Entertainment alle pijlers

Top 2000 editie 2012

25-12-2012 12:26 110 berichten
De radio staat weer aan op Radio 2, met heerlijke top 2000 muziek.

Wie luisteren er dit keer mee?

Heerlijke muziek tot oudjaarsavond.

Hier de lijst der lijsten!!

http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/



Alle reacties Link kopieren
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
The Boxer....tijdloos...
Alle reacties Link kopieren
Gevolgd door Heroes...al net zo tijdloos.



Shit...ik kom de deur niet meer uit vandaag:)
Alle reacties Link kopieren
Deze ook toch, Rem met losing my religion?
Mr Blue Sky, heerlijk.



Top 2000 cafe schijnt het uitje tussen kerst en oud en nieuw te worden zo te lezen in de dagbladen.
Alle reacties Link kopieren
Ik luister meestal alleen op 31 december, dan komen toch de mooiste nummers voorbij. The end, paar keer Radiohead en The boxer, prachtig allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:newkitten schreef op 31 december 2012 @ 09:21:

Je hebt er echt de wekker voor gezet? Waarom??Omdat dat leuk is... daarom...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmiddag klaar met boodschappen doen, stap in de auto en zet de radio aan. Net op dat moment startte Barcelona van Queen (op nr. 105). Alsof het zo heeft moeten zijn, ik heb erop gestemd, schitterend nummer..
Alle reacties Link kopieren
En nu weer Queen, Don't stop me now.

TOPPIE!!!
Alle reacties Link kopieren
@hasse: juist! Dat is denk ook de enige juiste reden hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Ah mooi: Sound of silence van Simon and Garfunkel.

Ik kende dat nr van de Dire straits niet van net. Maar ik ben nooit een D.S fan geweest.
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier die hard Queen fans?
Alle reacties Link kopieren
Niet die hard, maar ik vind wel dat ze geweldige nummers hebben. Innuendo is mijn persoonlijke favoriet!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik vind '39' de mooiste van Queen.

En nu moet ik even meebleren met Robbie .
Alle reacties Link kopieren
Mwah. Hier ga ik echt niet meebleren.

Heb je de chat van de Top2000 ook ontdekt? Mag je cijfers geven aan de nummers die voorbijkomen, leuk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik had Innuendo net erg hard staan en besloot om Queen fan te worden. Had van de week dvd gezien bij oom. In Montreal en dat vond ik ook geweldig. Dus morgen wat nrs. via I Tunes downloaden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het niet op de site van radio2.
Alle reacties Link kopieren
Beetje lastig te vinden:

http://www.top2000chat.net/flash/index.php
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Probeer maar 's en kijk of je mij ziet

Tip: ik heet niet hetzelfde als hier.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, ik zie al een bekende naam.
quote:Isabelle41 schreef op 31 december 2012 @ 20:02:

Bedankt, ik zie al een bekende naam.
Alle reacties Link kopieren
Want die Brandsteders moet ik niet. Even luid meebleren
Alle reacties Link kopieren
Even naam veranderd.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 31 december 2012 @ 20:12:

Even naam veranderd. Zag het. Adele nu, ik vind maar 2 nrs ok van haar. Deze en Rumour has it. Neem het vanavond op voor zoon want die heeft geen h.d. recorder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven