Dom dommer, domst..

31-12-2012 18:56 28 berichten
Ik wilde geen topic openen met Helppppp.. Maar hier komt ie!

Help ik ben de champagne vergeten voor vanavond! ( Nee, WIJ zijn de champagne vergeten!

Dus we knallen hem er uit met champagne gaat het niet worden.

Dom dommer domst,

Ik zat nog steeds te denken, ik heb het idee dat ik wat vergat. maar wat was dat ook weer??

Alle reacties Link kopieren
Heb je geen spa rood of 7up in huis? Doe je net alsof.

Ik mag (lees: wil) geen alcohol (want ben bezig met zwanger worden), en zo los ik het op.

Maar dom is het wel...

Waar zit de any-key?
Schudden met een fles cola en opendraaien heeft hetzelfde effect als het ontkurken van een fles champagne.. Het zal alleen iets anders smaken
Ah to go voor een flesje Prosecco?
Ja ik heb spa rood, en ondertussen staat er een paar lekkere flessen wijn koud. Maar het komt zo dom over We staan nog te overleggen bij de kassa of we alles hebben..
Die hebben we niet AH to go
Wil best de Jip & Janneke champagne delen hoor
Even hapje eten gelukkig hebben we dat wel!
quote:linton schreef op 31 december 2012 @ 19:03:

Wil best de Jip & Janneke champagne delen hoor Ow, wel lief
Ik zou willen dat vriend de champagne was vergeten.. Heeft nu een fles gekocht in de super van 30¤ want dat was de laatste..

Ik moest er wel heel hard om lachen, maar 30¤ voor iets wat we niet echt lusten..
Ai, slok wijn en slok spa rood in je mond en dan met je hoofd effe schudden
quote:meesje2010 schreef op 31 december 2012 @ 19:06:

Ik zou willen dat vriend de champagne was vergeten.. Heeft nu een fles gekocht in de super van 30¤ want dat was de laatste..

Ik moest er wel heel hard om lachen, maar 30¤ voor iets wat we niet echt lusten..Ach ja, dat ken ik, het proosten voor de vorm, 1 mini slokje en wegzetten. Tegenwoordig lust ik wel champagne dus dat gaat er wel in.
Champagne is vies
Kom hier maar halen wij hebben genoeg en ik ben vreselijk beroerd, dus echt geen zin in wat dan ook en dus zeker niet in champagne.
Ai... Kan gebeuren! Heb nog een fles prosecco voor je in de aanbieding.
Gewoon een willekeurige fles opentrekken en dan heel hard KNAL! roepen?
Dat van die cola schudden, is niet zo'n goed idee.

Red, ik zit in het Noorden , zat hier, je mag zo komen halen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Je mag een fles bij mij komen halen, ik lust het niet!
Dames de wijn ligt koud, en richting Noorden (limburg) is bijna 300 km enkele reis..
quote:-no-nick- schreef op 31 december 2012 @ 19:09:

Champagne is viesHear hear!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Zo ga nu even lekker Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt kijken van Kluun ( net 5)

Fijne avond alle!
Ik kan er liters van op als het goeie is.
Ik ook- maar geef nu borstvoeding en ze is nog zo klein, geen drank voor mij.
iets minder dom maar kwam er nadat ik twee flessen had gekocht achter dat ik nog 3 flessen op voorraad had staan...
quote:Appel_ke schreef op 31 december 2012 @ 18:59:

Schudden met een fles cola en opendraaien heeft hetzelfde effect als het ontkurken van een fles champagne.. Het zal alleen iets anders smaken Hahahahahaha inderdaad of als je een slijterij in de buurt hebt ff snel daarheen en alvast gelukkig nieuwjaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven