Top 2000 editie 2012
dinsdag 25 december 2012 om 12:26
De radio staat weer aan op Radio 2, met heerlijke top 2000 muziek.
Wie luisteren er dit keer mee?
Heerlijke muziek tot oudjaarsavond.
Hier de lijst der lijsten!!
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/
Wie luisteren er dit keer mee?
Heerlijke muziek tot oudjaarsavond.
Hier de lijst der lijsten!!
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/
dinsdag 25 december 2012 om 16:10
Oke, dat Gigi L'Amoroso is wel héél erg.... Nog effekes doorbijten, dan komt er weer wat leuks
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 25 december 2012 om 22:46
woensdag 26 december 2012 om 08:57
Ik moet over tien minuutjes naar mijn werk fietsen, maar er is zulke leuke muziek op (ben dus ook nog niet aangekleed..) dat ik tot niets kom... (katerig zijn van het kerstdiner werkt ook niet mee, overigens... )
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 27 december 2012 om 16:09
quote:redband schreef op 27 december 2012 @ 09:58:
Ja het schijnt er flink druk te zijn, wij hebben tv beelden gezien met ALI B er bij.
Voor vandaag staat weer de radio aan, en ga lekker de restanten van de kerstmaaltijden en keuken opruimen.
Veel luisterplezier!Nee, dat is van Matthijs van N. Dat is al een tijdje geleden opgenomen, wel ook daar in het cafe. Dit was wat je de hele dag op tv zie, met die dj's achter de ramen.
Ja het schijnt er flink druk te zijn, wij hebben tv beelden gezien met ALI B er bij.
Voor vandaag staat weer de radio aan, en ga lekker de restanten van de kerstmaaltijden en keuken opruimen.
Veel luisterplezier!Nee, dat is van Matthijs van N. Dat is al een tijdje geleden opgenomen, wel ook daar in het cafe. Dit was wat je de hele dag op tv zie, met die dj's achter de ramen.