Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb ook koffie. Ben er net uit. Ja ja, 10 uur! Ik leer het wel. Eindelijk.

Kan ik volgende week weer gaan oefenen in eerder naar bed gaan.

Splinter, ze staan allebei in de halve finale. Die wordt vanavond gespeeld. Om 8 uur op sbs7. Van Barneveld tegen Phil Taylor (wordt leuk) En Van Gerwen tegen Wade.
Thee en vruchtenkrakeling op bed nu
Koffie met een Zeeuws Rondje.

*gaat wachten op kittenfoto's van Slof*
Voor de liefhebber, op NL 1, onvervalste jaren '70 tv over Willem Breuker.

Of waren er geen liefhebbers hier?

Ratje, van eentje had ik al gehoord dat hij in de halve finale stond. Ik dacht dat ze nu de halve finale gespeeld hadden, maar dat is dus vanavond.
Wat een lekkere ontbijten hebben jullie. Ik heb alleen maar koffie. Met straks een boterham met leverworst.

Slof, is het nog laat geworden?

TH, hoe is het bij jou?

Fiolle?

Tonks?
OMG het is wel heul jaren '70. Bijna Monty Python achtig.
Ik lig nog steeds in bed en MO heeft de ogen weer dicht én de afstandsbediening van de tv...
En klaar weer. Leuk begin van de zondag.

Nu een eitje-ontbijtje maken.

Bieb, handig zo'n afstandsbedieningbeheerder.
Nee hé.

En nu begint ie ook nog te snurken. Ik ga maar douchen.
Bieb

Ik had 2 gewokte eieren op een boterham (roerbakeieren)

En sjors

Nu heb ik weer sjors

Ik stond vanmorgen op de weegschaal en was niet zo blij. Dus even geen koekjes en snoepjes en sjipjes voor mij.

En nu een poging kledingkamer + verlengstuk opruimen in de hoop dat het verlengstuk nog een logeerbed blijkt te zijn.
Ze wil niet stil zitten

en zwart is moeilijk te fotograferen hoor

En ze is héél erg aan de diarree en ze doet dat niet op de bak, dus ben druk in de week met wasjes draaien (dekbed, dons en hoes van de bank).
Owww, wat een droppie! Die oogjes

Minder fijn dat ze uiteraard jouw bed gebruikt als bak. Waarschijnlijk is ze ander voer gewend ofzo?

Pilou, dat moet je ook NIET doen, op de weegschaal gaan staan.

Tenzij je Ratteke heet.

Ik doe het volgende week wel weer een keer.
Wat een snoepie! En lekker wassen... je moet toch wat in de weekenden
Ja, ander voer dacht ik ook al aan. Morgen even de DA bellen. Moest ik toch al want Koos krabt ook weer de krullen van de kop. Ik ga nu filmpje kijken met thee en lekkere broodjes!
Ach joh,anders verveel je je maar op zondag

Maar klinkt alsof ze niet gewend is op een bak te gaan. Ik gok op een boerderij/schuurkatje en die heeft het bij jou natuurlijk veel en veel fijner!!

heb je nog ontwormspul liggen?

Lief dingetje om te zien
Ontwormpasta staat op boodschappenlijst. Ik denk altijd dat boerderijkatten schuw en bang zijn, maar dit meissie is niet bang voor mij. Ze is wel heel rustig en spelen kent ze ook niet, maar misschien heeft ze wel buikpijn.
Hoeft natuurlijk niet.

In mijn jeugd veel klasgenootjes van de boerderie waar de poezen wel aanhankelijk waren en fatsoenlijk eten kregen (kattebrokken en brood in dikke vette koemelk)

Verschil was alleen dat ze niet in huis zelf kwamen.
Hoe reageren de andere poezen op haar? Misschien kunnen die helpen met spelen enzo.

*bwurp*

Eitje-ontbijtje zit erin. Nu cake bakken. Zo grappig, dat is echt jaaaaaaaren geleden dat ik dat heb gedaan (althans, zonder kant-en-klaar beslag te gebruiken). En ik weet nog exact de hoeveelheden enzo.

Vroegah maakte ik altijd een klein beetje beslag, gewoon om zelf op te eten. 1 ei, 50 gr boter en suiker en bloem. En misselijk daarna!
Owww ja, Olijfje, ik zat nog te denken over jouw aankleed-gedoe. Heb je niet wat oude kleding die je kapot kan knippen? Dat je dan de rechtermouw openknipt en op de schouder en manchet van dat plak-klittenband doet, zodat je het daar wel dicht kunt maken. Is makkelijker met aantrekken en je hebt dan wel (redelijk) normale kleding aan. Leuk klusje voor Olief?

Man had een paar jaar geleden zijn kniebanden gescheurd en liep met een metalen brace om zijn knie. Hij heeft toen bij een oude broek de pijp opgeknipt en er een rits in gezet, zodat hij wel gewoon een broek aan kon trekken.

Misschien kun je zoiets creatiefs bedenken?

Jij zit echt geen film te kijken!

Maar wat een schatje zeg.
ooooh, wát een scheeeeeeeeeeeeeeeetje!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hee lieverds, ben ik ook weer eens. Heb niet alles meegekregen, maar sommige dingen wel.

Slof, welkom terug! En meteen met een zwarte knallerd binnenkomen, wat een liefie is dat zeg

Fant, wat een schrik, die diagnose. Hoe gaat het nu met je?

Olijf, hoe is het vandaag? Kun je misschien zo'n ponchoding aanschaffen?

Splint, ik begrijp het helemaal, je verdriet om Sil. Hij was ook heel bijzonder, en heeft een bijzondere plek in je hart. Dat gaat nooit weg. En gelukkig maar.

Hier gaat het effe wat minder. Voel me heel onzeker. Ongeveer alle zwangerschapssymptomen zijn verdwenen. Toen heb ik donderdagavond een test gedaan om mezelf gerust te stellen, en die was heel veel lichter dan de test die Moeders voor Moeders 10 dagen eerder had gedaan. Vervolgens daalde mijn temperatuur op vrijdag ook nog. Dat weten jullie waarschijnlijk niet, maar dat is een slecht teken.

Ziekenhuis gebeld of ik misschien de echo van komende woensdag kon vervroegen: "Nee, daar is geen enkele reden voor." Ehm, nou ja, misschien omdat ik nogal in paniek ben en dan niet nog vijf dagen in paniek hoef te zijn? "Nee, er is geen énkele reden."

Ongevoelige tang. Als ze nou zou zeggen dat ik geen reden heb om me zorgen te maken, maar dat zei ze niet. Je zou toch denken dat ze vaker bezorgde vrouwen aan de lijn heeft.

Nou ja, ondertussen is mijn temperatuur gelukkig wel weer op het juiste niveau, dus dat is fijn.

Nu blijkt echter dat mijn lieve nichtje waarschijnlijk vijfde ziekte heeft. Ik heb haar gezien op Eerste Kerstdag, en twee dagen later kreeg ze uitslag. Dat zou betekenen dat ze besmettelijk was toen ik haar zag. Als ik die ziekte nog nooit gehad heb (kan ik me niet herinneren) en geen antistoffen heb, kan dat gevaarlijk zijn, vooral in het eerste trimester van de zwangerschap. Kan het einde van de zwangerschap betekenen, mocht ik ziek worden (9% kans dat het misgaat als ik ziek word).

Maar daar valt nu dus niks meer aan te doen, ik ben wel of niet besmet. Ik ga morgen de verloskundige bellen. Incubatietijd kan wel drie weken zijn, dus ik weet pas 15 januari of ik ziek word of niet. Voor die tijd is het misschien mogelijk om mijn bloed te controleren op al bestaande antistoffen, maar dat schijnt ook minstens een week te duren, dus ik blijf nog wel even in onzekerheid.

Nou ja, van die dingen. Daar word ik niet zo blij van. Heb nu dus wel vakantie, maar eigenlijk alleen maar stress. En had liever aan het werk geweest, want dan zou ik geen tijd hebben om na te denken.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Jeetje Fiolle... Adem in, adem uit...

Ik kan me voorstellen dat je in de stress bent. Wat jammer dat je dan zo een ongevoelige tang treft. Het hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar het kan wel.

De duimen staan aan hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven