Newbie hier!
zondag 30 december 2012 om 15:32
Hallo Viva dames en heren!
Na jaren van meelezen heb ik toch ook maar een profiel aangemaakt. Wist alleen niet waar ik dit onderwerp moest plaatsen, maar onder "overig" leek me wel geschikt. En ja, ik ken de (meeste) onbeschreven regels en wetten van 't forum! Nu nog uitdokteren hoe het allemaal precies werkt (profielfoto plaatsen en al die shizzle...)
Heb er zin in!
Na jaren van meelezen heb ik toch ook maar een profiel aangemaakt. Wist alleen niet waar ik dit onderwerp moest plaatsen, maar onder "overig" leek me wel geschikt. En ja, ik ken de (meeste) onbeschreven regels en wetten van 't forum! Nu nog uitdokteren hoe het allemaal precies werkt (profielfoto plaatsen en al die shizzle...)
Heb er zin in!
Maar dat is dan mijn mening...
zondag 30 december 2012 om 16:35
quote:vodka schreef op 30 december 2012 @ 16:28:
[...]
Maar dan moet ik er toch eerst een ava op kunnen zetten...
Ik heb even geprobeerd en je hebt gelijk: er gebeurt geen reet. Kun je je meteen introduceren op het Bug-topic .
edit: lekker weer. Zit ik waarschijnlijk tot juli 2014 met een kerstmuts op mijn hoofd.
[...]
Maar dan moet ik er toch eerst een ava op kunnen zetten...
Ik heb even geprobeerd en je hebt gelijk: er gebeurt geen reet. Kun je je meteen introduceren op het Bug-topic .
edit: lekker weer. Zit ik waarschijnlijk tot juli 2014 met een kerstmuts op mijn hoofd.
zondag 30 december 2012 om 16:35
zondag 30 december 2012 om 16:38
zondag 30 december 2012 om 16:44
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 december 2012 @ 16:35:
[...]
edit: lekker weer. Zit ik waarschijnlijk tot juli 2014 met een kerstmuts op mijn hoofd.Jaja, wen er maar aan, die kerstmuts!
[...]
edit: lekker weer. Zit ik waarschijnlijk tot juli 2014 met een kerstmuts op mijn hoofd.Jaja, wen er maar aan, die kerstmuts!
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
zondag 30 december 2012 om 17:04
zondag 30 december 2012 om 17:42
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 december 2012 @ 16:35:
[...]
edit: lekker weer. Zit ik waarschijnlijk tot juli 2014 met een kerstmuts op mijn hoofd.Je komt het parodiëttetopic niet meer in met die muts. Je weet hoe modebewust we daar zijn....
[...]
edit: lekker weer. Zit ik waarschijnlijk tot juli 2014 met een kerstmuts op mijn hoofd.Je komt het parodiëttetopic niet meer in met die muts. Je weet hoe modebewust we daar zijn....
zondag 30 december 2012 om 17:46
quote:Eleonora schreef op 30 december 2012 @ 17:42:
[...]
Je komt het parodiëttetopic niet meer in met die muts. Je weet hoe modebewust we daar zijn....
Het is toevallig wel MIJN topic hoor. En jij moet vooral wat zeggen met die altmodische uilenbril van je. Tsk.
(speciaal voor jou TO: een introductie in het verschijnsel forumfittie)
[...]
Je komt het parodiëttetopic niet meer in met die muts. Je weet hoe modebewust we daar zijn....
Het is toevallig wel MIJN topic hoor. En jij moet vooral wat zeggen met die altmodische uilenbril van je. Tsk.
zondag 30 december 2012 om 18:05
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 december 2012 @ 17:46:
[...]
Het is toevallig wel MIJN topic hoor. En jij moet vooral wat zeggen met die altmodische RETRO uilenbril van je. Tsk.
Pas op hoor. Retro is altíjd trendy.
En jóuw topic? Ik laat het zo sluiten. Je kent mijn positie.
[...]
Het is toevallig wel MIJN topic hoor. En jij moet vooral wat zeggen met die altmodische RETRO uilenbril van je. Tsk.
Pas op hoor. Retro is altíjd trendy.
En jóuw topic? Ik laat het zo sluiten. Je kent mijn positie.