Entertainment alle pijlers

Top 2000 editie 2012

25-12-2012 12:26 110 berichten
De radio staat weer aan op Radio 2, met heerlijke top 2000 muziek.

Wie luisteren er dit keer mee?

Heerlijke muziek tot oudjaarsavond.

Hier de lijst der lijsten!!

http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/



Alle reacties Link kopieren
ik geniet ook, kerstbezoek mag stilletjes binnenkomen en vooral stil zijn aan het kerstdiner....hahaha nee hoor 19:30 top2000 a gogo. Ook weer leuk!

Worden weer dagen met weinig slaap.
Alle reacties Link kopieren
Oke, dat Gigi L'Amoroso is wel héél erg.... Nog effekes doorbijten, dan komt er weer wat leuks
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wij hebben de versie van Imca Marina meegezongen: Friet Met Mayonaise .
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog kijken waar in de lijst mijn nummers staan. Heb er namelijk ook stukjes bij geschreven, en ik ben wel benieuwd of ze er iets van voorlezen. Maar ben nu te lui..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Over mijn suggesties maak ik me niet druk. Ik doe ieder jaar een thema, en dit jaar was mijn thema dus 'Duits'. Als er drie liedjes van in de eindlijst staan is het veel .
Net trouwens wel even lekker meegebruld met de Redemption Song van de onvolprezen Bob Marley. Die kan wat mij betreft niet vaak genoeg gedraaid worden op den radioo.
Alle reacties Link kopieren
Shocking Blue, ook zo'n fan van geweest als klein meisje.

Nu Faithless.
nu weer reclame en nieuws...:-S
ROD STEWART!!!!
Alle reacties Link kopieren
Nou, we hebben al 2 of 3 Duitse liedjes gezien, LV, dus jij hebt je zin al gehad
Later is nu
Mooi. Mijn opa zit vast mee te genieten vanuit het hiernamaals. Die crush voor Duitsch heb ik van hem opgelopen... en hij heeft nog wel in een kamp gezeten die ouwe lieverd .



Magoe dit zou een gezellig topic worden dus laat ik die bespiegelingen bewaren voor begin mei .
Alle reacties Link kopieren
Ik moet over tien minuutjes naar mijn werk fietsen, maar er is zulke leuke muziek op (ben dus ook nog niet aangekleed..) dat ik tot niets kom... (katerig zijn van het kerstdiner werkt ook niet mee, overigens... )
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Goede morgen allemaal, en zoals er nu door de speakers heen gaat, A merry Christmas een fijne 2e kerstdag maak er een gewone gezellige dag van. Wij luisteren gewoon lekker tussen alle bezigheden door naar de Top 2000.
Alle reacties Link kopieren
Ja, echt heerlijk die Top2000. Gisteravond ook op tv zitten kijken. Gewoon gezellig.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Oh oh Den Haag, twitter er eentje naar de studio, met dit liedje kan ik niet meer zo zingen, zonder Barbie voor mij te zien..

Ach zolang Barbie het nog niet zingt
Alle reacties Link kopieren
ABC all of my heart. Voor mij een vergeten nummer. Heb hem gelijk in mijn speellijst gezet. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog kijkers in de zaal?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Ik luister. Is dat ook goed? Kijken jullie vooruit welke nummers er komen het aankomende uur? Ik niet hoor t wel.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm... ik vind die shufflelijst de site nogal onhandig, dus ik laat me ook verrassen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vandaag naar het top 2000 café geweest. Wat was dat leuk!!!

Voortaan gaan we elk jaar.
Ja het schijnt er flink druk te zijn, wij hebben tv beelden gezien met ALI B er bij.



Voor vandaag staat weer de radio aan, en ga lekker de restanten van de kerstmaaltijden en keuken opruimen.



Veel luisterplezier!
Alle reacties Link kopieren
Bowie!
Alle reacties Link kopieren
Ah, net de Beatles, yeah. Nu helaas Marco Borsato.....

Maar ja, dat is het leuke van de top 2000, dat er dan ineens zo'n geweldig nummer komt, na een paar stomme nummers

Vind het sowieso pas leuker worden na de eerste 1000 of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:redband schreef op 27 december 2012 @ 09:58:

Ja het schijnt er flink druk te zijn, wij hebben tv beelden gezien met ALI B er bij.



Voor vandaag staat weer de radio aan, en ga lekker de restanten van de kerstmaaltijden en keuken opruimen.



Veel luisterplezier!Nee, dat is van Matthijs van N. Dat is al een tijdje geleden opgenomen, wel ook daar in het cafe. Dit was wat je de hele dag op tv zie, met die dj's achter de ramen.
Weer een nieuwe dag van de top 2000 lijst der lijsten. Veel luisterplezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven