November, Let's get started! #2

06-12-2012 20:10 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic!

klikkerdeklik naar het eerste topic..

Nieuwkomers van harte welkom om mee te schrijven maar voorlopig houden we de tabel even hoe hij is.

NicknameLftdKind nr.uitgerekendBijzonderhedenSparrow301 15augDuizeltje261 30augMaloe84281 20augZonnige83291 13sep Vlin_der264 16sepZ4, D2, D1 7 maart intakeVenco294 24 septecho 25-2 Louba30114mrt echo, 26 mrt intakeNicknameLftdKind nr.MBD-WachtBankBijzonderhedenmamamuis333WB 26 janZ5 en Zb2 kans op werkLancelotje27119-2 test negMissdietje271WB18 feb20feb testen?knittingkitty301WB 20 febBabbel88241WB 20 feb23-2 testen?Berloiz241WB 22 feb Hopen311WB 28 febEm19852715 maartXyz8230115 maartEssssther29113 maartBlue8329116 maartHoppa332220 maartzoontje 1,5 Florine26121 maartLili251mjammiemammie412zoon '05Brownhair261Hertjehertje321 vakantieSas271Houston371verrassingBam-Mam

wijzigingen graag dikgedrukt!

en ik duim voor veel goede zwangerschappen in de komende maanden, hopelijk hebben we in 2013 allemaal een verse baby in onze armen!

wijzigingen graag dikgedrukt!

en ik duim voor veel goede zwangerschappen in de komende maanden, hopelijk hebben we in 2013 allemaal een verse baby in onze armen!
@Housten, spannend, weer wachten dus.. Wanneer is jou MBD??

@Zonnige, spannend, even afwachten dus nog, al is dat niet zo makkelijk zie ik..

@Babbel, hopelijk zijn jij en je vriend snel weer opgeknapt en kunnen jullie er met o&n tegenaan

@Em en Duizeltje, GEFELICITEERD, wat leuk..

@Brownhair, hopelijk word jij niet ook ziek..
9 januari!
Waar zit de any-key?
Dames, vraagje.

Bij mij was de innesteling nu twee weken geleden. Toch staat er op veel sites dat ik al op vier-vijf weken zit (?)

Hoe zit dit? Hoe werkt het nou?

En als iemand vraagt 'hoe ver ben je nu?', welke is het dan?
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Hoi Em, daar was ik ook verbaasd over. Ik dacht dat je moet tellen vanaf bevruchting of innestelling. Maar ik heb ontdekt dat er geteld wordt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Die was bij mij op 23 nov. dus dan ben ik morgen ook al 5 weken.

Gek hè, die eerste weken krijg je er gratis bij! Weet jij of je het al snel gaat vertellen aan iemand?
ze tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. dus je bent nu inderdaad al vier of vijf weken zwanger (ondanks dat de innesteling dus pas twee weken terug is). in feite is iedere vrouw volgens deze telling de eerste twee weken van haar cyclus zwanger... zelfs als ze geen seks heeft... of ze dat echter de tweede week van haar cyclus ook was dat moet blijken op/rond de MBD.
mosterd dus..
Ha, duizeltje, we zitten precies op dezelfde dag!!
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Even snel, want ik moet zo weer weg. Heb net ook een digitale test gedaan en ondanks dat het puur bevestiging is, vond ik het toch wel erg mooi om de woorden 'zwanger' te zien! Bij mij vandaag pas vier weken, maar ik heb een hele korte cyclus (en volgens mij duurt je zwangerschap dan ook een paar dagen korter, heb ik me laten vertellen). Heel blij hier! Vandaag een boek gekocht over zwangerschap, ga ik op vakantie lekker lezen!
Zonnige, jij dus ook last van die klachten na miskraam. Bah, zo vervelend!

Houston ah dank voor uitleg shazam. En leuk weer wat activiteit bij jou, hopelijk weer raak!

Apps o ja ik heb ook nog tom tom places, ook voor files/drukte op de weg. Superhandig aangezien die ook files op B wegen ed aangeeft.

Hopen vervelend dat het no zo vers is de miskraam dat het je deze maand beinvloed heeft, nog een voor jou. En bij jou dus ook herkenbaar moe en pukkels, hoewel jij het dan ook hebt, ben ik blij dat ik nu weet waar het van komt.

Haha dat waterbed.... wij zijn de zolder aan het verbouwen, toekomstige slaapkamer voor zoontje aan het maken zodat babykamer ook babykamer kan blijven.... ook hier houden we moed!

Duizeltje, nog maar wat meer positiviteit jouw kant op, daar komt het................! En ben jij blij dat je nog niet een ‘echte’ positieve test hebt met die opmerkingen van je familie. Dan is het toch wat makkelijker liegen vind ik zelf altijd.

Eerste keer hebben wij het ook met 5 wk verteld, vond ik wel prettig met iemand te kunnen delen. Deze keer zouden we het met 6,5 doen (Dan zag ik ze weer voor het eerst) maar is er dus niet van gekomen.

Lancelotje, klinkt als een goede beslissing met amandelen/zwanger worden. Dan nu nog even een officieel herwelkom to the club!! Dat je maar snel zwanger mag zijn.

Babbel oh bah, echte griep duurt ook altijd wel een week ofzo... beterschap!

Oud en nieuws: vreselijk! Mag van mij wel overgeslagen worden.
Beeh ik probeer continu tegen mezelf te zeggen: "Nee, maak je niet gek, je bent níet zwanger. Echt niet. Je wordt volgende week gewoon ongesteld"..

maar ik kan t dan weer niet laten om als ik me al n paar dagen weeïg voel (misselijk kan ik t niet écht noemen) en moe, gelijk weer te 'denken'. Maar ik heb afgelopen nachten slecht geslapen, dus dáarom ben ik moe, en als ik moe ben, voel ik me wel vaker 'brak', dus nu vast ook. En dat boeren, nou ja, dat hoort er gewoon bij. En dan vandaag die steken in mn lies, en als ik liep voelde ik daar zo'n duidelijk trekkerig gevoel bij het naar achter zetten van mn been. Waarom is dat er dan ook. Of ja, was, want nu is het natuurlijk weer weg. En ik weet dat t niets betekent maar mijn hoofd maakt me gek. Zo. Maar ik blijf erbij; ik word gewoon ongesteld volgende week. Zo. Ik wil geen hoop hebben, want hoop kan teleurstelling betekenen. En je lichaam kan je gek maken heb ik al vaak gelezen. Dus dat doet t nu ook. Of ja, ik doe t natuurlijk zelf. Ik wil dat niet!
Wat fijn dat alle zwangeren nu echt duidelijk zwanger zijn. Nu wij nog.

Welkom terug Houston!

Florine ik heb preciesvhetzelfde als jij. Vandaag veel gevoeld in m'n onderbuik. Maarja wat wil je met de kerstdiners. Ik kan me echt zwanger voelen omdat ik dat zo graag wil.
Lady's gefeliciteerd met jullie testen!

Ik voel me iets beter, wel snipverkouden, hoesten en algeheel niet lekker maar de koorts is weg.

Man is nog niet zo ver, die is nog steeds koortsig. Hoop zo dat we deze maand nog wel aan t 'werk'kunnen, al moet ik er nu niet aan denken
Em en Duizeltje gefeliciteerd! Nu echt!

Succes Houston! Lekker rustig met de benen omhoog en het is zo 9 januari

Ik heb vanmorgen test gedaan, maar echt niks noppes nada, dus was echt ongesteld en op naar de volgende MBD.

Ik heb wel zin in O&N gezellig met vrienden oliebollen eten!

Nu lekker gezond sla eten mega balansdag vandaag.
Brownhair en florine welcome to the club van Louba en mij met allerlei type verschijnselen en denkbeelden

Hier is het weer over, maar ja, nog geen eisprong te bekennen en nog geen sex gehad dus zwangerkans is hier 0% momenteel, dan is het makkelijk nuchter te blijven haha!
Hier onze zwangerkansen goed benut de afgelopen dagen. Vriendlief vroeg net nog; zit jij nog in je ovulatie? Oftewel, ik moet zo weg en anders gaan we nu eerst nog even lekker knuffelen..

Hij is normaal gesproken echt heel nuchter en nu nog, maar ik merk wel dat hij nu echt graag een kindje wil en er ook echt aan toe is.. Dat is nog wel steeds onze smoes voor anderen, dat hij er nog niet aan toe is. En iedereen gelooft het ook. Alleen familie wil graag dat wij een kindje krijgen..Komt goed, deze keer ben ik er nog goed onderuit gekomen met de feestdagen, gewoon nog lekker alles gegeten en gedronken en niemand die iets in de gaten had, pffff. Hopelijk de laatste kerst gevierd met zijn tweeën. Nu op het wachtbankje. Volgende week zondag weten we meer..

@ Brownhair, Florine, Hoppa en Louba. Ik ben ook al zo'n vrouw die meteen alles denkt te voelen. Al was het bij mij natuurlijk wel wat anders, want ik was een klein beetje zwanger, maar verloor met 3 á 4 weken het vruchtzakje al. Had wel enkele "symptomen". Al moet ik zeggen dat ik daar dan wel weer heel nuchter onder ben gebleven. Het is niet voor niets geweest dat het afgestoten is, waarschijnlijk omdat het niet goed was.. Komt goed, op naar de volgende ronde..
Nou ik loop weer achter. Wat schrijven jullie snel.

Maar goed wel positief met al die

Degene die ik nog gemist hebt: gefeliciteerd

Ik zie dat mijn Mbd in de tabel nog niet is aangepast.

Afgelopen zaterdag van het bankje afgekukeld dus nieuwe MBD 19 januari

@ houston, spannend. Hier wordt weer meegeduimd. Met mijn vader gaat het gelukkig weer goed, bedankt dat je er naar vraagt.

@oud en nieuw: hoop voor onze viervoeter dat het snel 2 januari is. Hij is namelijk niet zo'n fan van "klappertjes"
quote:hoppa3 schreef op 27 december 2012 @ 19:37:

Brownhair en florine welcome to the club van Louba en mij met allerlei type verschijnselen en denkbeelden

klopt alleen wel....:)

Hier ook alweer: Ben moe, op de bank in slaap gevallen. Nééé, komt niet van 3 dagen drukte, visite en vermaak... nééé', de kans bestaat! Last van mijn buik.. néé das nie van de maaltijden en uitzieken! Ik lees hier pukkels.. púkkels?! Ik heb óók pukkels! Néé das nie van de chocolade kerstkransjes! Zal ik een apart topic openen: zou ik zwanger kunnen zijn? Hahaha. Ben heel blij met Loubaman. Die kijkt me streng aan en zegt: nee, we gaan niet testen. Je hebt nog te weinig hcg, dat zeg je steeds zelf, en bovendien zou je pas volgende week je innesteling hebben! Ja, ik luister echt wel naar je Dus dan sip ik weer terug in mijn hoekje van de bank

Oud en Nieuw; lekker met zijn tweetjes voor het eerst in ons nieuwe huis. Voor ons is het een speciale avond, vier jaar geleden kregen we op die avond iets met elkaar en afgelopen oud en nieuw vroeg ie me ten huwelijk. Dit jaar dus voor het eerst als man en vrouw. We gaan de dag ervoor zelf oliebollen en appelflappen maken en op de avond zelf (is nu het plan) om zelf sushi te maken met van die doe-het-zelf pakketten. Iemand idee of dat ook echt iets is?
Ik leef nog hoor maar echt veel te druk met het huis. Zaterdag nl verhuizen dus druk druk druk met de laatste verfklussen en schoonmaken en inpakken.

Later heb ik weer tijd om iedereen te reageren en weer lekker mee te kletsen.

Ik zie wel dat Em zwanger is. Gefeliciteerd!!! Jeetje nog eentje erbij (best wel een beetje jaloers op jullie zwangeren, ik wil ook! Nouja mijn tijd zal vanzelf wel komen).

Met die drukke klus/verhuis weken vliegt de tijd voorbij dus is het nog sneller 7 januari!

Ik heb mijn moeder trouwens verteld over mijn ziekenhuisafspraak omdat mijn man helaas niet mee kan wegens werk. Ik wil niet alleen gaan dus heb ik mijn moeder bij gepraat en gevraagd of ze me mee wil. Natuurlijk wilde ze dat.

Later meer meiden.

Succes, sterkte, knuffel, wachtse en wat je al niet meer nodig hebt!
hahaha, die Louba.. Gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt. Ik maak mezelf ook helemaal gek.. Al heeft Loubaman wel gelijk. Je kunt nu nog niks voelen.. hihi. Ik zit rond dezelfde MBD als jij, maar ow ow ow, wat kun je hier onzeker en zenuwachtig van worden zeg!!
Ik wiebel een beetje op het bankje iets rozige afscheiding gespot.. Ben er bang voor bah wat lastig een schommelbank
Oh nee zonnige! Ik duim...

Fijn dat je moeder meegaat Jann! Twee horen meer dan een. En ik ben ook een beetje jaloers op de zwangeren...

Jaa echt, ik voel alles wat ik wil voelen. Maar ik kan het ook weer uitzetten, haha. Ik geloof ook niet dat je nu al van alles kan voelen.
Ow jee zonnige..... misschien innesteling? Of is het daar al te laat voor?

Haha Louba ik meende me nog te herinneren dat we je toch écht tot de orde moesten roepen en dat je deze ronde geeeeen gekke dingen in je hoofd zou halen haha, of was het iemand anders?

Jann, succes met verhuizen! En fijn dat je moeder meekan naar het ziekenhuis, alhoewel ik me afvraag hoeveel ze gaan doen, alleen intake? En jouw tijd komt ook nog wel hoor (ik ben ook helemaaaaal niet jaloers haha)

Iets voelen na eisprong: niet dat ik kolen op het vuur wil gooien, maar vorige maand voelde ik me direct al anders na de eisprong. Toen zei ik ook steeds: nee echt na de innesteling voel ik me evt anders, maar toen waren alle klachten opeens weer weg. Maar ik had na eisprong een weeig gevoel, buikkrampjes, en tja... gewoon anders. Dus ik ben van mening dat dat wél kan.
Maar zou je nu al zwangerschapsverschijnselen kunnen voelen? Ik heb wel gelezen dat je vrijwel direct last krijgt van je borsten.
Ik heb opgeschreven waar ik last van had, wie niet van details houdt, vooral niet lezen....

Op dag 18 eisprong, gemeten met temperatuur.

Dag 19: schimmel, zere rug, chagrijnig, ongikrampen

dag 20 geel slijm, opruimwoede, ongikramp

dag 21 klachten blaasontsteking

dag 22 doorlekgevoel, chagrijnig, urine stinkt, zere tepels

dag 23 af en toe beetje buikpijn, mindere conditie

dag 24 af en toe wat steekjes, beetje buikpijn

dag 25 buikpijn, s avonds klachten blaasonsteking, geen eetlust

dag 26 nachtmerrie, hoofdpijn, matige golven van misselijk, rugpijn

daarna dus weinig klachten tot aan MBD, wel wat rugpijn, menstruatiepijn.
Ik heb trouwens nooit last van borsten gehad, hele vorige zwangerschap ook niet, maar ik heb maar een AA misschien dat dat meespeelt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven