Partner uitgezonden?

23-05-2011 12:13 688 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een partner die uitgezonden is of uitgezonden wordt? In dit topic kun je ervaringen delen of gewoon gezellig kletsen met anderen in dezelfde situatie. De openingstekst is door ons aangepast omdat dit topic weer actief is en de oorspronkelijke tekst helaas werd gewist.
Hoihoi meiden!!!

bedankt voor jullie lieve verhaaltjes!!:)

vandaag gaat t goed met mij. lekker ff geshopt na stage. maar gister zat ik er helemaal doorheen.

2 uur lang tegen de verwarming zitten janken. bah.

ik heb er echt enorm veel zin in!!! allemaal leuke dinhetjes aan t bedenken.

En mn vriens heeft er gelukkig ook veel zin in!:)

Wauwie paardrijden. dat vind ik ook super om tw doen. alleen helaas geen paard:(

Ik zou er eerst een krijgen voor mn verjaardag van mn vriend. maar ik heb geen ruimte en geld om

Zon beest te onderhouden.

ik heb op stage trouwens kunnem regelen dat ik er maar 1 dag ben. mn begeleidster was wel beetje pissig mrgoed:)

Hihi sorry wolkje maar ik bespiedde je al wel eens hihi

Ik had je nam gelezen toen je hier net op zat;)

ik zal wel ff een berichtje sturen dan kan je mij ook bespieden hahah:)

ik ben ook trots op ons! Mn vriend zei vanavond ( voor t eerst, jaja!!)

Dat hij enorm trots was hoe ik alles regelde voor zn verlof en hoe ik reageer op alles.

voelt toch wel lekker als je boy dat zegt!!:)

Wolkje enorm veeel sterkte met afscheid nemen morgen!! zal aan je denken!!!

en charismha lekker blijven kijken naar t huisje:):)

Xx
quote:altje schreef op 30 januari 2013 @ 21:24:

Hoihoi meiden!!!

Wauwie paardrijden. dat vind ik ook super om tw doen. alleen helaas geen paard:(

Ik zou er eerst een krijgen voor mn verjaardag van mn vriend. maar ik heb geen ruimte en geld om

Zon beest te onderhouden.

ik heb op stage trouwens kunnem regelen dat ik er maar 1 dag ben. mn begeleidster was wel beetje pissig mrgoed:)

Hihi sorry wolkje maar ik bespiedde je al wel eens hihi

Ik had je nam gelezen toen je hier net op zat;)

ik zal wel ff een berichtje sturen dan kan je mij ook bespieden hahah:)

ik ben ook trots op ons! Mn vriend zei vanavond ( voor t eerst, jaja!!)

Dat hij enorm trots was hoe ik alles regelde voor zn verlof en hoe ik reageer op alles.

voelt toch wel lekker als je boy dat zegt!!:)

Wolkje enorm veeel sterkte met afscheid nemen morgen!! zal aan je denken!!!

en charismha lekker blijven kijken naar t huisje:):)

Xx

Fijn dat je niet zo veel naar stage hoeft! ik hoop zooo dat jullie ontzettend leuke weken tegemoet gaan!

Ik kijk bijna dagelijks naar dat huisje.. zeer frustrerend..

Wel echt heel lief dat hij zo trots op je is :D

Hebben jullie niet ook soms het gevoel dat dit de band alleen maar versterkt? Ik denk wel dat dit voor onze relatie wel een goede 'test' is.. hij merkt aan mij dat ik het in mn eentje wel red, dat ik hem mis en dat ik gewoon loyaal en trouw naar hem ben (en m overlaad met pakketjes en andere onzin).. aan de andere kant merk ik aan hem dat als hij kan, hij me dagelijks belt en me oprecht ook echt mist..

Ik denk echt wel dat als we dit kunnen doorstaan met onze vriend/man/whatever.. dat dat echt wel iets zegt over hoe stabiel en goed je relatie is

quote:wolkje88 schreef op 30 januari 2013 @ 17:07:

Altje!

Mijn liefde vertrekt morgen, 17:00 inchecken..

Hebben jullie het trouwens ook gelezen op de PTG Facebook? Dat er zondag een aanslag geweest is in Kunduz stad... Gelukkig geen militairen gewond maar ik schrok wel om te lezen dat het zo dichtbij is dan... Mijn vriend schrok er niet echt van, hoor er ook niet over maar t spookt bij mij wel door m'n hoofd.......

Charis, het is een moeilijke tijd nu met de huizen dus er is een grote kans dat het huis er nog is in mei! Gelijk een afspraak met de makelaar maken hihi.. Zal voor jullie duimen dat het huisje niet verkocht word en jullie daar een mooie toekomst op kunnen bouwen..

Maarrrrre, parttime militair? Werk je ook bij defensie??

Leuk! Wat doen jij dan?

Leuk ook motorrijden!!! Mijn vriend heeft ook zijn rijbewijs en spoort mij ook aan om m'n rijbewijs te gaan halen..

Maar zie mezelf al zitten, zo'n klein ding op zo'n zware motor haha.. Spring wel achterop , is denk veiliger...

Paardrijden vind ik ook leuk! Heb je een eigen paard?

Ohja, Charis was eigenlijk ook benieuwd hoe t met jou gaat nu je vriend weer weg is.. Hoe voel je je ? Hoe zie je tegen de komende maanden aan enzo?

Ik ga zaterdag helaas niet naar de thuisfrontdag anders had ik je even opgezocht , had ik wel leuk gevonden..

Nou dames.. Ik ga mezelf ff optutten en deze laatste avond nog even een hapje buiten de deur eten met m'n ventje...

Als jullie het leuk vinden om op Facebook te kletsen ofzo , of te zien wie ik ben... Denk dat je mij wel kan vinden op Tara Kooij ( aangenaam ;) )

mn vriend belde vanavond.. hij liet me het vliegtuig horen wat overvloog wat nu onderweg is hierheen om iedereen weer op te pikken.. was wel gek..

Ik had t gelezen op die facebook ja! ik helemaal over de huppel.. mn vriend wist van niks, niemand wist t daar.. lekker handig!!

Ik hoop ook echt dat het huisje nog te koop staat! zou echt superfijn zijn, want t voelde meteen goed..

Ik heb zelf geen paard trouwens, reed altijd op t paard van een vriendin, nu rijd ik in een manegeles.. (niet zo veel tijd meer) motorrijden doe ik nu bijna 3 jaar :D mn vriend heeft 1 dag voor dat ie naar kunduz ging zn rijbewijs nog gehaald! dus deze zomer lekker samen touren...

Achterop vind ik veel enger dan zelf rijden.. is echt leuk hoor! (proeflesje een idee? ;) )

Ik werk zelf bij de NatRes (dat zijn die militairen die je altijd ziet bij dodenherdenking en prinsjesdag enzo) is echt heel leuk! allemaal mensen die in t dagelijks leven advocaat zijn, bij de slager werken of weet ik veel wat.. en dan voor een aantal weekenden/avonden/weken (maar net hoe veel tijd je hebt) per jaar militair zijn.. we zijn bijvoorbeeld oefenvijand bij grote oefeningen, we schieten veel, hebben instructiedagen enzo.. echt heel leuk!

Ik heb je volgens mij gevonden op facebook! (marischa heet ik) hebben jullie een kindje??

Ik voel me verbazingwekkend goed.. ik heb het er veel minder moeite mee dan de eerste keer.. vooral omdat het nu definitief aftellen is. ik mis m wel echt ontzettend erg.. zeker als ie belt, dan hoor ik zn stem zo dicht bij me en heb ik gewoon zin om heel simpel en kneuterig op de bank een kopje thee te drinken met een dekentje samen..

Geniet van jullie laatste avond! jammer dat je niet op de thuisfrontdag bent..

veel sterkte morgen! Daarna begint het echte aftellen!!!! :D
Toevallig! Kleine wereld heb je een berichtje gestuurd! Onze mannen kennen elkaar!

Wij zaten hier vd week met Dwayne ( ken je misschien ook wel) en toen hadden ze t over jou vriend..

Heel grappig dit!

Altje, snel een berichtje sturen op FB hoor vind dit wel heel grappig!

Maar Charis dat is niet ons kindje hoor, dat os de kleine van m'n zus!

Hopelijk zijn wij na de uitzending aan de beurt hihi
haha supergrappig, ik las t ook! ik ken ze allebei niet! misschien toch maar eens een leuk feestje geven als ze allemaal terug zijn ;) wat hadden ze te kletsen over mn vriend dan? ben wel nieuwsgierig!

Leuk stel zijn jullie trouwens!

en wat een mooi kindje heeft je zus!!

Zou wel echt leuk zijn, zo'n klein hummeltje.. dat is voor mij nog even ver van mn bed show denk ik.. eerst maar eens een ander huis (Dat is hopelijk in zicht ;) ) afstuderen en werk zoeken..
Altje! Lieverd, hoe gaat het met je??

Ben zooo blij voor jou dat de dag bijnaaaa is aangebroken! Waarschijnlijk zijn jullie al lekker samen eer je dit leest!!!

Je hebt het echt verdient meid na al die zware weken!!!

Wil je echt een aantal hele fijne weken toewensen!

Ik hoop dat je ons snel op de hoogte komt stellen hoe het weerzien was , hoe je je voelt en nog veel meer!!!

Geniet ervan !!!!!

Hele dikke knuffel!

Enne, stuur me een bericht op Facebook! ;)

XXXX
Wolkje88, hoe was jullie verlof? Sorry dat ik de laatste tijd niet actief ben geweest, erg druk geweest met werk, gelukkig ging te tijd daardoor wel erg snel! Mijn man is gisteren aangekomen, was zo zenuwachtig (zo zenuwachtig was ik zelfs niet op onze trouwdag haha).

Zo fijn om weer bij elkaar te zijn! Moet er ook nog wel even aan wennen, denk de hele tijd dat ik droom haha
Hey Mylia!

Ik zat toevallig gister nog aan je te denken! Ik dacht dat jij je man vandaag weer kon ophalen..

Heerlijk om weer samen te zijn he ?

Wauw nog zenuwachtiger als op de bruiloft? Hihi ,

Ik was ook echt heeeel zenuwachtig toen ik hem ging ophalen maar het went ook weer zo snel om hem lekker thuis om me heen te hebben..

Lekker dat de tijd snel is gegaan!

Nu lekker welverdiend samen genieten!

Hebben jullie nog leuke dingen op de planning staan? Ben jij ook lekker vrij van werk?

Wij hebben een heerlijk verlof gehad !

Nu op naar t tweede en laatste deel!

Gelukkig hoef ik t nooit meer een keer over te doen hierna...

Ik ga lekker aftellen naar +/- 7 mei en uitzien naar al het moois wat daarna voor ons in het verschiet ligt!

Geniet ervan Mylia, de dagen zijn snel genoeg weer voorbij!
Hi Wolkje! Ja het is zo fijn om weer samen te zijn

Goed om te lezen dat jullie verlof samen heerlijk was, ja nog een paar weekjes en dan is het klaar, nu hopen dat het weer ook gauw richting voorjaar gaat.

Wij hebben gelukkig het langste gedeelte er nu op zitten, dadelijk nog 10 weekjes, dus dat is nog wel te overzien.

Over een paar daagjes lekker naar een hotel aan zee, heerlijk uitwaaien, lekker eten & shoppen! Joehoe!!

Ga tussendoor nog wel eventjes een paar daagjes werken, voor mijn man ook wel fijn dat ie dan ook een beetje tijd voor zichzelf heeft. Hij is nu wel een beetje grieperig, hoop dat het snel overgaat..
Oh heerlijk meid!

Geniet er lekker van en ik hoop voor jullie beide dat je man snel opknapt!!

Nog 10 weekjes na t verlof? Weet hij al wanneer hij thuiskomt?

Mijn lief is toen 23-10 vertrokken, ik denk dat hij rond 7 mei thuis komt...in ieder geval wel als eerste groep weer naar huis gelukkig, zo fijn..

Nog 13 weken.. 92 dagen..!

Ben blij voor jullie dat het jullie tijd is om samen te zijn nu!

Geniet er lekker van en tot horens :-)
wat heerlijk!! Ik moet ook nog zo lang :( weekje langer dan Wolkje.. de thuisfrontdag zaterdag was leuk! zijn jullie er de volgende keer ook bij?
wat heerlijk!! Ik moet ook nog zo lang :( weekje langer dan Wolkje.. de thuisfrontdag zaterdag was leuk! zijn jullie er de volgende keer ook bij?
Altje, hoe heb je het meissie ???

Hoe was t weerzien met je vriendje ?

Hoop dat jullie het fijn hebben ..
Hoihoih, ff heeel snel een berichtje!!

Ik heb het echt super, we zijn lekker veel leuke en gezellige dingen aan t doen. Gister hadden we een jaar, ik had bij ontbijtservice een mooi groot ontbijt besteld en s middags lekker naar de film en s avonds uit eten.. Heerlijk om weer samen dingen te doen. nu lekker samen kijken naar een vakantie voor de zomer en morgen een weekend weg met zijn fam:)

Ik geniet dus met volle teugen!!!

Hoe is t met jullie nu weer zonder je vent?

Kop op he:) Jullie zijn al mooi onderweg naar het einde!!

btw wolkje, nu wel mijn facebook bericht gehad? Al 2x gestuurd..
Wat leuk dat je een berichtje post :D

en goed te horen dat jullie het leuk hebben!

Met mij gaat het wel ok.. ik spreek m nog steeds de helft van de week niet omdat ze er niet zijn.. vandaag belde hij weer :D en morgen heb ik wake up service besteld (dan belt hij me wakker, als zijnde wekker.. klinkt heel stom, maar wakker worden door zijn stem maakt me heel erg vrolijk!) Nog even doorbijten tot t allemaal voorbij is.. maar kan eigenlijk al niet meer wachten.

toch vind ik de tijd best snel gaan..

wanneer moet ie weer terug? en wanneer komt hij ongeveer thuis trouwens?
Fijn dat je het naar je zin hebt meid!

Lekker genieten!!

Heb nog steeds geen berichtje!

Heb je wel de goede Tara haha
Nog een paar daagjes Altje!!!alvast veel succes met afscheid nemen..
Aaaaahhh joh ze hebben nog een 6 dagen! 17feb vertrekt deze groep pas.

Zondag gaattie weg toch???

Alvast veel succes en zoek me daarna eens goed op Facebook!

Stuur me gewoon een vriendenverzoek want ik ontvang echt geen berichtjes.. Misschien bericht je maar steeds naar de verkeerde !

Mylia, hoe hebben jullie t tot nu gehad?

Zie je op tegen t afscheid en t laatste deel vd uitzending?

Nou nog ff en dan zijn er 4 dames weer heel erg gelukkig als onze stoere mannen weer thuis zijn !!

Succes allemaal!

Ohja! Gaan jullie ( Mylia en Altje) ook naar de thuisfrontdag 16 maart??
oohja! ik dacht aan 2 weekjes, maar ze zijn er natuurlijk wat langer.. lekker slim van me..

Zou leuk zijn als jullie ook allemaal komen de 16e!

Ik ben sowieso van de partij, maar dat wist Wolkje al..
Helaas is ons verlof samen zo anders gelopen, 14 weken uitgekeken naar het moment en dan...

Mijn man was een beetje grieperig na thuiskomst, was in het vliegtuig erg koud geweest. Helaas kreeg ik ook enkele griepsymptonen, bij hem was het na 3-4 dagen weer voorbij, bij mij bleek het echter om een longontsteking te gaan.

We hebben ons weekendje aan zee moeten annuleren, kon alleen maar huilen.. nu aan de medicijnen, gaat gelukkig alweer iets beter maar samen leuke dingen doen zit er dus niet in. We proberen de teleurstelling wel van ons af te zetten, we zijn samen en dat is het enige wat het belangrijkste is. Maar wat een domper na 14 weken!! :(
ooh wat supernaar!!

Enige fijne is misschien dat jullie er nu wel voor elkaar kunnen zijn.. maar zo stom dat de leuke dingen niet door kunnen gaan!

Wij moesten toen ook het eea cancellen omdat mn vriend tijdens zn verlof onze auto in de vangrail van de snelweg had gedrukt.. dus kan me wel een minibeetje voorstellen hoe klote het voelt :(

Hopelijk kom je er snel weer bovenop!!
Oh Mylia wat vervelend..

Nou geniet ondanks de "ziekte" van elkaars aanwezigheid...

Veel beterschap!
Morgen dus het afscheid? of maandag? In ieder geval al veel succes!

Hier is het 'nieuws'' dat hij niet alleen de eerste 8 weken van het laatste deel de halve week er niet is (dus niet kan bellen) maar de 6 weken erna ook nog.. (terwijl dat eigenlijk zou switchen) dus tot bijna het eind, spreek ik hem maar vrij beperkt.

Wel dik balen! maar het is alweer een beetje gewend..

Jullie alvast veel succes met opnieuw afscheid nemen. hopelijk valt het een beetje mee!
Sterkte vandaag Altje en Mylia!

Dikke knuffel en nu snel aftellen naar de eindstreep !!

Woehoe!
Daar was het vervelende moment van afscheid nemen weer, bah echt zo'n vervelend gevoel. Maar nu kunnen we echt definitief gaan aftellen, nog een kleine 10 weekjes en dan is het echt voorbij.

Verlof leek bij elkaar maar 2 dagen te hebben geduurd, komt ook door het ziek zijn. Gelukkig gaat het nu weer beter, voordeel is wel dat we echt 24/7 bij elkaar zijn geweest de afgelopen weekjes. Maar we hadden het verlof liever anders gezien natuurlijk, maar we hebben onze vakantie gepland voor mei. Lekker een weekje naar de zon
afscheid nemen is wel echt het rotste moment.. :(

gaat wel snel voor jou dan!

Ik moet nog 12 weken..

Heerlijk dat jullie een vakantie hebben gepland! Waarheen?

Hoe voel je je nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven