Mode & Beauty alle pijlers

HELP: vraag aan kapper

28-12-2012 19:57 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Zilvershampoo.
quote:nouveau-riche schreef op 28 december 2012 @ 20:00:

Zilvershampoo.daar was ik al mee.
Hallo!!

Sowieso is blonderen met zo'n hoog percentage niet goed, het word veelste geel, en bovendien is het voor de hoofdhuid erg slecht. Ook is het een hardnekkige kleur en zal er snel door heen blijven komen, Ik ben bang dat er weinig tegen te doen is. Het enige wat je kan doen is méer lowlights zetten, zodat het minder opvalt, en met een anti-roosshampoo wassen, dat is not-done voor de kleur en zal de kleur in raptempo doen vervagen!

Niet meer laten doen, het is gewoon uit-geblondeerd. Niet goed,

Succes, Liefs een kapster.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Wat een geld ben je al kwijt zeg, afknippen een idee?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
-
Nou inderdaad Enn, TO wat heeft dit grapje al gekost?
Sja, niet de reactie die je wil, maar dat is het gevolg van prutsen met je haar. Gewoon uit laten groeien, meer smaken zijn er niet.
Heeft je eigen kapper gezegd: "Prima, maken we het ff blond met het hoogste percentage blondeer?", of heeft ze wel uitgelegd dat het niet zo'n heel handig plan is waarvan het resultaat wellicht gaat tegenvallen?
-
Dat je nog haar op je hoofd hebt zeg! Durf je nu nog echt iets erover heen te doen?
-
Tja. Niet zo netjes van je eigen kapper. Misschien heb je niet zo'n goeie kapper?

Volgens mij zou de mijne zeggen dat ik het er maar ff mee moest doen, ookal vond ik het niet zo mooi. Twee keer achter elkaar verven is toch nooit een goed plan?
Jeetjemina, het is vanavond we raak op het viva-forum qua economische crisis zeg.

Het ene topic gaat over badkamermeubels van 600 euro, het volgende over hoeveel geld er de lucht in wordt geknald met oud en nieuw en hier wordt er zonder blikken of blozen meerdan 150 euro uitgegeven aan een kapsel.

Had je niet gewoon voor een paar tientjes een leuk hoedje kunnen kopen?
Sjaaltje erom. Niet perse om geld te besparen, maar wel om je haar te sparen.
quote:laylalala schreef op 28 december 2012 @ 20:14:

Jeetjemina, het is vanavond we raak op het viva-forum qua economische crisis zeg.

Het ene topic gaat over badkamermeubels van 600 euro, het volgende over hoeveel geld er de lucht in wordt geknald met oud en nieuw en hier wordt er zonder blikken of blozen meerdan 150 euro uitgegeven aan een kapsel.

Had je niet gewoon voor een paar tientjes een leuk hoedje kunnen kopen?Pardon? Mogen mensen zelf weten waar ze hun geld aan uitgeven als ze dat hebben?
quote:laylalala schreef op 28 december 2012 @ 20:14:

Had je niet gewoon voor een paar tientjes een leuk hoedje kunnen kopen?Haha!
quote:mevrouwduck schreef op 28 december 2012 @ 20:07:

ik neem het mijn eigen kapper ook best kwalijk. Mijn haar is hartstikke verpest, droog en poreus.

Ik heb allerlei dure producten aangeschaft om de schade te herstellen. ik kan er wel om janken. Volgende week is mijn eigen kapper weer open en ga ik er ook naar toe.

Afknippen vind ik geen goed idee.

Is een donkere spoeling is een as tint nog een mogelijkheid?

Niet nog meer gaan prutsen, je haar heeft al genoeg geleden. De schade aan je haar is te verwijten aan je kapster, dus mag je ook het geld van de producten e.d op haar verhalen.. ga volgende week terug, en zeg netjes dat je niet tevreden bent, en dat je er ook niet voor wenst te betalen.

Als je haar echt dood geblondeerd is, zit er sowieso niets anders op om het een stuk af te knippen, of je moet met droog, poreus en dood haar blijven lopen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:wished- schreef op 28 december 2012 @ 20:21:

[...]

Niet nog meer gaan prutsen, je haar heeft al genoeg geleden. De schade aan je haar is te verwijten aan je kapster, dus mag je ook het geld van de producten e.d op haar verhalen.. ga volgende week terug, en zeg netjes dat je niet tevreden bent, en dat je er ook niet voor wenst te betalen.

Als je haar echt dood geblondeerd is, zit er sowieso niets anders op om het een stuk af te knippen, of je moet met droog, poreus en dood haar blijven lopen.Nou ja, de schuld ligt maar deels bij kapper 1 natuurlijk. TO is daarna nog lekker verder gegaan ipv even af te wachten.
zo'n spoeling tegen geel kun je ook zelf doen, ik kocht dat vroeger bij de kapperswinkel, was een paarskleurig schuim wat 10 minuten in moest trekken en dan was het weer een paar dagen mooi. Kan je regelmatig herhalen, het is geen bleek of verf ofzo, werkt als een soort zilvershampoo maar dan beter. Maar het blijft een tijdelijke oplossing.

de beste "zilvershampoo" tegen geel haar vond ik altijd Blonda van Unite.
may the bridges I burn light the way
quote:georgia87 schreef op 28 december 2012 @ 20:25:

zo'n spoeling tegen geel kun je ook zelf doen, ik kocht dat vroeger bij de kapperswinkel, was een paarskleurig schuim wat 10 minuten in moest trekken en dan was het weer een paar dagen mooi. Kan je regelmatig herhalen, het is geen bleek of verf ofzo, werkt als een soort zilvershampoo maar dan beter. Maar het blijft een tijdelijke oplossing.

de beste "zilvershampoo" tegen geel haar vond ik altijd Blonda van Unite.Hoezo zou je zoiets heel vaak moeten kopen? De fout van geel haar maak je toch maar één keer?
klopt allemaal, maar ik ben niet zelf gaan prutsen!

Dit heb ik laten doen. En ja crediet crisis of niet. Ik weiger rond te lopen met geel haar. Ook al moet ik nog ¤ 200,- investeren.. dit moet dan maar.
quote:camomille schreef op 28 december 2012 @ 20:17:

[...]

Pardon? Mogen mensen zelf weten waar ze hun geld aan uitgeven als ze dat hebben?

Natuurlijk, het valt me gewoon op dat er toevallig kort op elkaar een aantal van dit soort topics geopend worden. Waar mensen hun geld aan uit geven was natuurlijk vorige week ook al een hot topic toen serious request zoveel geld ophaalde en Nederlanders op internet masaal riepen dat ze eerst eens hun eigen land uit de crisis moesten helpen.

Het lijkt allemaal zo tegenstrijdig..
quote:mevrouwduck schreef op 28 december 2012 @ 20:26:

klopt allemaal, maar ik ben niet zelf gaan prutsen!

Dit heb ik laten doen. En ja crediet crisis of niet. Ik weiger rond te lopen met geel haar. Ook al moet ik nog ¤ 200,- investeren.. dit moet dan maar.Nee je hebt mensen betaald om te prutsen. Je snapt toch zelf ook wel dat behandeling op behandeling je haar schaadt?
quote:laylalala schreef op 28 december 2012 @ 20:26:

[...]

Natuurlijk, het valt me gewoon op dat er toevallig kort op elkaar een aantal van dit soort topics geopend worden. Waar mensen hun geld aan uit geven was natuurlijk vorige week ook al een hot topic toen serious request zoveel geld ophaalde en Nederlanders op internet masaal riepen dat ze eerst eens hun eigen land uit de crisis moesten helpen.

Het lijkt allemaal zo tegenstrijdig..Je moet het anders wel in elk topic melden.... Hoe 'duur' alles is. Er zijn mensen die het meervoudige van dit bedrag uitgeven aan een eenmalig te dragen trouwjurk . Toch? En dat is niet zonde van de poen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven