stuk nalopen.
Zo doe ik dat ook, ideale manier!
Ben al een poosje behoorlijk verslaafd aan Pinterest en heb er al veel leuke ideetjes en heerlijke recepten door gevonden. :
Pins die je interessant lijken kun je ook eerst even openen in een apart tabblad en dan later stuk voor stuk nalopen.
Zo doe ik dat ook, ideale manier!
Ben al een poosje behoorlijk verslaafd aan Pinterest en heb er al veel leuke ideetjes en heerlijke recepten door gevonden. :
maandag 24 december 2012 om 23:08
dinsdag 25 december 2012 om 13:37
HELLUP!!
Heb sinds een tijdje ook op Pinterest eigen pins en boards aangemaakt. Ben ff gaan testen door pins van mezelf op te zoeken maar die worden helemaal niet gevonden ..
Haha, zou natuurlijk ook nog zomaar kunnen dat niemand interesse heeft...
A.u.b is hier iemand die mij kan helpen?
Mijn waardering is groot!
Bedankt dus alvast!
Heb sinds een tijdje ook op Pinterest eigen pins en boards aangemaakt. Ben ff gaan testen door pins van mezelf op te zoeken maar die worden helemaal niet gevonden ..
Haha, zou natuurlijk ook nog zomaar kunnen dat niemand interesse heeft...
A.u.b is hier iemand die mij kan helpen?
Mijn waardering is groot!
Bedankt dus alvast!
dinsdag 25 december 2012 om 14:16
quote:Rifkaa schreef op 25 december 2012 @ 14:00:
Bij mij ligt ie er nu trouwens ook uit.
Heb ik in al die maanden nog niet eerder gehad.
Oh dat is helemaal vervelend.. mss door de drukte? 1e kerstdag, iedereen vrij, hup op Pinterest..
Las ook dat je door bepaalde plaatjes te pinnen, virussen kunt binnenhalen... maar dat door een goede virusscanner dit weer opgelost wordt..
Bij mij ligt ie er nu trouwens ook uit.
Heb ik in al die maanden nog niet eerder gehad.
Oh dat is helemaal vervelend.. mss door de drukte? 1e kerstdag, iedereen vrij, hup op Pinterest..
Las ook dat je door bepaalde plaatjes te pinnen, virussen kunt binnenhalen... maar dat door een goede virusscanner dit weer opgelost wordt..
woensdag 26 december 2012 om 14:04