Partner uitgezonden?

23-05-2011 12:13 688 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een partner die uitgezonden is of uitgezonden wordt? In dit topic kun je ervaringen delen of gewoon gezellig kletsen met anderen in dezelfde situatie. De openingstekst is door ons aangepast omdat dit topic weer actief is en de oorspronkelijke tekst helaas werd gewist.
quote:sarah00 schreef op 04 mei 2014 @ 17:40:

Welkom minniee,

Het valt niet mee om je partner voor een lange tijd te moeten missen.

Is dit de eerste uitzending voor jullie beiden?

dankje!

Voor hem is het de 3e maal, maar wel de eerste keer sinds hij een vriendin heeft. Voor mij is het de eerste keer een vriend bij defensie en een eerste keer uitzending van mijn vriend meemaken. De vorige jaren was hij zelf telkens vrijgezel.. Weet dus ook totaal niet hoe dit nu voor hem zal gaan..
Hoi Minniee,

Het is dus voor jullie beiden een nieuwe ervaring, zeg maar.

Hoe gaat het met je?
quote:sarah00 schreef op 06 mei 2014 @ 16:09:

Hoi Minniee,

Het is dus voor jullie beiden een nieuwe ervaring, zeg maar.

Hoe gaat het met je?

Inderdaad...

Goh, de dagen kruipen echt voorbij bij mij.. Heb nochtans veel te doen en ben heel de dag wel 'bezig', maar toch... Kan s nachts ook heel slecht (of niet) slapen, hoop wel dat dat snel overgaat
Kan ik me goed voorstellen. Ik kan in het begin van de uitzending ook niet goed slapen, omdat ik mijn vriend dan zo vreselijk mis.

Mijn ervaring is dat afleiding zoeken heel belangrijk is. Leuke dingen doen en veel onder de mensen zijn.

De dagen gaan nu langzaam, maar straks vliegen ze voorbij hoor.

En niet gaan aftellen nu hoor

Heb je mensen om je heen die je kunnen steunen?
quote:sarah00 schreef op 06 mei 2014 @ 22:02:

Kan ik me goed voorstellen. Ik kan in het begin van de uitzending ook niet goed slapen, omdat ik mijn vriend dan zo vreselijk mis.

Mijn ervaring is dat afleiding zoeken heel belangrijk is. Leuke dingen doen en veel onder de mensen zijn.

De dagen gaan nu langzaam, maar straks vliegen ze voorbij hoor.

En niet gaan aftellen nu hoor

Heb je mensen om je heen die je kunnen steunen?

Ik ben stiekem wel aan het aftellen haha, nog 112 dagen!

Er is al 1 maand voorbij haha!

Nu nog 3 weken superdruk voor school... en daarna vakantie!

Heb wel veel vriendinnen, maar die begrijpen dat écht niet hoor wat het is...
Hoi Minniee,

Je bent toch wel aan het aftellen, zie ik

Hoe gaat het met je?
Hoi Mylia,

Hoe gaat het met jou?
Hoi allemaal,

Mijn vriend is sinds dinsdag op oefening in Curacao. In december komt hij weer terug. Hij is dan 4 maanden weg geweest.

Ik mis hem nu ontzettend en zou het liefste de hele dag slapen zodat de tijd maar snel gaat.

Daarnaast ben ik heel bang dat het anders zal zijn tussen ons als hij terug is. Ook al zegt hij zelf van niet.

Ervaren jullie dit ook als jullie vriend/man op oefening/uitzending moet?

Groetjes, Noortje
Hallo

Zijn er nog dames van wie de partner momenteel uitgezonden is. Hier is hij dinsdagnacht vertrokken naar Afghanistan en heb het er zo verdomd moeilijk mee. Mis hem zo. Kan nergens anders aan denken. Verander in een volslagen psychopaat als ik even mijn gsm niet kan vinden en kan amper eten of drinken...
Vraag me werkelijk af hoe ik dat klaar krijg tot hij terug is 22/3 pas...
Ambugirl schreef:
18-11-2018 16:48
Hallo

Zijn er nog dames van wie de partner momenteel uitgezonden is. Hier is hij dinsdagnacht vertrokken naar Afghanistan en heb het er zo verdomd moeilijk mee. Mis hem zo. Kan nergens anders aan denken. Verander in een volslagen psychopaat als ik even mijn gsm niet kan vinden en kan amper eten of drinken...
Vraag me werkelijk af hoe ik dat klaar krijg tot hij terug is 22/3 pas...
Die van mij.. hij is nu 3 maand weg 3n komt over 2 maanden terug...

Kunnen jullie veel contact hebben en is het de eerste keer ?
Eerste keer sinds wij samen zijn en tweede keer voor hem. Tot nu toe hebben we dagelijks contact gehad al maakt het uurverschil van 3,5 uur het ook niet makkelijker...
Sinds vandaag zit hij even in Kabul met helivlucht en heeft hij wakkel wifi...
Hoe gingen bij jou de drie maanden tot nu? Bij jou nog langer dan de 4 mnd 1 week en 2 dgn...niet dat ik tel (6)
Ambugirl schreef:
18-11-2018 20:53
Eerste keer sinds wij samen zijn en tweede keer voor hem. Tot nu toe hebben we dagelijks contact gehad al maakt het uurverschil van 3,5 uur het ook niet makkelijker...
Sinds vandaag zit hij even in Kabul met helivlucht en heeft hij wakkel wifi...
Hoe gingen bij jou de drie maanden tot nu? Bij jou nog langer dan de 4 mnd 1 week en 2 dgn...niet dat ik tel (6)

Ik mis hem enorm en de eerste 2/3 weken vond ik het zwaarste... gelukkig heb ik veel afleiding van werk en dagelijks leven ed.... is voor ons ook de eerste keer sinds we samen zijn..

Ik maak om de week een leuk pakket voor hem... kijk eens op Pinterest naar care package. Staan echt leuke dingen bij en voor jou misschien fijn om voor hem te doen en hun kijken er enorm naar uit...
Ik heb vandaag een eerste pakket naar hem toegestuurd via een collega van hem die het meeneemt naar de kazerne om te versturen.
Doordat de vertrekdatum een paar keer werd vervroegd en ik verlof nam om hem weg te doen zat ik sinds zijn vertrek nu alleen thuis. De kinderen zijn wel thuis ( mijne, nieuw samengesteld gezin) maar het is niet hetzelfde he...
Vanaf morgenvroeg terug werken dus hopenlijk helpt de afleiding.
Hoop vooral normaal door de dag te raken want ben tot nu toe nog geen dag doorgeraakt zonder om het minste in tranen te barsten.
Dit weekend met de dochter naar Valkenburg kerstgrotten en b&b in Nuth geweest m, was weekend dat we samen hadden geboekt maar in het water is gevallen door vervroegd vertrek. Dat was dus behoorlijk zuur kan je wel denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven