Doe maar!
vrijdag 28 december 2012 om 22:39
vrijdag 28 december 2012 om 22:54
quote:Rara70 schreef op 28 december 2012 @ 22:45:
Mijn kind is naar boven gevlucht met de mededeling dat het ouwe lullen zijn: "minstens 70" is zijn tekst....die jeugd van tegenwoordeg, pffff.
Nou........... volgens mij was ik 10 ofzo (kan de bom ook wel zonder hulp zingen ). Zullen zij toch 20 geweest zijn? Ik ben nu 40 dus de 50 zullen ze toch wel halen.
Nog lang geen oude lullen maar in de ogen van de jeugd natuurlijk wel.
Vorige week de Bom nog eens op de radio gehoord, in de auto. Dochter (12) vroeg zich serieus af van welke planeet haar moeder is
Mijn kind is naar boven gevlucht met de mededeling dat het ouwe lullen zijn: "minstens 70" is zijn tekst....die jeugd van tegenwoordeg, pffff.
Nou........... volgens mij was ik 10 ofzo (kan de bom ook wel zonder hulp zingen ). Zullen zij toch 20 geweest zijn? Ik ben nu 40 dus de 50 zullen ze toch wel halen.
Nog lang geen oude lullen maar in de ogen van de jeugd natuurlijk wel.
Vorige week de Bom nog eens op de radio gehoord, in de auto. Dochter (12) vroeg zich serieus af van welke planeet haar moeder is
vrijdag 28 december 2012 om 22:58
Ik ben vorige concertronde geweest, waar was het, in de kuip of zo? Toch ook al wel 12 jaar geleden zeker? Ik weet het, want ik gaf nog borstvoeding. Werd mijn tas gecontroleerd op heavy stuff, komt die borstpomp eruit. Hilarisch momentje, haha!
Waanzinnig goed concert trouwens. Kolven ging ook prima;)
Waanzinnig goed concert trouwens. Kolven ging ook prima;)
vrijdag 28 december 2012 om 22:58
Ik was 16 toen ik naar 'n concert ging. Samen met 'n vriendin na afloop nog in de kleedkamers geweest, buiten om, want via de officiele kant werd niemand toegelaten, maar omdat 'n neef van mij organisator was van dat concert mochten wij lekker wel. Dus kussen gekregen van Hennie en Ernst-Jan. Ik was stiekem verliefd op Ernst-Jan, maar Hennie bleek eigenlijk het meest sympathieke. Leuke herinnering
vrijdag 28 december 2012 om 23:01
vrijdag 28 december 2012 om 23:03
quote:elninjoo schreef op 28 december 2012 @ 22:58:
Ik was 16 toen ik naar 'n concert ging. Samen met 'n vriendin na afloop nog in de kleedkamers geweest, buiten om, want via de officiele kant werd niemand toegelaten, maar omdat 'n neef van mij organisator was van dat concert mochten wij lekker wel. Dus kussen gekregen van Hennie en Ernst-Jan. Ik was stiekem verliefd op Ernst-Jan, maar Hennie bleek eigenlijk het meest sympathieke. Leuke herinnering Echt?? Mazzelaar!
Ik was 16 toen ik naar 'n concert ging. Samen met 'n vriendin na afloop nog in de kleedkamers geweest, buiten om, want via de officiele kant werd niemand toegelaten, maar omdat 'n neef van mij organisator was van dat concert mochten wij lekker wel. Dus kussen gekregen van Hennie en Ernst-Jan. Ik was stiekem verliefd op Ernst-Jan, maar Hennie bleek eigenlijk het meest sympathieke. Leuke herinnering Echt?? Mazzelaar!