Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
maandag 24 december 2012 om 21:40
quote:Kabouter schreef op 24 december 2012 @ 16:02:
Ik heb Bokito gemaild om te vragen welk onderdeel ze mist, misschien heb ik dat toevallig dubbel? Je weet maar nooit. Zo ja, dan is hij nog steeds voor de weggeef. Maar hoe moet ik dan kiezen wie? Het liefst geef ik 'm aan iemand die het zeker gebruikt/nodig heeft (sorry woepsie, je was de eerste die reageerde, maar het kan natuurlijk best zijn dat je hem helemaal niet nodig hebt, vind ik dan jammer eigenlijk)
Kabouter ik zie geen mail.. ik ben dat witte dingetje kwijt (rond met randjes erop) wat midden in de kolf moet, de melk stroomt erlangs.
Ik weet niet of die ook bij jouw kolf zit, ik heb de Avent Isis.
Nu kan ik mijn kolf helemaal niet meer gebruiken..
Hoop dat je precies dat onderdeeltje dubbel hebt en anders hoop ik op een andere weggever
Ik heb Bokito gemaild om te vragen welk onderdeel ze mist, misschien heb ik dat toevallig dubbel? Je weet maar nooit. Zo ja, dan is hij nog steeds voor de weggeef. Maar hoe moet ik dan kiezen wie? Het liefst geef ik 'm aan iemand die het zeker gebruikt/nodig heeft (sorry woepsie, je was de eerste die reageerde, maar het kan natuurlijk best zijn dat je hem helemaal niet nodig hebt, vind ik dan jammer eigenlijk)
Kabouter ik zie geen mail.. ik ben dat witte dingetje kwijt (rond met randjes erop) wat midden in de kolf moet, de melk stroomt erlangs.
Ik weet niet of die ook bij jouw kolf zit, ik heb de Avent Isis.
Nu kan ik mijn kolf helemaal niet meer gebruiken..
Hoop dat je precies dat onderdeeltje dubbel hebt en anders hoop ik op een andere weggever
maandag 24 december 2012 om 22:53
Ah, ik zie het, heb naar .com gemaild...
Er zit wel een reserve zakje bij, met kleine dingetjes erin:
wit siliconen ventiel: ventiel
(dit zijn andere, maar hier lijkt het op)
siliconen membraam met stift
Ik heb niet de isis, maar of het veel verschilt? Ik kan niet goed zien welke ik wel heb. Het heet gewoon philips avent.
Er zit wel een reserve zakje bij, met kleine dingetjes erin:
wit siliconen ventiel: ventiel
(dit zijn andere, maar hier lijkt het op)
siliconen membraam met stift
Ik heb niet de isis, maar of het veel verschilt? Ik kan niet goed zien welke ik wel heb. Het heet gewoon philips avent.
dinsdag 25 december 2012 om 07:59
Ik typ avent isis reserve onderdeel en dan zie je bij veel plaatjes een zakje met 3 dingen erin, een groot plastic ding (doorzichtig met een wit plaatje met pinnetje erdoor) en 2 kleine rondjes. 1 zo'n rondje heb ik nodig!
Snap je wat ik bedoel? Als ik jouw zoekterm intik kom ik op een electrisch onderdeel uit
Snap je wat ik bedoel? Als ik jouw zoekterm intik kom ik op een electrisch onderdeel uit
dinsdag 25 december 2012 om 11:00
dinsdag 25 december 2012 om 12:15
woensdag 26 december 2012 om 23:07
Het is onzeker in het begin Woeps.
Niet weten wat ze binnen krijgen, en of ze honger hebben of juist niet ofzo...
Maar met een beetje mazzel krijg je een natuurtalentje.
Ik vind het nog steeds makkelijk en fijn. (hoewel ik soms vervloek dat ik dan weer moet troosten omdat ik er een tiet uit kan flappen en manlief relaxed zijn handen vrij heeft)
CALVIJN!!!!!
Lekker dan!
Zaten wij hier tweede kerstdag 'gezellig' Kiddo de supertruck te kijken.
'kerstpooh?'
'NEE!'
'kerstnijntje?'
'NEE!'
'??'
'Superbandweer kijke!!!'
*zucht*
Zoon is er helemaal gek van.
Bedankt he!
Niet weten wat ze binnen krijgen, en of ze honger hebben of juist niet ofzo...
Maar met een beetje mazzel krijg je een natuurtalentje.
Ik vind het nog steeds makkelijk en fijn. (hoewel ik soms vervloek dat ik dan weer moet troosten omdat ik er een tiet uit kan flappen en manlief relaxed zijn handen vrij heeft)
CALVIJN!!!!!
Lekker dan!
Zaten wij hier tweede kerstdag 'gezellig' Kiddo de supertruck te kijken.
'kerstpooh?'
'NEE!'
'kerstnijntje?'
'NEE!'
'??'
'Superbandweer kijke!!!'
*zucht*
Zoon is er helemaal gek van.
Bedankt he!
woensdag 26 december 2012 om 23:39
ik heb volgens mij nog ergens het handboek borstvoeding liggen iemand belang bij? (moet wel ff goed zoeken, weet echt niet waar ie is, maar heb het zeker weten wel.....)
Hier bij alledrie borstvoeding gegeven, eerste ging vanaf dag één goed, bij het duo was het even zoeken naar goede manier, twee tegelijk is wat slopender..... Maar wilde het zó graag, blij dat het gelukt is, eerste heeft 9 maanden gehad, tweeling bijna 8 maanden. Kraamhulp bij eerste zei, hoe relaxter je er zelf onder bent, hoe beter het wil. Dat heb ik mezelf steeds maar voor gehouden.....
Heb nu twee weken vakantie, heb me voorgenomen om onwijs op te gaan ruimen, we slibben een beetje dicht hier dus hoop snel forum vol te komen gooien met weggeefspul!
Hier bij alledrie borstvoeding gegeven, eerste ging vanaf dag één goed, bij het duo was het even zoeken naar goede manier, twee tegelijk is wat slopender..... Maar wilde het zó graag, blij dat het gelukt is, eerste heeft 9 maanden gehad, tweeling bijna 8 maanden. Kraamhulp bij eerste zei, hoe relaxter je er zelf onder bent, hoe beter het wil. Dat heb ik mezelf steeds maar voor gehouden.....
Heb nu twee weken vakantie, heb me voorgenomen om onwijs op te gaan ruimen, we slibben een beetje dicht hier dus hoop snel forum vol te komen gooien met weggeefspul!
donderdag 27 december 2012 om 11:05
donderdag 27 december 2012 om 13:27
quote:jl1986 schreef op 25 december 2012 @ 10:10:
Ukkie, ik kan de foto's niet mailen, het lukt steeds niet en weet niet waar t aan ligt.
Ik probeer het later nog wel eens.
Kan ik hier ook foto's vanaf de PC plaatsen?Het is zeker wel gelukt om de foto's te mailen hoor, ik had een stuk of 10 mailtjes van je Ik vind de shirtjes leuk en ga je terugmailen !
Ukkie, ik kan de foto's niet mailen, het lukt steeds niet en weet niet waar t aan ligt.
Ik probeer het later nog wel eens.
Kan ik hier ook foto's vanaf de PC plaatsen?Het is zeker wel gelukt om de foto's te mailen hoor, ik had een stuk of 10 mailtjes van je Ik vind de shirtjes leuk en ga je terugmailen !
donderdag 27 december 2012 om 13:35
quote:MamaK77 schreef op 24 december 2012 @ 15:33:
Haha, ik moest ook gelijk aan jou denken Ukkie! Volgens mij ben jij hier namelijk een van de weinigen die nog in (X)S past!
Het ziet er hier naar uit dat ik niet aan de zolder toe ga komen dit jaar, dus ik kan wel alvast een pakketje voor je samenstellen met wat ik tot nu toe heb liggen (ook dingen die nog niet op de foto's staan) De zolder herbergt ook voornamelijk zomerkleding, dus dat heeft denk ik geen haast.
Prima hoor, leuk zo'n pakket met kleding, ik laat me graag verrassen Ik zal je straks even mailen.
Oh, mocht je ooit nog gaan trouwen, als je dat nog niet bent tenminste.. dan heb ik wellicht ook nog een trouwjurk maatje 34 voor je . Pff en dan te bedenken dat dat nog maar 6 jaar geleden is....
Haha, ik ben stiekem wel benieuwd naar een foto, maar voorlopig nog geen trouwplannen. Vriendlief en ik wonen 2,5 uur reizen van elkaar, dus moeten eerst maar eens gaan samenwonen..
Haha, ik moest ook gelijk aan jou denken Ukkie! Volgens mij ben jij hier namelijk een van de weinigen die nog in (X)S past!
Het ziet er hier naar uit dat ik niet aan de zolder toe ga komen dit jaar, dus ik kan wel alvast een pakketje voor je samenstellen met wat ik tot nu toe heb liggen (ook dingen die nog niet op de foto's staan) De zolder herbergt ook voornamelijk zomerkleding, dus dat heeft denk ik geen haast.
Prima hoor, leuk zo'n pakket met kleding, ik laat me graag verrassen Ik zal je straks even mailen.
Oh, mocht je ooit nog gaan trouwen, als je dat nog niet bent tenminste.. dan heb ik wellicht ook nog een trouwjurk maatje 34 voor je . Pff en dan te bedenken dat dat nog maar 6 jaar geleden is....
Haha, ik ben stiekem wel benieuwd naar een foto, maar voorlopig nog geen trouwplannen. Vriendlief en ik wonen 2,5 uur reizen van elkaar, dus moeten eerst maar eens gaan samenwonen..
donderdag 27 december 2012 om 13:57
quote:woepsie schreef op 27 december 2012 @ 08:33:
Is het een dik boek? Of een leuk boek met plaatjes en duidelijke uitleg?
Lechat, ik ga straks kijken voor je kapstokhaken!Is goed, maar doe rustig aan hoor! Ik kan denk ik pas zondag geld overmaken. Zaterdag wordt mijn moeder 50, we zijn als kinderen druk met voorbereiden, vandaar.
Is het een dik boek? Of een leuk boek met plaatjes en duidelijke uitleg?
Lechat, ik ga straks kijken voor je kapstokhaken!Is goed, maar doe rustig aan hoor! Ik kan denk ik pas zondag geld overmaken. Zaterdag wordt mijn moeder 50, we zijn als kinderen druk met voorbereiden, vandaar.
donderdag 27 december 2012 om 14:34
Mischien voor de binnenkort uitgerekende mensen
2 babyflesjes met zo'n speciale tepelvorm achtige speen
1 is van chico, step up 1, andere weet ik niet.
dit is hem, de ander is net zoiets
Verder nog een stapel babykleding voor een jongen, meeste maatje 50, maar ook mutsjes, spuugdoekjes, slofjes e.d.
Zitten een paar iets grotere dingen bij.
Verder een lange lijn om bijvoorbeeld een kat los te laten lopen in je tuin, Kleur rood.
2 babyflesjes met zo'n speciale tepelvorm achtige speen
1 is van chico, step up 1, andere weet ik niet.
dit is hem, de ander is net zoiets
Verder nog een stapel babykleding voor een jongen, meeste maatje 50, maar ook mutsjes, spuugdoekjes, slofjes e.d.
Zitten een paar iets grotere dingen bij.
Verder een lange lijn om bijvoorbeeld een kat los te laten lopen in je tuin, Kleur rood.
donderdag 27 december 2012 om 15:03
quote:ukkie21 schreef op 27 december 2012 @ 13:35:
[...]
Woehaha, ik zie het al gebeuren.
*dingdong*
Ukkievriend doet open.
'Pakketje voor mevrouw Ukkie!'
*vriend geeft krabbel en pakt aan* 'dankuwel'
'Pakketje schat!'
'O leuk!' *draalt wat met openmaken*
'Nou, maak eens open dan, wat zit erin?'
'Ehm... een trouwjurk...'
[...]
*dingdong*
Ukkievriend doet open.
'Pakketje schat!'
donderdag 27 december 2012 om 15:12
quote:Zaza_zebra schreef op 27 december 2012 @ 15:03:
[...]
*dingdong*
Ukkievriend doet open.
'Pakketje schat!'
Haha ja, nou het scheelt dus dat uklief ook niet bij mij woont, dus niet vaak mijn pakketjes aanneemt.. maar ik denk dat ie wel wat verbaasd zou staan te kijken ja
[...]
*dingdong*
Ukkievriend doet open.
'Pakketje schat!'
Haha ja, nou het scheelt dus dat uklief ook niet bij mij woont, dus niet vaak mijn pakketjes aanneemt.. maar ik denk dat ie wel wat verbaasd zou staan te kijken ja