Alleen met kerst

25-12-2012 04:00 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er allemaal alleen met kerst?

Ik ben alleen met mijn drie katten. Vind het helemaal niet erg. Heb er wel zin in. Heb veel films, eten, drank en sigaretten in huis. Twee dagen terugtrekken van de wereld, telefoon uit. Geen facebook, whassap enzo. Geen makeup, mijn haren niet doen, makkelijke kleren aan.
quote:alinea schreef op 25 december 2012 @ 10:56:

Voor mij ben je door de mand gevallen, je legt die drankverslaving er steeds zo dik bovenop en daarna heel hard roepen ik heb geen probleem.

Don't buy it, fijne kerst in elk geval!Ik heb inderdaad een probleem maar daar werk ik aan.
Veel plezier en geniet er van meid , je bent niet alleen je hebt je 3 katten nog en ze vinden het vast gezellig dat je thuis bent ;)
Daar week je aan door je thuis op te sluiten met wiet en alcohol? Goeie.
quote:verliefdopiemand schreef op 25 december 2012 @ 16:20:

[...]

Ik heb inderdaad een probleem maar daar werk ik aan.Op welke manier?
Het is misschien niet de goede manier. Inzien dat het een probleem is is stap een,1 januari wil ik helemaal stoppen, als het me niet lukt eventueel hulp inschakelen.
quote:alexatje schreef op 25 december 2012 @ 16:38:

Veel plezier en geniet er van meid , je bent niet alleen je hebt je 3 katten nog en ze vinden het vast gezellig dat je thuis bent ;)Thx, jij ook!
Wil je wel echt dan?
Welluke wiet??

Ik zou een moord doen voor een beetje hasj, maar de hasjwinkel is dicht. En voor de kinderen is het vast ook niet zo leuk, een stonede moeder. Dus laat maar.

Bovendien heb ik VoI nergens zien schrijven dat ze zou gaan blowen, dat hebben jullie er bij verzonnen.
quote:verliefdopiemand schreef op 25 december 2012 @ 19:12:

Het is misschien niet de goede manier. Inzien dat het een probleem is is stap een,1 januari wil ik helemaal stoppen, als het me niet lukt eventueel hulp inschakelen.Jij ging je toch terugtrekken zonder telefoon, FB, en Whatsapp, valt Vivaforum + internet daar niet onder?
Dat stond gewoon eerst in de OP Lady.
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 december 2012 @ 21:04:

Welluke wiet??

Ik zou een moord doen voor een beetje hasj, maar de hasjwinkel is dicht. En voor de kinderen is het vast ook niet zo leuk, een stonede moeder. Dus laat maar.

Bovendien heb ik VoI nergens zien schrijven dat ze zou gaan blowen, dat hebben jullie er bij verzonnen.Dat stond er eerst maar heeft ze weggehaald zodat we een betere indruk van haar krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven