Keep Running
zondag 17 juni 2012 om 14:15
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.
Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.
Wie kletst er mee?
Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.
Wie kletst er mee?
woensdag 26 december 2012 om 12:15
Net terug van 30 minuten hardlopen op strand/ duinen ik ben gestopt omdat ik zo'n pijn onder mijn knie had. Ik baal zo. Vandaag ga ik naar hardloopwinkel ze adviseren hardloopschoenen aan de hand van een computergestuurde loopanalyse met behulp van een loopband. Ik ben benieuwd.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
donderdag 27 december 2012 om 14:06
vrijdag 28 december 2012 om 12:36
@Isa, beterschap toegewenst. Mijn zoon is ook al de hele week ziek hij begint zich nu beter te voelen.
Gisteren ben ik dus naar de hardloopwinkel geweest. Ik moest een stuk hardlopen in de winkel niet op een loopband maar gewoon op een 'weg'. Daaruit bleek dat ik met mijn hiel een beetje naar binnen loop. Ik heb verschillende hardloopschoenen gepast en 1 nieuwe hardloopschoenen. De verkoper zei dat de klachten nu wss niet gelijk verdwenen zijn maar ik ben op de goede weg. Dus even afwachten en anders ga ik naar een fysiotherapeut. Ik wil morgen weer gaan hardlopen.
Gisteren ben ik dus naar de hardloopwinkel geweest. Ik moest een stuk hardlopen in de winkel niet op een loopband maar gewoon op een 'weg'. Daaruit bleek dat ik met mijn hiel een beetje naar binnen loop. Ik heb verschillende hardloopschoenen gepast en 1 nieuwe hardloopschoenen. De verkoper zei dat de klachten nu wss niet gelijk verdwenen zijn maar ik ben op de goede weg. Dus even afwachten en anders ga ik naar een fysiotherapeut. Ik wil morgen weer gaan hardlopen.
zaterdag 29 december 2012 om 20:43
Isa, beetje opgeknapt?
Mother, nog gelopen? Ging het goed?
Ik heb vandaag m'n laatste kilometers van dit jaar gelopen, dat brengt m'n jaar totaal op 484 km
Wat een fijne sport is het toch !
Mocht ik hier niet meer komen gluren, allemaal een hele fijne jaarwisseling en op naar wen sportief, blessure vrij 2013
Mother, nog gelopen? Ging het goed?
Ik heb vandaag m'n laatste kilometers van dit jaar gelopen, dat brengt m'n jaar totaal op 484 km
Wat een fijne sport is het toch !
Mocht ik hier niet meer komen gluren, allemaal een hele fijne jaarwisseling en op naar wen sportief, blessure vrij 2013
zondag 30 december 2012 om 14:18
@Cyberwitch, ja ik heb vanochtend een kniesteun omgedaan en pijnloos gelopen: 6.094 m, 40 min. 04 sec, snelheid: 9,13 km/u! Ik ben echt zo blij.
Ik denk dat lopen op het strand toch te zwaar is dus voorlopig ga ik op de weg trainen.
Ik ben januari 2012 jl. begonnen met hardlopen ik heb intotaal: 215 km gelopen.
@Isa, ik hoop dat het beter met je gaat.
Ik denk dat lopen op het strand toch te zwaar is dus voorlopig ga ik op de weg trainen.
Ik ben januari 2012 jl. begonnen met hardlopen ik heb intotaal: 215 km gelopen.
@Isa, ik hoop dat het beter met je gaat.
zondag 30 december 2012 om 20:37
Nee, het gaat niet beter met me Ik ga morgen naar de huisarts, want dit gaat mijn lichaam niet zelf oplossen, ben ik bang. Ik ben nog steeds koortsig 's nachts (nu al een week!), waarbij de koorts oploopt naar 40,5gr). Ik hoest me helemaal gek, waardoor ik niet langer dan 3-4 uur achter elkaar kan slapen. En mijn vriend naatuurlijk ook niet. Overdag val ik bijna om van de slaap en hoest ik de longen uit mijn lijf bij de minste of geringste vorm van lichaamsbeweging. Als er nu vooruitgang in zou zitten, dan zou ik het prima vinden, maar er verandert al een paar dagen helemaal niks. En ik ben het zoooooo zat.
Laatste loopje voor dit jaar heb ik dus al meer dan een week geleden gedaan. Ik ga zo even mijn kilometers tellen. Ik ben benieuwd waar ik op uit kom!
Laatste loopje voor dit jaar heb ik dus al meer dan een week geleden gedaan. Ik ga zo even mijn kilometers tellen. Ik ben benieuwd waar ik op uit kom!
maandag 31 december 2012 om 15:31
En om Kerst te vieren... Ben net voor Kerst ziek geworden en nu blijk ik een longontsteking te hebben. Een ab-kuur gekregen en dat moet (in principe, zei de dokter) binnen twee dagen wel verbetering geven. Ik hoop het zo!
Ik hang nog wel wat op het forum rond vandaag, denk ik. Gelukkig hadden we geen plannen met O&N Maar mocht ik hier niet meer komen: Ik wens iedereen een liefdevol, sportief en gezond 2013. En dat ieders dromen maar uit mogen komen.
Ik hang nog wel wat op het forum rond vandaag, denk ik. Gelukkig hadden we geen plannen met O&N Maar mocht ik hier niet meer komen: Ik wens iedereen een liefdevol, sportief en gezond 2013. En dat ieders dromen maar uit mogen komen.
woensdag 2 januari 2013 om 13:55
Ik wens jullie allemaal een heel fijn, sportief, gezond en blessurevrij 2013!
@Isa, beterschap toegewenst.
@Cyberwitch, dank je, morgen wil ik in het bos gaan lopen ben benieuwd.
Eigenlijk heb ik meer km. gelopen maar die heb ik niet vermeld op looptijden.nl
Vanaf eind maart 2013 krijg ik de Iphone4S, ik kan dan lekker lopen zonder een route oid. in te plannen.
@Isa, beterschap toegewenst.
@Cyberwitch, dank je, morgen wil ik in het bos gaan lopen ben benieuwd.
Eigenlijk heb ik meer km. gelopen maar die heb ik niet vermeld op looptijden.nl
Vanaf eind maart 2013 krijg ik de Iphone4S, ik kan dan lekker lopen zonder een route oid. in te plannen.
woensdag 2 januari 2013 om 19:46
gelukkig nieuwjaar allemaal!
ben even niet geweest, maar vorige week is een goede vriend van me overleden en jullie kunnen je voorstellen dat ik heel verdrietig ben.
Wel zaterdag en vandaag gerend. Zaterdag ging belabberd, moest steeds huilen, niet handig. Toch was het rennen wel troostend. Vandaag heb ik met mijn kinderen gerend, de jongens op de fiets en ik hollen. Beide keren een rondje park van 6 km. Vrijdag weer!
Isa wat ontzettend vervelend zeg; een longontsteking! Bah. Voel je je al beter?
Mother hoe gaat het met je knie? (uhhh daaronder dus)
Ik heb ook even op mapmyrun gekeken voor mijn kilometers. Ik ben begonnen in september 2011, ik heb dat jaar 118 km gerend. In 2012 heb ik 418 km gerend. Ben best trots! Nu streef ik natuurlijk naar verbetering in 2013!
ben even niet geweest, maar vorige week is een goede vriend van me overleden en jullie kunnen je voorstellen dat ik heel verdrietig ben.
Wel zaterdag en vandaag gerend. Zaterdag ging belabberd, moest steeds huilen, niet handig. Toch was het rennen wel troostend. Vandaag heb ik met mijn kinderen gerend, de jongens op de fiets en ik hollen. Beide keren een rondje park van 6 km. Vrijdag weer!
Isa wat ontzettend vervelend zeg; een longontsteking! Bah. Voel je je al beter?
Mother hoe gaat het met je knie? (uhhh daaronder dus)
Ik heb ook even op mapmyrun gekeken voor mijn kilometers. Ik ben begonnen in september 2011, ik heb dat jaar 118 km gerend. In 2012 heb ik 418 km gerend. Ben best trots! Nu streef ik natuurlijk naar verbetering in 2013!
donderdag 3 januari 2013 om 15:19
@Isa, ohhh, kan gebeuren.
@Beetje, gecondoleerd, wat een verdriet he, sterkte toegewenst.
Zo knap dat je met je kinderen gaat lopen ik zou dat niet kunnen ik loop altijd alleen en zonder muziek.
Het gaat goed met mijn knie lief dat je dat vraagt.
2013: Zo de kop is eraf eerste 8 km. in het bos gelopen, zonder pijn, wel met kniesteun. 8,62 km/u, 54 min. en 40 sec.
@Beetje, gecondoleerd, wat een verdriet he, sterkte toegewenst.
Zo knap dat je met je kinderen gaat lopen ik zou dat niet kunnen ik loop altijd alleen en zonder muziek.
Het gaat goed met mijn knie lief dat je dat vraagt.
2013: Zo de kop is eraf eerste 8 km. in het bos gelopen, zonder pijn, wel met kniesteun. 8,62 km/u, 54 min. en 40 sec.
donderdag 3 januari 2013 om 19:46
@ Beetje: gecondoleerd en veel sterkte!
@ Isa: beterschap, ik hoop dat de antibiotica snel zijn werk doet.
Ik heb vandaag ook weer eens gelopen na ruim een week niet te hebben gelopen. Maar het ging heerlijk vandaag. Ik heb les 1 van de 5e week van het HM schema gelopen (Renate). Ik heb 8,79 km gelopen in 52,47 minuten. Het was een duurloop met 3 x 5 minuten versnellen.
@ Isa: beterschap, ik hoop dat de antibiotica snel zijn werk doet.
Ik heb vandaag ook weer eens gelopen na ruim een week niet te hebben gelopen. Maar het ging heerlijk vandaag. Ik heb les 1 van de 5e week van het HM schema gelopen (Renate). Ik heb 8,79 km gelopen in 52,47 minuten. Het was een duurloop met 3 x 5 minuten versnellen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
vrijdag 4 januari 2013 om 10:25
Bee-tje, gecondoleerd. Wat verdrietig.
Isa, balen van je longontsteking.
Wat een mooi aantal kilometers hebben jullie allemaal gelopen afgelopen jaar! Knap hoor! Ik heb het niet bijgehouden, maar ga dat voor dit jaar wel doen. Ben al twee weken niet geweest door drukte op mijn werk, maar ga zondag weer beginnen. Dit weekend ook inschrijven voor de Marikenloop, twijfel nog tussen 5 en 10 kilometer.
Isa, balen van je longontsteking.
Wat een mooi aantal kilometers hebben jullie allemaal gelopen afgelopen jaar! Knap hoor! Ik heb het niet bijgehouden, maar ga dat voor dit jaar wel doen. Ben al twee weken niet geweest door drukte op mijn werk, maar ga zondag weer beginnen. Dit weekend ook inschrijven voor de Marikenloop, twijfel nog tussen 5 en 10 kilometer.