Mode & Beauty kletstopic
donderdag 27 december 2012 om 19:44
FD; leuke jas en mooie foto weer!
Lorenne dat was ik; ik ben trouwens door mn voorraad heen dus goed dat je t zegt!
Blusher, ik vind de kleding van mango over het algemeen he-le-maal niks. In jouw foto's vind ik de lbd en de grijze eronder wel leuk, maar verder vind ik t allemaal niks. De jas met te korte mouwen snap ik ook niks van! Toch met die handschoenen laatst (was jij dat niet, FD?) was het erg mooi. Op deze foto zonder accessoires etc komt het echt niet over.
Ik ben sowieso meer van getailleerde kleding ipv a-lijn. Waarschijnlijk omdat a lijn me niet zo staat?
Vandaag bij trekpleister binnen gelopen voor sigaretten. Zag ik dat alle John frieda 1+1 gratis was. En ik had nog een haarmasker nodig. Heb een pot masker en een styling spray heat protector gekocht. De spray ruikt echt heerlijk! Waarom maken ze niet gewoon een parfum dat naar haarspul ruikt? Dat ruikt vaak zó lekker! Fuck dat silicone free, ik was mn haar gewoon schoon zonder, om er daarna weer lekker verse silicoontjes in te smeren
Lorenne dat was ik; ik ben trouwens door mn voorraad heen dus goed dat je t zegt!
Blusher, ik vind de kleding van mango over het algemeen he-le-maal niks. In jouw foto's vind ik de lbd en de grijze eronder wel leuk, maar verder vind ik t allemaal niks. De jas met te korte mouwen snap ik ook niks van! Toch met die handschoenen laatst (was jij dat niet, FD?) was het erg mooi. Op deze foto zonder accessoires etc komt het echt niet over.
Ik ben sowieso meer van getailleerde kleding ipv a-lijn. Waarschijnlijk omdat a lijn me niet zo staat?
Vandaag bij trekpleister binnen gelopen voor sigaretten. Zag ik dat alle John frieda 1+1 gratis was. En ik had nog een haarmasker nodig. Heb een pot masker en een styling spray heat protector gekocht. De spray ruikt echt heerlijk! Waarom maken ze niet gewoon een parfum dat naar haarspul ruikt? Dat ruikt vaak zó lekker! Fuck dat silicone free, ik was mn haar gewoon schoon zonder, om er daarna weer lekker verse silicoontjes in te smeren
donderdag 27 december 2012 om 19:48
Ik moet mn sale jas nog binnen krijgen, lorenne. Verder wel paar dingen gekocht, verder wil ik nog dure laarzen in de sale. Had eerst liefst gabor, maar volgens mij gebruiken die tegenwoordig ander leer. Veel soepeler, waardoor mijn zomerslippers al na 2 dagen (!) te wijd waren, en mijn wintermaanden van vorig jaar zitten ook lang niet meer zo lekker als toen! normaal doe ik makkelijk 3 of 4 jaar met laarzen. Ga nu iets van ecco of clarks zoeken die goed afgeprijsd zijn. Of weet iemand nog andere goede lekker zittende merken rond die prijsklasse? 150-250 euro zeg maar en dat er dan een mooie korting af gaat dan vind ik 100 euro altijd een mooi bedrag!
vrijdag 28 december 2012 om 19:44
Ik koop eigenlijk bijna nooit wat bij de Mango. Op de site en in tijdschriften vind ik het er altijd wel leuk uitzien maar nu met de uitverkoop vind ik het zo'n rommelige, drukke winkel...
Ik heb vandaag pumps gekocht voor maar 10 euro! De binnenkant is van leer. Het zijn deze alleen hebben die van mij een zwarte zool en rode 'bovenkant':
Ook nog een eyeliner van Gosh gekocht (bij kruidvat is alles van Gosh 30% korting) een mooie donker blauw/groene kleur. Ik twijfelde nog of ik ook de paarse zou kopen, ga ik alsnog doen denk ik! Hij is waterproof en blijft echt goed zitten.
Ik heb vandaag pumps gekocht voor maar 10 euro! De binnenkant is van leer. Het zijn deze alleen hebben die van mij een zwarte zool en rode 'bovenkant':
Ook nog een eyeliner van Gosh gekocht (bij kruidvat is alles van Gosh 30% korting) een mooie donker blauw/groene kleur. Ik twijfelde nog of ik ook de paarse zou kopen, ga ik alsnog doen denk ik! Hij is waterproof en blijft echt goed zitten.
vrijdag 28 december 2012 om 22:38
Gosh is een van mijn favorieten merken, ik vind bijna alles goed ervan. Wat vinden jullie van de modetrends voor 2013? Ik zag dat dierenprints en kleding met dieren erop gedrukt en sieraden met dieren veel in de mode zijn. Ik vind ze allemaal helemaal niks! Ik vind geen enkele diereprint mooi. Verder veel treggings (vind ik ook niks) en ook van die stoeren leren jassen, ook niet mijn stijl. Een kleur die ook in de mode is volgend jaar is smaragdgroen en die vind ik wel prachtig!
zaterdag 29 december 2012 om 20:56
Ik heb eigenlijk nog niet veel gezien van de modetrends 2013. Soms koop ik een los (mode)tijdschrift maar nu al een tijdje niet meer gedaan. Kleding of sieraden met dieren erop gedrukt lijkt mij ook niet zo mooi.
Hebben jullie een abonnement op een tijdschrift? Ik vind de Linda een leuk blad. Niet alleen maar plaatjes maar ook interessante verhalen om te lezen, vind ik. Misschien dat ik er ooit nog een abonnement opneem. Grazia vind ik ook wel leuk. Maar die tijdschriften met alleen maar reclame en foto's van veel te dure kleding koop ik bijna nooit.
Hebben jullie een abonnement op een tijdschrift? Ik vind de Linda een leuk blad. Niet alleen maar plaatjes maar ook interessante verhalen om te lezen, vind ik. Misschien dat ik er ooit nog een abonnement opneem. Grazia vind ik ook wel leuk. Maar die tijdschriften met alleen maar reclame en foto's van veel te dure kleding koop ik bijna nooit.
zondag 30 december 2012 om 10:12
Hehe ja ik had de jas met de halve mouwen. Veel gezien trouwens in de jaren 50 bijvoorbeeld, een halve mouw met een mooie lange hanschoen. Ik vind het wel fijn voor de afwisseling. De enigen die de lenge van mouwen aan kledingstukken hebben bepaald zijn wij mensen
dus kort, lang, half-lang... het is allemaal een keer de mode revu gepasseerd hihi.
dinsdag 1 januari 2013 om 17:44
Hoi ladys!
Drukdrukdruk geweest, wat een leuke jurkjes komen er voorbij:)
Ik ben laatst bij de kapper geknipt die weerhield mij van mijn "knip mijn haar er maar af actie" , toen kon ik nog net een mini staartje maken.. Maar nu is het toch al wel weer een grotere staart. Wil het dus zo af laten knippen dat dat niet gaat, het werkt gewoon niet fijn op mijn werk en ben het zat.
En met mijn haarverf verslaving
, is dat ook vele malen makkelijker als het zo kort is. Maar op google zie ik allemaal van die "mannenkapsels", stekeltjes, geschoren maar ik wil het echt alleen laten knippen en niet dat de zijkanten kort zijn en bovenop stekels zitten...
iemand een leuke tip? het moet dus kort zijn en niet in een staart kunnen.
Drukdrukdruk geweest, wat een leuke jurkjes komen er voorbij:)
Ik ben laatst bij de kapper geknipt die weerhield mij van mijn "knip mijn haar er maar af actie" , toen kon ik nog net een mini staartje maken.. Maar nu is het toch al wel weer een grotere staart. Wil het dus zo af laten knippen dat dat niet gaat, het werkt gewoon niet fijn op mijn werk en ben het zat.
En met mijn haarverf verslaving
iemand een leuke tip? het moet dus kort zijn en niet in een staart kunnen.
dinsdag 1 januari 2013 om 18:20
Dag dames, gelukkig nieuw jaar!
Cookie heb even voor je gezocht naar het kapsel dat ik had, toen het nog kort was: http://sengook.com/blonde ... ashion/allgoodfashion.com*wp-content*uploads*2012*01*2012-Short-Blonde-Hairstyles-4.jpg/
Hopelijk doet de link het. Het is leuk met zowel lichtblond als donker haar en niet so truttig als veel andere korte kapsel.
Cookie heb even voor je gezocht naar het kapsel dat ik had, toen het nog kort was: http://sengook.com/blonde ... ashion/allgoodfashion.com*wp-content*uploads*2012*01*2012-Short-Blonde-Hairstyles-4.jpg/
Hopelijk doet de link het. Het is leuk met zowel lichtblond als donker haar en niet so truttig als veel andere korte kapsel.
woensdag 2 januari 2013 om 10:23
Oh lijkt me heerlijk makkelijk om korter haar te verven. Ik verf zelf mijn uitgroei, en spaar dan ook echt de punten zoveel mogelijk. Maar dit is wel een heidens karwei; heb dik haar dus ik moet echt heel secuur overal bij zien te komen. Wat dus niet zo makkelijk is haha.Toch die ik het liever zelf omdat ik bij de kapper (alleen voor uitgroei) al snel tegen de 100 euro kwijt ben.
woensdag 2 januari 2013 om 22:08
quote:missdaisyduke schreef op 28 december 2012 @ 21:28:
mooie pumps Blusher!
hmmm gosh nog nooit iets van gehad.
Fijn dat de eyeliner bevalt!
Ik ga morgen deze uitproberen:
[afbeelding]
en daarna deze:
[afbeelding]
ik laat jullie weten hoe het bevalt!Ik zag dat dit masker van John Frieda nu bij de DA met 50% korting is. Hoe bevalt ie?
mooie pumps Blusher!
hmmm gosh nog nooit iets van gehad.
Fijn dat de eyeliner bevalt!
Ik ga morgen deze uitproberen:
[afbeelding]
en daarna deze:
[afbeelding]
ik laat jullie weten hoe het bevalt!Ik zag dat dit masker van John Frieda nu bij de DA met 50% korting is. Hoe bevalt ie?
woensdag 2 januari 2013 om 23:32
Ik verf mijn uitgroei ook altijd zelf, het gaat altijd prima. Ik heb lang haar en het scheelt echt een hoop centjes bij de kapper. Ik sweer bij de verf van De Tuinen en wil ik nooit meer wat anders, en nee ik heb geen aandelen Wat zijn jullie beauty/ mode gerelateerde voornemens voor dit jaar? Ik wil/ (eigenlijk moet) minder geld uitgeven aan dingen die ik leuk vind maar niet per se nodig heb. Het zal echt moelijk worden, I know. Ik wil eigenlijk minder vaak kleding kopen maar dan wel van betere kwaliteit. En de tweede is om nieuwe kleding combinaties te bedenken met de kleding die ik al heb, een beetje shoppen in jouw eigen kast idee
donderdag 3 januari 2013 om 00:03
Leuk lorenne, ik ga ook meer shoppen in eigen kast.
Bagger van de John frieda, cosima. Was dat dezelfde als die van mijn plaatje?
Ik vind m wel oké, niets aparts. Voelt als conditioner maar dan in een pot.
Morgen ga ik mn haar blonderen met syoss ontkleurder, en dan champagne blond er overheen. Ben best zenuwachtig of het mooi wordt, want ik heb nu echt raar haar. Highlights, uitgroei, nog donker tussen de highlights... Hopelijk wordt het weer wat etaleren. Heb wel een mix kleuring gekocht, de kapper mixt ook altijd dus dat leek me wel wat
Verdere fashion voornemens heb ik (nu) niet, ben niet erg van de voornemens met nieuwjaar.
Bagger van de John frieda, cosima. Was dat dezelfde als die van mijn plaatje?
Ik vind m wel oké, niets aparts. Voelt als conditioner maar dan in een pot.
Morgen ga ik mn haar blonderen met syoss ontkleurder, en dan champagne blond er overheen. Ben best zenuwachtig of het mooi wordt, want ik heb nu echt raar haar. Highlights, uitgroei, nog donker tussen de highlights... Hopelijk wordt het weer wat etaleren. Heb wel een mix kleuring gekocht, de kapper mixt ook altijd dus dat leek me wel wat
Verdere fashion voornemens heb ik (nu) niet, ben niet erg van de voornemens met nieuwjaar.
donderdag 3 januari 2013 om 05:04
Zo iets als op de foto is wel wat al heb ik wel een slag in mijn haar en "denken kappers vaak dat het meer gaat krullen als t kort is", maar ach kappers hebben t altijd fout met mijn haar. Maar echt fotos met slag er in Zie ik ook niet echt. Heb ook best veel,dik haar of t lijkt door de slag.
oh spannend daisy, ik ben ook nog steeds verslaafd aan haar verven
ik hou van verandering! Mijn haar is nu donkerblond, uitgroei is donker naar beneden is lichter. (dat terwijl eigen haar juist licht moest zijn..) ik wil mijn haar ook lichter hebben dan t nu is. Heb je niet een fijne blonderingsmerk bij kruidvat,etos? Want helemaal ontkleuren hoeft ook niet natuurlijk.
oh spannend daisy, ik ben ook nog steeds verslaafd aan haar verven