Mode & Beauty alle pijlers

piercing bij mannen

27-12-2012 16:27 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
iemand hier ervaring mee? Mijn vrouw wil dat ik mijn tepels laat piercen.Graag een mening of advies aub
quote:Muloza schreef op 27 december 2012 @ 16:57:

Ik heb een tongpiercing. Is dat ook ordinair? Nee, dat is mooi.

Ook mooi als je zulke borsten hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind tepelpiercings geen bal an.

Maar piercings bij mannen kan best vind ik.

Het lijken wel 2 muizen... of neusaapjes.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:del_speciaal schreef op 27 december 2012 @ 16:42:

[...]

Dat je het ordinair vindt, oké. Maar wat is er smerig aan?

Ik persoonlijk vind het wel wat hebben, een piercing door een tepel.

Niks smerigs aan en leuk om mee te spelen. En het ziet stoer en sexy uit, maar dat vind ik. Het ziet er smerig uit. Mijn bed komt het niet in
Saaar en BgB hebben de smerigheid bewezen *rent hard weg*
Ach, alles is mooier op een aantrekkelijk lichaam toch? Ik ben ook mooier op een aantrekkelijk lichaam bijvoorbeeld.
Ik vind ´t een verschrikkelijk gezicht, maar ik vind het nog erger als mannen geen eigen wil hebben.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Liv_1 schreef op 27 december 2012 @ 17:19:

Ach, alles is mooier op een aantrekkelijk lichaam toch? Ik ben ook mooier op een aantrekkelijk lichaam bijvoorbeeld.
Piercings zijn zooooooo 2008...

Gelukkig zie je de wenkbrauw piercing bijna niet meer.

Vind het zo vreselijk lelijk.

Ohja,en een tepel piercing kan erg erg gaan ontsteken.

Vriendin van me had er een,heeft een half jaar geduurd voor de van de ontstekingen af was.
Piercings zijn zo lelijk.
Ik vind het absoluut niet mooi. ook niet bij vrouwen.
Lelijk en ordinair. Ga vooral je gang.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
PFFFFFFFFFF goedemorgen dank voor de vele (heftige) reacties ,vui,smerig,eien wil,alles komt langs hier,maar is niet erg ik vroeg om reacties's en dan moet je ook niet klagen.Natuurlijk heb ik een eigen wil en een mening,maar mijn vrouw zou tepel piercings fijn vinden om er lekker mee te kunnen spelen bij mij,vandaar mijn vraag.ik had er al veel over gelezen op internet dus ik weet er al wat van af.en tja wie ziet het onder je kleding,je doet zoiets toch voor jezelf lijkt mij.Helemaal overtuigd ben ik nog niet maar ik denk dat er in 2013 wel een paar staafjes door mijn tepels zullen gaan,maar als het zover is wil ik het zelf ook natuurlijk.dank allen hier voor de reactie's
Okee, als jij je er maar prettig bij voelt.

Veel plezier ermee!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Een paar staafjes per tepel?
ik heb niet van die groote tepels dus dan lijkt mij 1 per tepel wel genoeg saaaaaar,
quote:erik56 schreef op 28 december 2012 @ 07:46:

PFFFFFFFFFF goedemorgen dank voor de vele (heftige) reacties ,vui,smerig,eien wil,alles komt langs hier,maar is niet erg ik vroeg om reacties's en dan moet je ook niet klagen.Natuurlijk heb ik een eigen wil en een mening,maar mijn vrouw zou tepel piercings fijn vinden om er lekker mee te kunnen spelen bij mij,vandaar mijn vraag.ik had er al veel over gelezen op internet dus ik weet er al wat van af.en tja wie ziet het onder je kleding,je doet zoiets toch voor jezelf lijkt mij.Helemaal overtuigd ben ik nog niet maar ik denk dat er in 2013 wel een paar staafjes door mijn tepels zullen gaan,maar als het zover is wil ik het zelf ook natuurlijk.dank allen hier voor de reactie's

Dan wil ik wel graag de foto's zien als bewijs. Dus dat jij een papieren Viva naast die piercings houdt. Afgesproken?
Als de piercings meer sex opleveren zeker doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven