Herfsttetters!
zaterdag 29 december 2012 om 21:12
zaterdag 29 december 2012 om 21:19
zaterdag 29 december 2012 om 21:22
Super nieuws van Fiolletje. Ik zit net even elders bij te lezen. Hier gaat alles zo z'n gangetje. Grootste nieuws op dit moment is dat ik een kitten in huis heb . Ik kwam gisteren thuis en daar zat ze nat en hongerig bij mijn keukendeur! Ze sprintte weg toen ik er aan kwam, maar toen ik binnen was hoorde ik haar vreselijk miauwen en na een minuut of 5 met brokjes rammelen en lief praten kwam ze naar me toe en kon ik haar pakken. Ze is helemaal zwart met een paar witte haartjes op de borst en ik schat haar een week 10 ofzo. Ze is niet wild en mensen gewend en ze had een enorme honger. Ik heb haar op Amivedi en de site van de dierenambulance gezet.
zaterdag 29 december 2012 om 21:37
quote:Splinter02 schreef op 29 december 2012 @ 21:33:
Wat lief Slof, zo'n kleintje! Je kent geen mensen in de buurt die een nestje hebben? En wat doe je als er geen reactie komt op je melding? nee, maar ik kan morgen wel even wat boerderijen in de omgeving afgaan. Enne, moet ik echt antwoord geven op jouw tweede vraag
Wat lief Slof, zo'n kleintje! Je kent geen mensen in de buurt die een nestje hebben? En wat doe je als er geen reactie komt op je melding? nee, maar ik kan morgen wel even wat boerderijen in de omgeving afgaan. Enne, moet ik echt antwoord geven op jouw tweede vraag
zaterdag 29 december 2012 om 21:48
quote:Slofje schreef op 29 december 2012 @ 21:40:
En Olijf heeft weer een Olijvenstunt . Sterkte meis!
ja, maar wel een hele foute dit keer. Nacht in het ziekenhuis en elleboog is onder narcose weer teruggezet.
Aan wie moet ik nu een mailtje sturen om plaatjes te kunnen plakken?Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan.
Geeeeeeeen idee wat voor antwoord je zou gaan geven.
En Olijf heeft weer een Olijvenstunt . Sterkte meis!
ja, maar wel een hele foute dit keer. Nacht in het ziekenhuis en elleboog is onder narcose weer teruggezet.
Aan wie moet ik nu een mailtje sturen om plaatjes te kunnen plakken?Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan.
Geeeeeeeen idee wat voor antwoord je zou gaan geven.
zaterdag 29 december 2012 om 21:56
ahum , ik wil dus dat mailtje sturen, maar krijg geen apestaartje getypt. Volgens mij is dit een vreemd engels toetsenbord ofzo. Apestaartje staat boven de komma, maar als ik shift indruk krijg ik geen apestaart maar streepies. Oh gevonden, als ik shift en het teken voor die streepies boven de 2 intoets krijg ik een apestaart?? Snappen jullie het nog.......