OPRUIMEN!!!

27-12-2012 15:36 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo de kerstboom is weer naar boven en als dat gebeurt is ga ik alles opruimen hier en ontzettend veel weg doen

Hebben julliedat ook altijd dat je na kerst of na een verjaardag wanneer het rommelig is dat je ook je hele huis op orde wil hebben
quote:Mevrouw75 schreef op 27 december 2012 @ 17:05:

Mensen met rotzooi in huis hebben vaak een geordende geest en kunnen dus in die chaos leven. Mensen met chaos in de geest hebben een opgeruimd huis nodig.In mijn geval klopt dat iig wel.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
En ontopic: ik had geen kerstboom, maar het kerstspul laat ik nog wel even staan. Gezellig. Ik zie wel wanneer ik zin krijg om het op te ruimen. Ik denk volgend jaar pas.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Als je klaar bent heb je misschien tijd om je andere topic "gebeld door de huisarts" even te updaten, er zijn daar mensen met je begaan
BEN JE AL BIJ DE HUISARTS GEWEEST?

Sorry voor het schreeuwen, maar misschien geeft TO nu wel antwoord in een ander topic.
Hahaha, Bankje, bijna gelijk
quote:himalaya schreef op 27 december 2012 @ 15:43:

[...]

Ik neem aan dat je voor jezelf spreekt.

Dat lijkt me logisch aangezien ik begon met: "Ik functioneer slecht in een rommelig huis."

En ik praat nooit voor anderen.
quote:Lilith75 schreef op 27 december 2012 @ 16:46:

[...]

Eens behalve met je laatste zin....mijn huis is vrijwel altijd netjes schoon en opgeruimd.....in mijn hoofd is het vaak "rommel"....Maar wellicht erger als mijn huis dat ook zou zijn

Met een opgeruimd huis kom je er eerder

Als je huis ook nog eens een bende zou zijn, zou je misschien knettergek zijn geworden...

[...]

Ik heb hem ook weleens andersom gehoord (na een gedegen onderzoek enzo, dus niet eens volkswijsheid;)

.Citaat van volgens mij Einstein, iets met leeg bureau = lege geest
quote:lilalinda schreef op 27 december 2012 @ 17:47:

[...]

Citaat van volgens mij Einstein, iets met leeg bureau = lege geestVast! En als Einstein het zegt is het natuurlijk waar;)
nee, geen last van deze keer. Hij kan nog lang genoeg in de kelder staan.
it's a big club and you ain't in it
nu de boom al weg? het liefst laat ik hem het hele jaar staan, zo gezellig! hij mag in nederland pas zo laat op! (na sinterklaas) dan koop ik een nordmann voor 50euro en dan blijft ie staan tot na de drie koningen hoor...

[...]

Ik heb hem ook weleens andersom gehoord (na een gedegen onderzoek enzo, dus niet eens volkswijsheid;)

Mensen met rotzooi in huis hebben vaak een geordende geest en kunnen dus in die chaos leven. Mensen met chaos in de geest hebben een opgeruimd huis nodig.

Dus je ervaring klopt wel. En de 'een opgeruimd huis=een opgeruimde geest' komt dan ook van die groep mensen die anders chaos in hun hoofd hebben.

Grappig, mijn meest realaxte vriendin leeft in een enorme chaos....en zij? ze gaat lekker een puzzel maken van 1000 stukjes in zwart/wit en grijstinten.....tussen de ontbijtbordjes /haar overvolle aanrecht/eettafel/speelgoed over de vloer.....

Ik kan pas iets ontspannends doen als alles aan de kant is....

Weer ontopic....sorry....
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 27 december 2012 @ 15:52:

Ik zit ook te twijfelen om vandaag al wat op te gaan ruimen van de kerstversiering. Ik mis mijn foto's en normale beeldjes die er staan. Heb geen boom maar wel veel andere dingen. Vind het alleen wat vroeg en heb er geen zin in.Zo nou ik heb er zin in gemaakt hoor en het is weer helemaal netjes hier. Ben er erg blij om heb vrijwel alles gedaan alleen de raamversiering zit er nog bij!
Ik had gisteren een aantal familieleden en vrienden te gast, ze zijn erg lief maar knoeien vreselijk dus het eerste wat ik deed na de koffie vanmorgen was opruimen en schoonmaken.

Was nodig!!
Oja kan het oppeens helemaal zat zijn, en dan ga ik heb liefste tot laat in de avond door. Kan ik zo van genieten. Moet dan wel de dag erna vrij.

Maar geeft me inderdaad een opgeruimd gevoel, vooral na de kerst.

Ik heb alleen wel een kaarsen tic en een leuke waxine houdertjes tic die staan overal in huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven