Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Slof

Splint
Het Viva forum is papaja.
Hi, ik val wel een beetje uit de toon in me jurkje

She's back! Hoe is het met je meis? Vertel!

Belangrijkste laatste update hier is dat Olijfje met haar arm in het gips zit: eergisteren in Brussel gevallen en elleboog uit de kom. Nu weer alles recht enzo, maar veel spierpijn en erg onhandig en nog moe van alle commotie.

En Fiolletje is zwangerT!
Ik zie je jurk niet. Forum mobiel.

Hoe is het?
Ja hup, ga jij je eerst even verkleden.
Die smiley bij Fiolletje
Wel erg...weken lang tetteren we hier en de samenvatting is in 2 zinnen klaar.

Hmm
Nee Bieb, er is meer! *galmt met Tommy's Teleshopping stem*

Maar ik ben lui en zit met een half oog naar Theo Maassen te kijken.

Wel nog een belangrijke: dat Fantje mogelijk een nare diagnose heeft gekregen: een broertje van MS, waarvan ik de naam even kwijt ben.
Super nieuws van Fiolletje. Ik zit net even elders bij te lezen. Hier gaat alles zo z'n gangetje. Grootste nieuws op dit moment is dat ik een kitten in huis heb . Ik kwam gisteren thuis en daar zat ze nat en hongerig bij mijn keukendeur! Ze sprintte weg toen ik er aan kwam, maar toen ik binnen was hoorde ik haar vreselijk miauwen en na een minuut of 5 met brokjes rammelen en lief praten kwam ze naar me toe en kon ik haar pakken. Ze is helemaal zwart met een paar witte haartjes op de borst en ik schat haar een week 10 ofzo. Ze is niet wild en mensen gewend en ze had een enorme honger. Ik heb haar op Amivedi en de site van de dierenambulance gezet.
oh, wat erg voor Fantje. Staat het hier ergens op het forum?
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 19 december 2012 @ 18:52:Hier schrijft ze erover Slof. En wij reageren daar natuurlijk op.
Ziekte van Devic/NMO

Wat leuk van kitten!
Wat lief Slof, zo'n kleintje! Je kent geen mensen in de buurt die een nestje hebben? En wat doe je als er geen reactie komt op je melding?
Zullen we gaan samenwerken Pilou?
Goed plan
quote:Splinter02 schreef op 29 december 2012 @ 21:33:

Wat lief Slof, zo'n kleintje! Je kent geen mensen in de buurt die een nestje hebben? En wat doe je als er geen reactie komt op je melding? nee, maar ik kan morgen wel even wat boerderijen in de omgeving afgaan. Enne, moet ik echt antwoord geven op jouw tweede vraag
En Olijf heeft weer een Olijvenstunt . Sterkte meis!

Aan wie moet ik nu een mailtje sturen om plaatjes te kunnen plakken?
quote:Slofje schreef op 29 december 2012 @ 21:40:

En Olijf heeft weer een Olijvenstunt . Sterkte meis!

ja, maar wel een hele foute dit keer. Nacht in het ziekenhuis en elleboog is onder narcose weer teruggezet.

Aan wie moet ik nu een mailtje sturen om plaatjes te kunnen plakken?Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan.

Geeeeeeeen idee wat voor antwoord je zou gaan geven.
En ja hoor, mevrouw heeft een knuffelaanval en ik ka nie meeeeeer tiepe ..
ahum , ik wil dus dat mailtje sturen, maar krijg geen apestaartje getypt. Volgens mij is dit een vreemd engels toetsenbord ofzo. Apestaartje staat boven de komma, maar als ik shift indruk krijg ik geen apestaart maar streepies. Oh gevonden, als ik shift en het teken voor die streepies boven de 2 intoets krijg ik een apestaart?? Snappen jullie het nog.......
Poes heeft aanrecht ontdekt met daarop een belegd broodje kaas in folie! Halve broodje is al weg, kleine boef. Ik zal morgen wat foto's maken en als het mag van Viva plaatsen
Neem nou gewoon facebook Slof,daar zie je zoveel meer

En kun je onderin je beeldscherm rechts niet de taal van je toetsenbord aanpassen?

Ik ben van mobiel forummen maar weer op de laptop gegaan net.

Daar werkt de negeerknop tenminste?
dubbel...
anoniem_159189 wijzigde dit bericht op 29-12-2012 22:14
Reden: dubbel
% gewijzigd
Wie moet er genegeerd worden Bieb?

Slof, kitten wil denk ik helemaal niet weg bij jou!

En heel handig, zo'n toetsenbord. Moet je maar veel gebruiken, dan went het vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven