Partner uitgezonden?

23-05-2011 12:13 688 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een partner die uitgezonden is of uitgezonden wordt? In dit topic kun je ervaringen delen of gewoon gezellig kletsen met anderen in dezelfde situatie. De openingstekst is door ons aangepast omdat dit topic weer actief is en de oorspronkelijke tekst helaas werd gewist.
Ik vond het zaterdag wel grappig.. ik had mn vader meegenomen vond t wel een mooie kazerne! en vond t wel grappig om even naar de sim te gaan (was alweer paar maandjes geleden).

Ik heb mijn vriend ook niet gesproken, die was nog weg.. maar ik had er aan de ene kant ook niet op gerekend en aan de andere kant zou ik me zo sullig voelen als ik daar dan sta te kletsen :P want meer dan ''hey, ik mis je'' komt er toch niet uit.. ik had m best willen zien en even willen zwaaien ;).

die shirts vond ik ook leuk ja mn pa kan wel goed tekenen, dus die had er wat op gemaakt, waarna ik er een waanzinnig creatieve kerstboom op had geklad.. (als hij er een kerstboom in herkend vind ik het knap).

wel echt balen dat je vriend de hele week weg is! hoe gaat t tot nu toe dan?

Wij hebben gister voor het eerst keiharde ruzie gehad om een beetje een raar verhaal, we hebben niet boos opgehangen, maar k had er vandaag de hele dag buikpijn van :(

vandaag ook nog best een rotgesprek met m gehad. hopelijk zit t wel goed als we elkaar weer zien...
ik zie nu pas dat je nog wat naar me typtje Altje.. Hij komt over 11 daagjes!!!! ben ook wel heel zenuwachtig. ik ga dit weekend naar mn ouders toe voor kerst enzo, en daar blijf ik tot ik hem ga ophalen. ik heb dus deze week om ons huisje helemaal spic en span te maken heb alvast extra leuke kleding enzo uitgezocht om mee te nemen en voor oud en nieuw een leuk jurkje gekocht.. zijn helft van de koffer staat al ingepakt bij mn ouders klaar enzo.

Lijkt me zo fijn om dan weer na onze minivakantie even met hem thuis te zijn, daarom wil ik ook graag dat alles supernetjes is, dus ben bezig met een allesomvattende grote schoonmaak ;) (is gewoon van de zenuwen)
Hey Charimsha,

Balen dat je ruzie had, ging het over de uitzending of ???

Het zal vast wel weer als ouds zijn als je elkaaar ziet, je hebt tenslotte zolang uitgekeken naar dat moment...

Heerlijk he zo'n grote schoonmaak!

Ik ga ook langzaam aan alles opruimen , kleren uitzoeken en alles her inrichten.. Heerlijk !
@charmismha, ah gadver ruzie! Ik voelde me dus ook zo toen mn vriend en ik een leuk meningsverschil hadden. Bah! Want je kan dan echt alleen met woorden het bij praten, en je ziet niet hoe de ander kijkt, hij kan wel zeggen: het is goed ofzo;) Maar normaal zie je ook hoe hij er bij kijkt en of hij t echt goed vind of niet!!

T gaat nu wel redelijk goed, heb me gewoon ingesteld: oke de hele week hoor je niks en misschien vrijdag avond wel weer.. Als hij vrijdag toch niet belt dan ga ik me denk wel heel kut veoelen, dan ga ik ook niet echt lekker op vakantie!

Klinkt van jullie allebei leuk:) Lekker je voorbereiden op zn komst. Bij mij duurt t nog 6 weken dus nog geen voorbereiden

haha!

Ik denk inderdaad ook wel dat het net zal zijn als dt het altijd was. Maar misschien ben je zelf ook wel veranderd. Dat merk je zelf niet, maar misschien zegt mn vriend in februari ook wel dat ik anders ben dan eerder.

Sowieso ben ik echt emotioneel een labiel persoon geworden, eerder huilde ik vrijwel nooit. Dan moest er echt wel wat zijn. Maar tegenwoordig huil ik echt machtig vaak. Dus dat zijn wel dingen waarvan ik hoop dat ze over zijn als mn vriend weer helemaal terug is!
hoi wolkje.. geen ruzie over de uitzending..

is iets best wel vervelends gebeurt, is nogal een lang verhaal, maar het heeft te maken met de verhoudingen tussen zijn moeder en mij. dit loopt niet zo lekker de laatste dagen en daar baal ik van.

Er wordt ook van alles achter mijn rug om ingedeeld en afgesproken. hij wordt meegevraagd op een vakantie (2 weken naar de dominicaanse republiek) en ik word gewoon overgeslagen.. dus zit echt niet lekker in mn vel.

Ik wil geen ruzie met hem als hij daar zit, en we hebben nu ook geen ruzie meer, maar het zit me totaal niet lekker. We moeten straks in zijn verlof ook '' leuk' logeren bij zn moeder en haar vriend, want in plaats van te overleggen met mij wanneer het ons uitkomt, was het : ''het laatste weekend heb ik gereserveerd hoor!'' kortom: echt top! ;)
Oh bah Charimsha, balen dat die verhouding tussen zijn moeder en jou niet zo is.. nooit geweest ook ?

Ik heb ook niet goed contact met zijn familie , hij zelf ook niet dus dat scheelt...

Was wel van plan zo nu en dan langs te gaan bij mn schoonmoeder te gaan maar toen ik haar laatst sprak op skype vroeg ze me haar aan te spreken met mevrouw haha nou sorry maar als ze zo zakelijk gaat doen ga ik niet mn best doen een goede band op te bouwen, blijkbaar staat ze er niet echt voor open zoals ik......

En Altje, als je verwacht dat hij vrijdag niet belt, de kans is namelijk erg groot hou dan in je hoofd dat je vriend je meteen zal bellen wanneer hij kan!

Heeft hij niet gebeld dan heb je iets om naar uit te kijken... Weet dat het rot is maar je moet er ff het beste van maken meissie...

Nog 6 weekies

Balen dat je wat meer huilt nu maar is misschien ook weleens goed al die emoties te laten gaan, ik heb t gevoel veel sterker te zijn hierdoor, sta verbaasd van mezelf zeg maar, ook leuk om die kant van mijzelf te zien.. Ben sterker als ik dacht hihi...

Lekker zeg van wanneer tot wanneer ben je op vakantie ?

Ik ga je praatje wel missen hoor hier dan ff die paar dagen ! hihi
ik herken me wel in jullie.. al die tranen.. maar het is ook lastig om hier een modus voor te vinden vind ik.

Voor zaken als liefdesverdriet etc heb je vaak wel een soort 'draaiboek', je hebt het al eens eerder meegemaakt, of mensen in je omgeving wel.. en dan kan daar iets beter op geanticipeerd worden.. maar zoiets als dit is gewoon weer heel anders.

Het is ook lastig om alles opeens zonder je maatje te moeten doen, ookal weet je denk ik zelf wel dat je de praktische zaken gewoon kunt fiksen.. (ik heb zelf dik 3 jaar lang in mn uppie gewoond, 170 km bij mn ouders vandaan en toen ging het ook prima)..

@ wolkje... ik kan het juist wel goed met haar vinden, dat is het gekke..ze is ook nog bestwel jong (beetje zelfde leeftijd als mn eigen moeder) en ik kan echt wel met dr lachen en kletsen... maar deze actie gaf me gewoon het gevoel dat ik compleet overal buiten stond. mn vriend heeft haar ook gebeld vandaag hierover.. maar ik vind gewoon niet dat hij hier zo bij betrokken moet worden nu hij daar zit. daarom baal ik gewoon dat dit niet kon wachten tot hij er even is en zaken met zn 3en besproken konden worden, maarja.. gebeurt is gebeurt. tussen hem en mij zit het in ieder geval goed en met zn moeder moet ik gewoon even praten tzt.

zijn er trouwens wel nog meer mensen die de 29ste hun vriend/man/of hoe je het ook noemt op kunnen halen? anders zit ik daar zo in mn uppie (mezelf kennende, 4 uur te vroeg ofzo ;) )

@ Altje, je bent nu al zo ongeveer op de helft van de week! na morgen ben je al over de helft zou wel leuk zijn als je hem nog spreekt voor je vakantie! maar neem je op vakantie geen telefoon mee dan?
@charismha, ja zeker neem ik wel mn telefoon mee! Maar ik wil niet dat ik op vakantie de hele dag op mijn telefoon zit te kijken en bijv met tegenzin naar het zwembad ga omdat ik dan geen telefoon mee kan nemen. Ik kom daar juist om eens ff lekker een leuke week te hebben. En t kost een euro per uur voor mn vriend om naar een ander land dan nederland te belle met die kaart. Mn vriend vind ff bellen dan niet zo erg, maar ik zit al snel een half uur te praten;) Word duur grapje, dus we zouden gaan mailen.

Ja inderdaad, daar heb je gelijk in. maar toch sprak ik ook mensen die zeiden: ik zette gewoon de knop om en dan ging t goed met me. Dan denk ik soms echt: HOE DAN? waar zit die knop?

Ik ben van zaterdag tot zaterdag weg, of bedoelde je dat niet tegen mij? @wolkje?;)

Dan oud en nieuw vieren, 2 januari weer bij bewust zijn en dan duurt het nog maar 30 dagen, dan issie er weer ff:D

( misschien doe ik dit jaar paar extra drankjes, word ik 15 januari wakker uit een coma;), slechte grap)
ja dat snap ik.. is ook niet fijn. ik heb nu al dat ik half panisch ben als ik geen telefoon bij me heb...

Volgens mij is die knop er niet ;) Ik heb wel een soort volumeknop gevonden, en soms staat het iets zachter.. maar er zit geen 'mute' functie op ;).

Ik heb net wel al een paar potjes confiture (soort jam) gemaakt voor als hij er weer is :D want dat vindt ie heel lekker..

Zijn jullie trouwens ook weleens bang dat als hij er weer is, dat je dan constant een plakbandje blijft? (heb t niet over verlof, maar over als hij er echt weer is) ik kan me namelijk nu even niet voorstellen dat ik het goed zou vinden als hij een weekendje weg gaat zonder mij (terwijl ik daar normaal helemaal geen problemen mee heb..) wordt denk ik wel weer normaal als hij er weer een tijdje is.. maar toch
Dat laatste begrijp ik heel goed! Dat heb ik zelf ook. Laatst vroeg ik ff over de zomervakantie enzo, want ik moest op mijn werk de vakantie door geven. Toen zij mn vriend, ik ga sowieso een weekje met mn vrienden weg. Toen raakte ik lichtelijk in paniek, ik dacht echt: NOOOO weer alleen! Dit jaar ben ik zelf ook met eigen vrienden op vakantie geweest, en hij ook. Toen vond ik het prima, maar nu vind ik t maar niks.

Wel goed dat hij t alvast zegt, beter nu ff in paniek dan straks als hij er weer is;)

Maar ik begrijp je gevoel heel goed, ik kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat ik dan avonden zonder hem zal zitten, ik heb t idee dat ik dan non stop bij hem ben, maar dat zal idd na 2 a 3 maand wel weer anders zijn;) Als je allebei je normale leven weer hebt..
ja idd.. ik zou t echt niet cool vinden als hij deze zomer zonder mij weggaat.. ook omdat het de eerste zomer is dat we dan samen wonen en we een huisje willen gaan kopen + dat ik dan als het goed is net afgestudeerd ben en dat wel wil vieren met een leuke vakantie met hem! én dat hij ook nog eens 1 dag voor de uitzending zn motorrijbewijs heeft gehaald en ik t liefst met hem ook nog met de motor even wegga :P

Mja.. als hij dat wel zou willen, dan zou ik hem dat natuurlijk niet verbieden. gelukkig heb ik nog niet zulke plannen gehoord ;). ik heb juist wel liever dat we dat dan zouden bespreken als hij er weer is.. omdat ik nu gewoon niet zo lekker in mn vel zit en hem erg mis, en dan zou ik heel anders reageren dan wanneer hij gewoon thuis is (nu zou ik waarschijnlijk reageren als een meisje van 13 wat net haar eerste vriendje heeft en die t liefst in een kooitje stopt.. en als hij weer thuis is kan ik weer zoals mezelf reageren)
Volgend jaar gelukkig al vakantieplannen samen..

Gelukkig willen we beide niet zonder elkaar weg, een avondje is niet zo erg, af en toe misschien ook nog weleens lekker maar op vakantie met vrienden als je samenwoont vind ik nja raar is een groot woord maar ik kan me niet voorstellen dat ik zonder hem zou gaan , zou ik helemaal geen zin in hebben..

Wat dat aangaat zijn wij in t normale leven sowieso wel plakbandjes haha

Lekker zeg Altje f weekje weg!

Zo jaloehoerssss!

Ja nog 30 dagen na de vakantie, als wij onze mannen voor de 2e x hebben uitgezwaaid ben jij nog lekker aan de beurt!

Kunnen we hier om de beurt onze verlof verhalen delen!

Hebben jullie trouwens al nagedacht over versiering thuis ofZo? Ik wil sowieso t huis versieren voor als hij thuis komt, geen visite hoor maar twijfelde om een wat kleiner slingertje op te hangen in t verlof , ti's toch wel een klein feestje toch? En gaan jullie met lege handen naar t vliegveld of nemen jullie iets mee ?
hm das wel een goeie! wij zijn pas na een week thuis. hij komt savonds laat toch pas aan, en de volgende ochtend vliegen we al vroeg.. dus als we al slapen, is dat of bij mn ouders, of in een hotel.. 6 dagen later zijn we dan pas thuis.

Ik neem cadeautjes mee! kerst en verjaardagcadeautjes (hij is vlak voor hij er is jarig) Kwil dat m gewoon geven als we samen zijn..

een slinger ofzo ophangen is misschien wel leuk :D of misschien gewoon een lief kaartje neerzetten..

Ik zou het trouwens ook best gek vinden als hij zonder mij op vakantie zou gaan.. maar hij heeft nog steeds met vrienden afgesproken dat ze ooit in amerika op motorvakantie gaan.. (die vrienden hebben nog niet eens hun motorrijbewijs).. nja afspraak is afspraak :P ookal zou ik stiekem wel een beetje jaloers zijn, omdat zo'n vakantie mij ook wel leuk lijkt.

ik heb in ieder geval wel zin in zn verlof! hoop ook echt dat er wat goed droge dagen bij zitten, dat hij ff op mijn motor weg kan als hij wilt..
Hai Chickies!

Hoe is het met jullie ?

Weer bijna een weekje voorbij!

Ik moet straks naar de tandarts mn laatste verstandskies trekken.. ben een beetje zenuwachtig en baal dat mn ventje niet mee kan.. zuchttttt

Nja nog ff deze week werken en dan 5 daagies vrij... ! In het nieuwe jaar gaat het voor ons allemaal opschieten, eindelijk !

Nog leuke plannen hier t weekend of de feestdagen ???

Altje jij lekker bijna op vakantie.... Hoop voor je dat je je vriend nog ff hoort voor die tijd!

Dikke knuffel voor jullie !
Helloo!

Vandaag en gister was ik niet fit, dus was echt niet tof. Met een grieperig lichaam de koffers in gepakt:(

Nu snel slapen want morgen om 7u ga ik naar Schiphol!

Mn vriend belde vandaag gelukkig! Een week kan dan zo lang duren!!

T voelt heel dubbel om morgen weg te gaan.. Ik was net op de verjaardag van de zwager van mn vriend, en daar was de hele familie. Toen we afscheid namen liet ik weer de gebruikelijke tranen lopen;)

Ik heb er echt wel heel veel zin in, maar toch voelt t een beetje dat ik weg loop voor iets ofzo.. Maaaar ik ga het beste er van maken!:)

@charismha, heeeeel veel plezier met je mannetje:) Echt super fijn voor je dat hij er bijna is, of niet?

@wolkje, fijne dagen toe gewenst, en sterkte als t wat minder is dan normaal!!

Dikke kerst knuffel!
Hey Charimsha,

Hoe is het met je ?

Je vriend komt al bijna thuis toch?

Wanneer komtie nou precies aan ?

Pff ik heb echt een rotweek gehad..

Voel me zo klote kill en alleen...

Ben ineens zo bang dat zijn gevoel afneemt nu hij daar zit en dat het straks allemaal anders is wanneer we elkaar zien..

Hij probeert me gerust te stellen maar zit er echt helemaal doorheen...

Altje zal niet meelezen maar hoop dat je geniet van je vakantie meid!

Liefs
Hoihoi!

Ik ben er weer, stiekem had ik je berichtje nog wel gelezen maar op mn telefoon kon ik niet inloggen.

Wat rot dat je een mindere week had:( Zo'n gevoel heb ik ook heel vaak, ik vraag daarom ook echt mega vaak om bevestiging, gelukkig word mn vriend daar nog niet zat van;) Hij is helaas weer tijdje van t kamp, dus of ik m wel spreek met oud&nieuw is maar de vraag:( Wel raar, normaal vertel je nu alles en laat je foto's zien na een vakantie.. Maar nu niks..

Hoe gaat het nu met je? Heb je wel een beetje afleiding gehad met de kerst of niet?

En met oud&nieuw? ga je dat wel wat leuks doen?

Jouw vriend komt met 3 weekjes al weer ff terug toch? Heerlijk, echt ik kijk er zo naar uit, weer gewoon ff samen zijn en samen dingen doen en delen.. Lijkt me echt fantastisch.

Ik nog 34 nachtjes wachten, ieeeh ( Kan me serieus nu al zenuwachtig om maken haha!)

En Charisma, hoe was het? Leuk gehad samen? Wanneer gaat hij weer?

Ik weet echt totaal niet wat ik van het 2e afscheid moet verwachten..

Nou kop op Wolkje, over een tijdje ben je weer samen. En vraag gewoon echt eerlijk aan je vriend hoe hij t nu voelt, waarschijnlijk maken wij ons drukker dan nodig is;)
Hey Meis,

Welkom backkkk..

T gaat maar zit er echt doorheen , ben kapot en kan janken om een scheet..

Het is tijd dat thuis komt.. Nog 2 weken dan is hij er! Zie er ook zo naar uit...

Heb me vriend er inderdaad over gesproken .. Gevoelens zijn nu zo anders.. Het verliefde gevoel zot ergens in m'n hart verstopt alle onzekerheid en achter het gemist wat ik alleen nog maar voel..

Hij zegt dat wanneer er straks samen zijn alles weer als van ouds is..

Hoop het.................., ben zo bang dat er dingen veranderd zijn in negatieve zin... Maar goed afwachten maar.. Nog 9 dagen werken...

Heb je wel genoten vd vakantie?

Jammer he dat je die dingen nu niet kunt delen?

Heb ook niet echt een leuke kerst gehad en met oud en nieuw hou ik t lekker rustig.. Wat zijn jo plannen!???

Ik wilde nog wat zeggen maar ben t vergeten..,

Daar kom ik nog wel op terug dan!

Hoe is t met jou dan nu kwa gevoel enzo?

Knuf!
Gadver, wat rot zeg! Ik dacht altijd dat jij zo super optimistisch was. Echt kut, maar gelukkig duurt t nog maar 2 weken. Ff afleiding zoeken miss?

Echt leeg en kut kan je je dan voelen he. Op vakantie had ik 1 rot dag, maar voor de rest vloog het voorbij. En dat was maar goed ook, moet er echt niet aan denken om kerst thuis te vieren zonder mn vriend.

Altijd als ik t zeg van dat we miss heel erg veranderd zijn of idd dat we uit elkaar zijn gegroeit zegt mn vriend ook dat als hij terug is dat alles weer t zelfde is. Dat geloof ik niet helemaal, ik merk alleen al aan mezelf dat ik ontzettend veranderd bent qua alles, dus het zal echt niet het zelfde zijn en ik denk dat het nooit meer het zelfde word.

Soms vind ik het zo jammer dat we niet echt lekker lang verliefd hebben kunnen zijn en gewoon nergens zorgen over hoefden te maken. Wij hebben nu bijna een jaar verkering. Dus na een half jaar werden we ineens in dit gegooit.

IK heb heeeeeel erg genoten van de vakantie, echt een aanrader,, de tijd gaat lekker snel..

Oke, ga je nog wel naar vrienden of familie? Ik zou niet alleen blijven als ik jou was, dan heb je helemaal geen afleiding!! Ten minste, met mij gaat het het best als ik gewoon lekker gezellige dingen doe.

Ik ga met oudjaarsdag over dag naar de ouders van mn vriend, ff vakantie fotos enzo laten zien en daar eten, dan weer naar mn eigen ouders en 's avonds lekker met vrienden oud en nieuw vieren.

Met mij gaat het op dit moment wel heel goed. maar dat komt waarschijnlijk door de leuke vakantie.. (met zon, ik kan namelijk erg slecht tegen het sombere weer)

Voor de vakantie had ik wat rot dagen, zag ook wel een beetje tegen de vakantie op. En k had ook dat ik soms weer boos was.. Soms ook op mn vriend, de luchtige reacties als: 'ach, t is al bijna februari' kunnen me soms echt boos maken. HALLO ik zit nog zo lang alleen en dan weer 3.5 maand. Maar als ik het uit leg aan de telefoon stelt hij me wel weer gerust, en hij probeert me alleen maar op te vrolijken.

Ik hoop dat de laatste weken ook goed gaan. Ik moet over 2 weken op stage voor mn opleiding, ik zit ergens intern en zit bij iemand die ik niet ken op de kamer. Hier zie ik best wel tegen op, dus echt zin heb ik er niet in. Hopelijk maakt dit het niet zwaarder.

Soms heb ik idd ook dat ik al gewoon om een liedje op de radio kan huilen, of als ik uitschiet met schrijven. Dan zit je er idd zo doorheen!!

Ik keek net ff de missie max afleveringen terug, ik ben er 3x op te zien. De aflv van 28 dec om 2.20:) Haha dat was zo cool!!

Succes meid, je kan t, ff de laatste 2 weekjes doorbijten! En lekker hier je frustraties schrijven, dat helpt mij vaak wel wat:)

Xx
Ja het verbaasde mij ook dat t me supergoed af ging dus ja het moest er een van komen he.......

Komt denk ook omdat ik wat gezeik heb met m'n familie waardoor ik mezelf op zit te vreten en m'n ventje nog meer mis en dit kwijt raak ...

In m'n hart weet ik beter en t gaat nu weer wat beter maar Gatverdamme wat irritant om je zo te voelen..

Echt? Heb geen aflevering zien ik ga zo even kijken of ik een herhaling kan vinden en dan zal ik jou ook ff opzoeken ! Hahaha

Ben trouwens blij dat t met jou lekker gaat nu!

Knuffff en fijne jaarwisseling!
Hoihoiii

Hoe was jullie jaar wisseling? Beetje leuke dag/avond gehad?

Ik vond t vreselijk. Ik was van plan om gewoon toch maar te gaan slapen, omdat ik ook niet top fit was. maar iedereen zei: aah joh word gezellig. Dus toch naar familie etc geweest, maar t was helemaal niet leuk. heb me de hele avond kut gevoelt en toen ik thuis was janken als een gek.

Om 00:00 stonden alle stelletjes in de kamer te zoenen en ik stond er zo van: eeuh oke, iemand iets drinken ofzo? -.-'

BAH. Geen aanrader dus, oud en nieuw alleen.

Ik heb ook echt ff geen zin meer.. Wil gewoon dat hij nu terug is, maar dat duurt nog 30 dagen. BAH ben er echt ff klaar mee!

Wat heb jij allemaal gedaan Wolkje?

En Charismha hoe was jouw oud&nieuw? Vast een heel stuk beter dan de mijne, haha:)

Nog ff wolkje, en dan issie van jou er weer:) Succes met geduldig blijven haha:)

xx
Hey Wijffie!

Kut dat je geen leuke oud en nieuw gehad heb!

Ik had overal uitnodigingen gekregen om het te vieren maar ik had eigenlijk nergens zin in...

Hb de avond lekker thuis op de bank doorgebracht in m'n eentje en vond t heerlijk!

Zo blij dat ik er lekker voor gekozen heb om alleen te zijn want idd als je weggaat en andere mensen samen zit mis je je lover nog erger!

Ik had er vrede mee om alleen te zijn... Beetje tv kijken , beetje rommelen thuis en na 00:00 gewoon naar bed...

Maar mijn lieve lieve schat die was wakker gebleven tot het hier in NL ook 00:00 was dus we hebben lekker een 2 uurtjes zitten Appen en hij heeft me 2013 in begeleid.. Toch een beetje samen dus ik voelde me ondanks alles gewoon goed gelukkig...

Ja Altje nog 30 dagen voor je.. Mijn vriend zou ook eerst feb thuiskomen toch maar ben zo blij dat hij er over 14 dagen weer is!!

Word echt spannend nu en hoop dat de dagen snel voorbij gaan tot 15 januari!

Daarna is t jou buurt meid!!

Ben ook wel benieuwd hoe t nu met charishma is.. Hoe t weerzien was enzo!

Klets ons snel bij meid!

En Altje nog ff de schouders eronder meid!

Dikke knuffel!!!

P.S. We zitten al bijna op de helft toch?????
Fijn dat het je goed deed om lekker rustig oud en nieuw te vieren, ook wel leuk dat hij is wakker gebleven! Gezellig:)

Mijn vriend is om 5 over 12 daar gaan slapen, was dood moe, hij kwam gister weer terug van 4 dagen buiten de poort.

Heerlijk dat jouwe er al over 14 dagen is.. Neem je nog wat mee naar het vliegveld oid? Ik denk dat ik t alleen doe als hij helemaal weer terug komt.. Nu nog niet, want hij moet na 14 dagen toch weer weg..

Hij vertelde mij dat hij echt wel weer veel zin had om naar hjuis te gaan ff.. Dat doet me wel goed, ff horen dat hij t echt wel fijn vind om samen te zijn;)

Ik zit nog lang niet op de helft. In juni komt hij helemaal weer terug. Dus als hij na zijn verlof weer weg gaat moet hij nog ongv 3.5 maand. over 2 weken is hij pas 2 maand weg.

Succes nog he, de laatste loodjes van de 1e helft:)

xx
Serieus? Tot zo lang!

Mijn vriend komt niet later als 1 mei thuis! Hoop zelfs de laatste week van april maar dat weten we pas na t verlof!

Ja goed om te horen je dat ze ons missen en graag maar huis willen..!

Ik neem denk ik wel wat mee naar t vliegveld geen idee wat de rest vd mensen doen maar vind t niet leuk om met lege handen aan te komen, thuis wil ik ook wel een slingertje ophangen denk ik.. Het is toch een klein feestje voor ons dat we weer ff samen zijn...

Gaat t wel weer wat beter met je nu?

P.s. Ik ga je vd week nog ff terugzoeken op de herhaling van missie max hoor! Haha
charimsha !

Jij zit natuurlijk heeeerlijk te genieten nu met je mannetje!

hoe was het ontvangst ???

was er nog vertraging of was hij redelijk op tijd ???

Hoelang van te voren wisten jullie de tijd dat hij zou landen?

Ik kan nog niks terugvinden op teletekst...

Had jij nog wat meegenomen naar t vliegveld ? En andere mensen ?

Nou als je me nog leest voor je mannetje terug gaat!

GENIET ERVAN!!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven