Bar Too Much *****202****
zondag 30 december 2012 om 10:17
Jo, jongste wordt zo thuis gebracht. Vriendje was eerst alleen thuis (nou ja, met zijn ouders), maar later kwamen zijn 2 broers en 1 zusje thuis en had jongste last van de drukte. Die is dat niet gewend.
Dus het leek verstandig dat hij vandaag niet te laat naar huis zou gaan. En omdat vriendje-z'n-ouders nog even naar Ikea moeten, komen ze hem even brengen
Dus het leek verstandig dat hij vandaag niet te laat naar huis zou gaan. En omdat vriendje-z'n-ouders nog even naar Ikea moeten, komen ze hem even brengen
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 30 december 2012 om 18:07
Vond hij het ook zo spannend???
Meis, dan moet je echt effies je man steunen hoor.........
Ik had ook nog bezoek vanmiddag........ en dat was haske lief, dus daar heb ik ook mee zitten teuten, maar ik was wel blij, dat ik alleen was met DE rit van Sven en Jan Blokhuizen..... wat was DAT spannend....
Meis, dan moet je echt effies je man steunen hoor.........
Ik had ook nog bezoek vanmiddag........ en dat was haske lief, dus daar heb ik ook mee zitten teuten, maar ik was wel blij, dat ik alleen was met DE rit van Sven en Jan Blokhuizen..... wat was DAT spannend....
zondag 30 december 2012 om 18:15
zondag 30 december 2012 om 18:19
zondag 30 december 2012 om 18:21
quote:jooppie schreef op 30 december 2012 @ 18:19:
Stoppen met roken is zo'n beetje de beste beslissing ooit voor mij, daar ben ik nog elke dag blij om.
Kan mezelf iig niks verwijten.....
Ik neem er nog eentje....
Hoeveel oliebollen en flappen voor 7 mensjes die er de hele oudjaarsdag, avond en nieuwjaarsdag zijn, moet ik kopen ????
7 oliebollen en 7 appelflappen is meeeer dan genoeg. Het gaat om het idee
Vieze dingen!
Stoppen met roken is zo'n beetje de beste beslissing ooit voor mij, daar ben ik nog elke dag blij om.
Kan mezelf iig niks verwijten.....
Ik neem er nog eentje....
Hoeveel oliebollen en flappen voor 7 mensjes die er de hele oudjaarsdag, avond en nieuwjaarsdag zijn, moet ik kopen ????
7 oliebollen en 7 appelflappen is meeeer dan genoeg. Het gaat om het idee
Vieze dingen!