oops I did it again

30-12-2012 12:27 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens in de anderhalf jaar overkomt het me, de wasmachine maakt een raar geluid. Ik weet al wat het is.. .er zit iets achter de trommel en ik weet ook heel goed hoe het komt. Ik heb hem weer net iets te vol gehad en er is iets achter geraakt. En weer neem ik me voor om het kleine spul in een waszak te doen (en met twee kinderen onder de 2 jaar is dat heel veel klein spul). Maar goed nu zit ik dus met een probleem. Want naast de kosten die het met zich mee gaat brengen waar vind ik een monteur die snel kan komen, dat gaat niet lukken nu. Dat betekend zeker een week zonder machine. En dat met twee kleine kinderen zie ik niet zitten.

Dus wie weet hoe ik dit probleem zelf kan oplossen? Kan dat sowieso???

Eigenlijk wilde ik het al in het topictitel zetten maar omdat ik zelf al een hekel heb aan al die help topic eindig ik er maar mee

HELLUP!!!!!!
Geen oplossing voor je maar wel een dank je wel, nu heb ik dat &^%% liedje in mijn hoofd
Achterkant openschroeven?
Als je in een middelgrote of grote stad woont kun je daar een naar een waswinkel zoeken, vragen of je bij de buren kunt wassen of bij de ouders cq schoonouders. Indien die in de buurt wonen.
quote:rozenstruikje schreef op 30 december 2012 @ 12:28:

Geen oplossing voor je maar wel een dank je wel, nu heb ik dat &^%% liedje in mijn hoofd Sorry... ik nu zelf ook
Ik heb dat met bankpasjes. Ik heb gisteren voor de 4e! Keer dit jaar mijn bankpasje bij mijn telefoon gehad.
Woon in een klein dorp helaas en schoonouders wonen niet om de hoek. Zou het de buren kunnen vragen hoor als de nood hoog is. Maar ik draai normaliter 1 per dag ....
quote:maZZelen schreef op 30 december 2012 @ 12:31:

Ik heb dat met bankpasjes. Ik heb gisteren voor de 4e! Keer dit jaar mijn bankpasje bij mijn telefoon gehad.

Zijn wij zussen of zo???

Dat gebeurd mij dus ook regelmatig, en dan durf ik ook nog te zeggen...ja hoor, ik heb ECHT de zakken gecontroleerd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:chatnoir schreef op 30 december 2012 @ 12:32:

Woon in een klein dorp helaas en schoonouders wonen niet om de hoek. Zou het de buren kunnen vragen hoor als de nood hoog is. Maar ik draai normaliter 1 per dag ....Een ouderwetse wasserette een optie?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat openschroeven van de achterkant, is dat makkelijk??

Mazzelen erg toch, elke keer weer dezelfde fout maken. Argh... man was ook niet blij met me. Vandaar dat ik het zelf wil oplossen. Hij zit in het buitenland. Anders had hij er nog wel naar kunnen kijken.
Wasserette hebben we hier niet alleen een stomerij en dat gaat wel erg duur geintje worden
Mazzelen, wat is er verkeerd aan je bankpas bij je telefoon?
Ik heb dat met bankpasjes. Ik heb gisteren voor de 4e! Keer dit jaar mijn bankpasje bij mijn telefoon gehad. qoute..

Misschien heel blond maar ik snap hem niet?!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Door de magneet in de telefoon werkt het pasje niet meer, toch?

Ik heb nl ooit een bankpas op de koelkast gedaan met een magneet. Kon ik hem niet kwijtraken... oeps... die deed het dus niet meer.
quote:nellaaa schreef op 30 december 2012 @ 12:35:

Mazzelen, wat is er verkeerd aan je bankpas bij je telefoon?

Ik zou zeggen probeer het eens!

Bij voorkeur niet net voor je vakantie of tijdens de feestdagen. Het meest gunstige tijdstip is maandagochtend om een uur of 8, dan heb je vrijdag een nieuwe pas.
quote:lichtbron schreef op 30 december 2012 @ 12:37:

Ik heb dat met bankpasjes. Ik heb gisteren voor de 4e! Keer dit jaar mijn bankpasje bij mijn telefoon gehad. qoute..

Misschien heel blond maar ik snap hem niet?!De magneet in de telefoon maakt dat je pas het niet meer doet.
Heb ze zo vaak samen en er gebeurt helemaal niks met de pas. Vandaar mijn vraag

Óóit wel bij een magneet sleutel gehouden. Dat was geen goed idee.
oh ja en de wasmachine gaat altijd kapot op een moment dat het echt echt echt niet uitkomt. Tijdens de feestdagen zoals nu, maar ook vlak voor mijn uitgerekende datum (tot 2x toe!!!), vlak voor de vakantie... waarom dan toch vraag ik me elke keer af. Waarom niet gewoon op een normale maandagochtend.
quote:chatnoir schreef op 30 december 2012 @ 12:39:

Door de magneet in de telefoon werkt het pasje niet meer, toch?

Ik heb nl ooit een bankpas op de koelkast gedaan met een magneet. Kon ik hem niet kwijtraken... oeps... die deed het dus niet meer.

Sorry, verder geen tips. Het is erg vervelend dat de wasmachine niet niet doet, zou ook gek worden met 3 kinderen en minstens 1 was per dag!
Maar goed, iemand enig idee of ik dit probleem zelf kan oplossen? Iemand???? Dat zou zo fijn zijn....
quote:nellaaa schreef op 30 december 2012 @ 12:42:

Heb ze zo vaak samen en er gebeurt helemaal niks met de pas. Vandaar mijn vraag

Óóit wel bij een magneet sleutel gehouden. Dat was geen goed idee.Volgens mij gaat het pas serieus mis als je gebeld wordt.
Jack zegt: achterplaat eraf halen, dan kun je erbij. Is niet makkelijk, maar het kan. Onze filter zat vast en hij heeft m er op die manier ook uit gekregen.

Als je dan toch de boel open hebt liggen zou ik meteen ff de filter checken op kindersokken
Ah, dat zou kunnen. Heb er niet overdreven veel verstand van.
Is er geen hulpvaardige buurman in de buurt?
Maar dat met die telefoon vs. pasjes is toch niet meer sinds we de chip gebruiken ipv de magnetische strip?

Ik zou een handige buurman/kennis vragen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven