Goedkoop badkamermeubel
vrijdag 28 december 2012 om 19:37
vrijdag 28 december 2012 om 20:07
vrijdag 28 december 2012 om 20:09
Ja, het werkt goed als je ook een beetje tijd hebt om er boven op te zitten. Kwestie van aanmelden, bieden of eerst naar een kijkdag en hopen dat je de enige bent wij hebben bv onze douche ( heel uitgebreid ding) voor 110 euro opgehaald in België net over de grens. Nieuw in doos, goed verpakt met garantie! Ok..ok er kwam nog 35 euro aan verreden gas bij, maar dan nog!
vrijdag 28 december 2012 om 20:21
quote:laylalala schreef op 28 december 2012 @ 19:58:
Pff... de wereld waarin iets van 400-650 euro "goedkoop" wordt genoemd..
Bij Ikea kan het sowieso goedkoper..Dat is goedkoop voor een badkamermeubel. Er zijn mensen die meer dan dat uitgeven aan een eenmalig iets als een trouwjurrekie maar he dat mag. Mensen mogen hun geld uitgeven aan dat wat ze zelf willen van mij. Maar blijkbaar niet van iedereen.....
Pff... de wereld waarin iets van 400-650 euro "goedkoop" wordt genoemd..
Bij Ikea kan het sowieso goedkoper..Dat is goedkoop voor een badkamermeubel. Er zijn mensen die meer dan dat uitgeven aan een eenmalig iets als een trouwjurrekie maar he dat mag. Mensen mogen hun geld uitgeven aan dat wat ze zelf willen van mij. Maar blijkbaar niet van iedereen.....
vrijdag 28 december 2012 om 20:31
quote:camomille schreef op 28 december 2012 @ 20:21:
[...]
Dat is goedkoop voor een badkamermeubel. Er zijn mensen die meer dan dat uitgeven aan een eenmalig iets als een trouwjurrekie maar he dat mag. Mensen mogen hun geld uitgeven aan dat wat ze zelf willen van mij. Maar blijkbaar niet van iedereen.....
Schuldig
Maar we zijn nu wel heel erg op verschillende topics dezelfde discussie aan het houden
[...]
Dat is goedkoop voor een badkamermeubel. Er zijn mensen die meer dan dat uitgeven aan een eenmalig iets als een trouwjurrekie maar he dat mag. Mensen mogen hun geld uitgeven aan dat wat ze zelf willen van mij. Maar blijkbaar niet van iedereen.....
Schuldig
Maar we zijn nu wel heel erg op verschillende topics dezelfde discussie aan het houden